Dopil som drink čo si Will pripravil. Vyšiel som hore do svojej izby. Tričko som si vyzliekol a hodil ho do koša. Pozrel som sa do zrkadla a rana ktorú som mal pri srdci sa takmer zahojila. Cítil som tam ešte niečo malé. ,,Asi to je len trieska," pomyslel som si. Do tej malej dierky som strčil jeden prst a pomaly ju vytiahol. Vyzliekol som sa a vošiel do sprchového kútu. Pustil som si horúcu vodu na chrbát a začal rozmýšľať. Rozmýšľal som nad nocou strávenou s Ruby, po tej párty. Carol odišla domov a s vľúdnym pohľadom sa na mňa pozrela. Ja som jej pohľad opätoval. S Ruby sme osameli a tak sme šli do mojej izby. Ruby sa ma mňa pozrela zvodným pohľadom, a pomaly podišla ku mne. Začala ma nežne bozkávať a medzitým mi vyzliekala tričko. Ja som jej začal vyzliekať plesové šaty. Potom to už také nežne nebolo. Začala ma do pery jemne hrýzť a nechtiac mi do pery tak hrýzla až mi začala tiecť krv. Ona si to nevšimla a začala mi vyzliekať nohavice.
Zobudil som sa na to že Ruby stávala pomaly po tichu. Aspoň si to myslela. Usmial som sa. Ruby sa vrátila naspäť do postele vedľa mňa a dala mi jemnú pusu na líce. Opäť sa postavila a začala sa opäť obliekať. Ja som si obliekol rifle a voľné tričko. Otvárala vchodové dvere. Pobozkali sme sa a odniekiaľ sa objavil William. Ruby si ho ale nevšimla a vrazila do neho. Will sa usmial a povedal: ,,Ahoj Ruby. Nebodaj si ma nevidela." Ruby na neho hľadela s ustráchaným pohľadom či mu neublížila. Potom sa Will pozrel na mňa s provokatívným úsmevom. Ruby sa nám pozdravila a odišla preč. Potom začal Will provokovať a ja som sa nedal. Začal sme sa biť v pivnici keď si vyberal krvný vak z chladničky. Potom rozbil stoličku a následne mi jej nôžku vrazil vedľa srdca. Spokojne vyšiel von a zamieril do kuchyne. A zvyšok už viete.
,,Prečo chceš byť hybridom?" Tá otázka mi nedala pokoj. ,,Pretože chcem byť ako ty. Ty si zdedil po otcovi vlkodlačí gén ja nie. A navyše sa ty môžeš meniť na vlka. Veď tak si spoznal Ruby. Ja som jej len zachránil život. Bála sa ťa keď ťa videla spolu s tvojou svorkou?" Spýtal sa. ,,Samozrejme. Ani sa nehýbala." Will sa začal smiať. Keď som prvý krát zabil tak sa spustil vlkodlačí gén. Začala mi praskať každá kosť v tele. V tom momente som Willa nebral ako brata ale ako korisť. Vec ktorú treba zneškodniť. Ešte že sa stihol predomnou skryť. Síce by som ho nezabil pretože je Pôvodný ale vedel by som ho bolestivo zraniť. ,,Ver že hybridom byť nechceš. Veď si spomínaš keď som ťa počas prvej premeny chcel zabiť? A predstav si že keď sa do niekoho zamiluješ a ona bude pri tebe a ty sa pôjdeš napiť a nechtiac toho človeka zabiješ. Spustí sa vlkodlačí gén a ty ju budeš chcieť zabiť pretože ju nebudeš poznať a nebudeš pri zmysloch. Len tak ju roztrháš na kusy. A s týmto pocitom budeš žiť naveky," uhol pohľadom. Takto blízky sme si neboli už storočia. ,,Ale budem ju môcť premeniť a bude so mnou naveky. Veď keď niekoho vlkodlak pohryzie tak sa bude meniť pri splnoch. Mať lepšie zmysly a navyše sa jej budú rýchlo hojiť rany."
