Η αποδοχή του αρχιερέα στις δυνάμεις της Κλειούς και η συναίνεση του βασιλιά και η αποδοχή στο νεαρό ζευγάρι έδειχνε ότι η παράξενη και σημαντική αυτή ημέρα θα έκλεινε με ένα ειδυλλιακό, ήρεμο δειλινό. Το συμβούλιο όμως των Γηραιών δεν είχε μιλήσει ακόμη. Η εκπρόσωπος της Γης έκανε μερικά βήματα μπροστά δηλώνοντας ότι οι δυνάμεις τις πριγκίπισσας ήταν πρωτόγνωρες για τον κόσμο τους και μυστήριες. Ότι δε θα μπορούσαν να είναι σίγουροι πως η απόλυτη δύναμη μαγείας που είχε συγκεντρώσει θα μπορούσε να την έχει πάντα υπό έλεγχο και σίγουρα δε θα μπορούσαν να ξέρουν αν στο μέλλον θα αποκτούσε κι άλλη δύναμη ή κατά πόσο θα τις χρησιμοποιούσε μόνο για καλό.
Η Κλειώ έμεινε έκπληκτη και κυρίως θυμωμένη για την αμφισβήτηση των καλών προθέσεών της και φάνηκε αμέσως στο πρόσωπό της. Ο Αττίλας το αντιλήφθηκε αφού για αυτόν τα αισθήματα της αγαπημένης του ήταν φανερά στο πρόσωπό της και στις κινήσεις του σώματός της. Έμπλεξε τα δάχτυλα του χεριού του με τα δικά της δάχτυλα θέλοντας να την ηρεμίσει.
Ο βασιλιάς επενέβη λέγοντας ότι η εκπαίδευσή της πριγκίπισσας από τον αρχιερέα θα ξεκινούσε με το αυριανό χάραμα του Ήλιου και ο ίδιος θα είχε την προσοχή του στραμμένοι μονίμως πάνω της καθώς και στη σωστή εκπαίδευσή της.
Η Κλειώ έμεινε με το στόμα ανοιχτό: "δηλαδή μου λέτε ότι θα είμαι ουσιαστικά σα φυλακισμένη αφού δε θα μπορώ ούτε να αναπνεύσω μόνη μου. Ποιος σας είπε ότι ζήτησα να έχω οποιαδήποτε δύναμη ή ακόμη καλύτερα ότι έχω σκοπό να τις χρησιμοποιήσω δίχως σύνεση; Νομίζω ότι η ζωή μου μέχρι τώρα έχει δείξει τις καλές μου προθέσεις."
"Είμαστε σίγουροι για τις προθέσεις και τον χαρακτήρα σας πριγκίπισσά μου, απλά είναι κάτι το πρωτόγνωρο η συγκέντρωση τόσων δυνάμεων σε ένα μόνο πρόσωπο και θα ήταν καλό να υπάρχει κάποια σιγουριά ότι μπορείτε να τις διαχειριστείτε σωστά. Θα είμαστε όλοι πιο ήσυχοι και εσείς πιο σίγουροι για τον εαυτό σας" είπε ο εκπρόσωπος του Αέρα θέλοντας να κατευνάσει τα πνεύματα.
"Μα εγώ δεν είχα σκοπό να αρνηθώ την εκπαίδευσή μου από τον αρχιερέα ούτε για μια στιγμή. Αυτό που με ενοχλεί είναι ότι δε μου δείχνετε εμπιστοσύνη και αυτή η στενή παρακολούθηση με φυλακίζει" απάντησε η Κλειώ κουνώντας με απογοήτευση το κεφάλι της και με λύπη στο βλέμμα.
Τότε ο Αττίλας μπήκε μπροστά από την Κλειώ, στεκόμενος περήφανα απέναντι από το βασιλία με το δίμετρο κομί του να προκαλεί δέος και μίλησε "ως ερωτευμένος με τη πριγκίπισσα δήλωσα μπροστά σε εσάς και σε όλους ότι θα την προστατεύω πάντα με τη ζωή μου γιατί είναι η ζωή μου. Ως στρατηγός του Χρυσού Στρατού και εκπαιδευτής των ξωτικών, δηλώνω ότι μπορείτε όλοι να είστε ήσυχοι γιατί θα γίνω η σκιά της, θα είμαι εκεί σε ότι χρειαστεί είτε η πριγκίπισσά είτε ο αρχιερέας νύχτα-μέρα, αλλά έχοντας τα μάτια μου δεκατέσσερα για να μη συμβεί οτιδήποτε μπορεί να ταράξει τη πριγκίπισσα ή τον κόσμο μας", είπε γυρνώντας προς τον Ήλιο και βάζοντας ο δεξί χέρι στο μέρος της καρδιάς δίνοντας όρκο ότι θα κρατήσει τον λόγο του.
Τα λόγια και ο όρκος του στρατηγού καθώς και τα προηγούμενα λόγια του βασιλιά ους έφεραν ανακούφιση σην αίθουσα και στους παρευρισκόμενους κάνωντας και τη βασίλισσα να δηλώσει οτι και η ίδια θα ασχολούταν αποκλειστικά με την κόρη της.
Η Κλειώ απέφυγε τη φρουρά που θα της φόρτωναν σε κάθε βήμα της και ευτυχισμένη αγκάλιασε τη μητέρα της και χάρισε στον αγαπημένο της ένα φωτεινό χαμόγελο με βλέμμα γεμάτο ευγνωμοσύνη και αγάπη που υπήρχε στη ζωή της.
Εφόσον όλοι ηρέμισαν σιγά-σιγά η αίθουσα άδειασε από κόσμο και οι τελευταίες ακτίνες του Ήλιου που έφτανε στη δύση του ζέσταναν τις καρδιές τους κάνωντας τους να αποσυρθούν στα δωμάτιά τους με γαλήνη για ένα ήσυχο βράδυ.
YOU ARE READING
Το απόλυτο όπλο
FantasyΑπομένει μόνο μία εβδομάδα για την ενηλικίωση της Κλειώ, θα γιορτάσει τα 20α γενέθλιά της και στο καστρο η μητέρα της εχει αρχίσει ήδη τις προετοιμασίες. Ενώ όλα δείχνουν μια χαρά το καμπανάκι που ακούει μέσα της και πάντα εμπιστευόταν, την ανησυχεί...