Η χαραυγή βρήκε τον κόσμο του παλατιού ανάστατο με την προετοιμασία του δείπνου-αρραβώνα και την βασίλισσα πανικόβλητη να δίνει οδηγίες τρέχοντας με την ακολουθία της από την μία αίθουσα στην άλλη. Μόνο η κουζίνα είχε σχετική ηρεμία, αφού η βασίλισσα έδωσε οδηγίες για το φαγητό που ήθελε να φτιάξουν και τους άφησε να κάνουν την δουλειά τους, εφόσον η ίδια δεν φημιζόταν για τις μαγειρικές της ικανότητες.
Φυσικά η Κλειώ δεν είχε γλιτώσει από την μανία της μητέρας της να είναι όλα τέλεια και αχάραγα ακόμη είχε στείλει έξι κορίτσια να την περιποιηθούν για το δείπνο. Ευτυχώς η πονηρή Κλειώ έπεισε την μητέρα της να μείνει μόνο με την πιστή φίλη και ακόλουθο Αντιγόνη αλλιώς απείλησε ότι θα εμφανιζόταν μπροστά σε όλους φορώντας απλά τα ρούχα της προπόνησής της. Αυτό βέβαια ήταν μία κούφια απειλή που όμως έκανε την βασίλισσα να απομακρυνθείμε τα κορίτσια σχεδόν τρέχοντας ενώ άφησε στο κρεβάτι ένα υπέροχο φόρεμα για το βράδυ. Ήταν μία γαλαζοπράσινη τουαλέτα όλο δαντέλα που συγκρατούνταν από μεταξωτές φαρδιές τιράντες κεντημένες με στρασάκια, ενώ όσο κατέβαινε πρός τα κάτω τα χρώματα γίνοταν παλ έως σχεδόν λευκό, τελειώνοντας με μία μικρή ουρά.
Ο βασιλιάς με τον Αττίλα και τον Κλεομένη είχαν κλειστεί στην βιβλιοθήκη, συζητώντας φλέγοντα ζητήματα της πόλης και αποφεύγοντας την τρέλα που επικρατούσε παντού.
Ξαφνικά η πόρτα άνοιξε απότομα από μία ανυπόμονη και άκρως ενθουσιασμένη Κλειώ που χαρούμενη ανακοίνωσε ότι έφερε στον Αττίλα το δώρο της για τον αρραβώνα τους. Ο Αττίλας πήγε να διαμαρτυρηθεί όταν πίσω από την Κλειώ εμφανίστηκε η οικογένειά του, κάνοντάς τον να μείνει έκπληκτος και άλαλος. Στην αγκαλιά του έπεσαν μητέρα και αδερφή, ενώ ο πατέρας του αφού χαιρετήθηκε με τον βασιλιά πρώτα, τους εξιστόρησε πως η πριγκίπισσα εμφανίστηκε μπροστά τους μεταμορφωμένη σε δράκο και με αυτό τον τρόπο τους μετέφερε στο παλάτι αφού αλλιώς δεν θα προλάβαιναν να έρθουν.
Ο Αττίλας την κοίταξε με λατρεία, της έπιασε και της φίλησε τρυφερά τα χέρια ευχαριστώντας την με αυτό τον τρόπο που τον σκέφτηκε.
Η βασίλισσα τους παραχώρησε τα δύο αμέσως επόμενα δωμάτια από τον γιό τους για να ετοιμαστούν και φυσικά ότι επιθυμούσαν για την διευκόλυνσή τους. Οι ώρες πέρασαν, οι προετοιμασίες τελείωσαν και σιγά-σιγά ο κόσμος άρχισε να κατακλύζει το παλάτι, την αυλή,την αίθουσα χορού, την μεγάλη τραπεζαρία που παντού υπήρχαν μπουφέδες με τεράστια ποιιλία εδεσμάτων και άφθονο υδρόμελο για όλους.
Οι δύο οικογένειες είχαν χαμόγελο πλατύ και η άφιξη των δύο μελλόνυμφων έφερε ευφορία σε όλους. Ο Αττίλας φορούσε την επίσημη στολή του που έδειχνε την γεροδεμένη κορμοστασιά του ακόμη πιο επιβλητική και η Κλειώ άστραφτε ολόκληρη μέσα στοδαντελωτό της φόρεμα με μία μικρή τιάρα στα μαλλιά.
Το επίσημο τραπέζι αποτελούνταν από το ζευγάρι, τις οικογένειές τους, τον αρχιερέα, τον ταξίαρχο με την συνοδεία της εκπαίδευσής της. Ο αρχιερέας ευλόγησε τον αρραβώνα τους με την χάρη του ¨Ηλιου, έδεσε τα χέρια τους με χρυσή κορδέλα και η αίθουσα γέμισε με λευκά ροδοπέταλαπου πέταγαν μικρά κορίτσια.
Ο βασιλιάς έκανε δύο ανακοινώσεις, μία για τον γάμο που θα γινόνταν σε ένα μήνα και δεύτερη την προαγωγή του ταξίαρχου σε στρατηγό, τον στρατηγό επίσημα πλέον ως γαμπρό του σε διάδοχό του και την αναβάθμιση όλων των στρατιωτών που συνόδευαν την κόρη του και την φρόντισαν.
Η Κλειώ ευτυχισμένη μέσα στα χέρια του αγαπημένου της με ξόρκι έκανε τον ουρανό να φωτίσει με βεγγαλικά και όλους τους πολίτες να ντυθούν με φίνα υφάσματα ως δώρο για την χαρά τους.
Ο Αττίλας της έκανε δώρο ένα δαχτυλίδι από πλατίνα σε σχήμα πεταλούδας και η Κλειώ του πέρασε στο λαιμό ένα φυλαχτό δράκου ποτισμένο με ξόρκι προστασίας. Ο ααραβώνας του ζευγαριού ολοκληρώθηκε με τον χορό τους και έκλεισε όταν το ζευγος αποσύρθηκε στα δωμάτιά τους πιασμένοι από το χέρι με την ευτυχία να τους φωτίζει, αφήνοντας πίσω τους χαμογελαστά πρόσωπα.
Αυτό το βράδυ, αυτός ο αρραβώνας ήταν η αρχή της υπόλοιπης κοινής ζωής τους.
YOU ARE READING
Το απόλυτο όπλο
FantasyΑπομένει μόνο μία εβδομάδα για την ενηλικίωση της Κλειώ, θα γιορτάσει τα 20α γενέθλιά της και στο καστρο η μητέρα της εχει αρχίσει ήδη τις προετοιμασίες. Ενώ όλα δείχνουν μια χαρά το καμπανάκι που ακούει μέσα της και πάντα εμπιστευόταν, την ανησυχεί...