,,Lenže nie vždy výjde to že ju premeníš na hybrida. Bude z nej vlkodlak alebo upír a bude len obyčajná. Bude ju môcť zabiť lovec. Aj keď tým Lovcom bol náš otec ktorého zabili praví Lovci." Will sa na mňa pozrel. Pravdu o smrti nášho otca nevedel. Vedel inú verziu a navyše si myslel že o tom neviem. ,,Ako si vedel že otec zomrel? Tajil som ti to tak dlho." Keď otec zomrel začal som sa meniť. Mal som šťastie že som bol v lese. Vtedy moje zmysly boli omnoho silnejšie než boli predtým. ,,Začal som sa ľubovoľne meniť. Stal som sa hlavnou Alfou, všetkých svoriek. Zmysly som mal ostrejšie ako predtým a roztrhol som aj niekoľkých ľudí," usmial sa. Vedel že keď som ja Alfa on bude len Beta. Vtedy som si spomenul na Carol. ,,Will nechaj prosím ťa Carol. Je slabá. Čarodejnice sa nezaujímajú o upírske problémy. Len by ti ublížili." Síce som svojho brata niekedy nenávidel ale teraz som sa o neho bál. Vždy keď si niečo zaumienil vždy to dodržal. Ako napríklad: Stať sa hybridom. Mal som slzy na krajíčku keď som tú poslednú vetu dokončil. ,,Christopher tú vec mi z hlavy už bohužiaľ nedáš. Hayley mi pri tom už veľmi pomohla. Ty si mi dal len svoju krv a stále lámal väz keď som urobil hocičo. Potom som sa zobudil so železnými putami na rukách v pivnici. Niekoľko týždňov si ma tam nechal hladovať. Ty si si krv mohol vychutnávať v pohodlí nášho gauča," dopovedal a vstal. Bola už noc a tak som ho nechcel niekde pustiť. Objal ma a zlomil mi chrbticu a nastala tma.Zobudil som sa ma gauči. Na hodinkách bolo 7:30. Will s Hayley pili krv v kreslách predomnou. Delil nás len stôl. ,,Čo si to urobil?!" Prudko som vstal chrbtica ma v mieste čo mi ju Will zlomil ešte bolela. ,,Nič. Len som ti zlomil 3. stavec," usmial sa a napil sa. Bol som hladný ale ešte som to musel vydržať. Hayley sa postavila dala mi pohár na stôl predomnou. Usmiala sa a šla preč. Kufre mala už pri vchodových dverách. ,,Maj sa tu dobre." Pohladila ma po vlasoch a začala potichu plakať. Will vstal a objal ju. ,,Ju obíma a mne láme chrbticu," pomyslel som si a urobil to isté. Odrazu zatrúbil taxikár pred domom. Zakývala, otvorila dvere a odišla. Sadol som si naspäť a zobral do ruky pohár s krvou čo mi Hayley nechala. Z Willa bolo cítiť alkohol a krv. ,,Kde si bol že ťa cítiť ako žumpu?" Nevľudne som sa spýtal. ,,Zabil som Carolininu babku a potom som šiel do baru a ožral sa tam. Hayley ma z tamať odniesla sem. Potom som ju nechal nech si ide kde chce." Keď hovoril z jeho hlasu nešla žiadna emócia. ,,Prečo si ju zabil? Čo bude teraz Carol robiť? Veď ani nevie kde tá kniha so zaklínadlami môže byť! Je slabá a nevie čarovať. William ty si si vypol emócie! Keď budeš hybridom budeš neschopný! Veď ani nevieš aké je byť vlkom! Mať dôveru k druhým ľuďom či členom svorky! Teraz si nič! Už mi na tebe nezáleží." Obaja sme prudko vstali. Will mi dal päsťou. Mňa to odhodilo do zadu. Rýchlo som ho hodil o stenu a počul som ako sa mu zlomila ruka. Od bolesti a hnevu zreval. Zúrivo sa na mňa pozrel zobral kutáč a bleskurýchlo sa rozbehol proti mne. Udrel ma do rebier a zlomil mi 3 rebrá. Doplazil som sa k kuchynskému stolu, otvoril som šuplík a vybral som veľký nôž. Will sa ku mne priblížil. Udrel ma ešte raz ale teraz po panve. Zvrieskol som. Hryzol som mu do lýtka (pretože som ešte stále ležal na zemi) a bodol som mu do stehna. Kľakol som si a Will spadol na chrbát. Prudko som sa postavil. Will sa začal báť. ,,Nebodnem ťa do srdca nožom. Nechám ťa aby sa ti z môjho kusanca šíril keď až do srdca. Zavriem ťa do jednej z cieľ v podzemí keď začneš mať halucinácie a začneš sa strašne potiť. Bez krvi tak nechám 3 týždne aby sa ti srdce zastavilo. Neboj sa moje kusnutie nie je pre teba smrteľné ale tá bolesť je neznesiteľná. Všetko najlepšie braček." Vstal s krivaním sa dostal do svojej izby, zbalil si veci a šiel pred vchodové dvere. ,,Ak si Chris naozaj taký naivný tak dobre," zvráštil som čelo a čakal do ďalej povie. ,,Poviem ti tajomstvo. Ruby som poslal víno v ktorom je moja krv. Bude si myslieť že je od teba. A až ho otvorí a ochutná tam ju upír ktorého som ovládol tak zabije a už si nebudeš užívať to teplo ktoré z jej vyžaruje. Ani teraz mi nechceš zlomiť väz Christopher?" Keď dopovedal zdesil som sa. Rýchlo som sa prezliekol a bežal som k Ruby.
,,Ahoj čo tu robíš?" Spýtala sa. Videl som že v kuchyni za stolom sedí Carol. ,,Pozveš ma dovnútra? Chcem ti niečo ukázať," naznačila mi aby som vstúpil a tak som aj urobil. Na stole bola fľaška z ktorej bolo cítiť Willovu krv. Urobil som sa že som sa podkol a zo stola fľašku zhodil. Dopadol som tvrdo na zem s úžasným pocitom že som tú fľašu rozbil. Ruby ku mne ihneď pribehla. Carol vstala tak rýchlo že až spadla stolička. Pomaly som si sadol a následne sa postavil. ,,Ukáž, videla dom že si sa porezal na ruke." Ruku mu rýchlo zobrala. Rana zahojená bola ale Willovu krv som tam mal stále od tej bitky. ,,Som v poriadku, nerob si starosti," Carol sa na mňa rýchlo pozrela. Nevedel som čo povedať. ,,Ruby to je džem, pod tým stolom. Podarilo sa mi ho rozliať. Preto sa Chris šmykol." Síce to bola obrovská hlúposť Ruby to uverila. Carol jej asi nepovedala čo sa stalo jej babke. ,,Ruby, musím ti niečo povedať." Začala Carol.
,,Ale ako sa to mohlo stať?" Rozmýšľala Ruby. Vedel som kto je vrahom ale povedať som to nemohol. ,,Keď si ráno vstala, sedela na posteli a bola celá krvavá? Ale keď si sa jej dotkla tak sa rozsypala ako domino?" Bolo to kruté opýtanie sa ale len tak som vedel povedať. ,,Áno Chris. Rozsypala sa ako domino. V hlave mala stopu po guľke. Ako keby ju vrah najprv zastrelil, aby sa mohol dostať do domu, a tak ju potom roztrhal na kusy," Carol sa načiahla po vreckovky na ktoré nevedela dočiahnuť a tak som jej pomohol. ,,Je mu to ľúto Carol," povedala Ruby a objala ju. Smrťou ako zomrela Carolinina stará mama bola u Willa celkom obyčajná. Zabiť obeť, roztrhať a následne poskladať naspäť. Will bol celkom zaujímavý typ upíra. Veľa ktorých premenil robili to isté. Moje obete končievali pod mostom alebo na dne jazera úplne bez krvi. ,,Čo robí Will?" Keď som si spomenul že som ho nechal doma s tým kusancom prišlo mi zle. ,,Ožral sa a je mu zle." Lepšiu lož som povedať nevedel a navyše sa pýtala Carol. Asi tušila že jej starej mami vrah bude môj brat. Vstal som, poprial som Carol úprimnú sústrasť, pobozkal Ruby a šiel rýchlo domov.
Will tam samozrejme nebol. Rýchlo som sa snažil vyňuchať aj keď to vyznie zle chcel som vedieť podľa pachovej stopy zistiť kde sa nachádza. Zrazu sa v mojej hlave zjavil obraz. Will ťarbavo vyšiel z domu a mieril rovno do lesa. Zobral som kutáč ktorý bol pri krbe neďaleko dverí a šiel ho hľadať.
YOU ARE READING
Werewolf or Vampire? {Dokončené}
FantasyRuby má 17 rokov. Chodí na strednú zdravotnícku školu so svojou najlepšou kamarátkou Carol. Lenže keď do školy nastúpi nový chlapec, ktorý všetko otočí naruby. Život sa zmení a dôvera už nebude taká pevná ako doposiaľ.