Ο γάμος του Αττίλα και της Κλειούς ήταν παραμυθένιος, ένας γάμος που τα ξωτικά ξαναείδαν δεκαετίες πριν στον γάμο του βασιλικού ζεύγους. Το γλέντι είχε ξεκινήσει όταν η Κυρά της Λίμνης με την ακολουθία της έκανε την εμφάνισή της. Η επανένωση των δύο αδερφών ήταν μία συγκινητική στιγμή.
Όταν ήρθε η ώρα που ο κόσμος ευχόταν στο ζευγάρι, που ήταν καθισμένο σε έναν λευκόχρυσο καναπέ, η Κυρά της Λίμνης αποκάλυψε τηλεπαθητικά στην έκπληκτη Κλειώ ότι ήταν δύο εβδομάδων έγκυος.
Λίγο μετά το μεσάνυχτα που επιτέλους το νεόνυμφο ζευγάρι αποσύρθηκε στην κρεβατοκάμαρά τους, ο Αττίλας έδωσε το δώρο του στην γυναίκα του και περίμενε με αγωνία άν θα της αρέσει. ¨Ζωη μου, το δώρο σου είναι πανέμορφο, μοναδικό, το εκτιμώ περισσότερο που είναι φτιαγμένο από τα χέρια σου¨είπε και χώθηκε στην μεγάλη ζεστή αγκαλιά του. ¨Εγώ δεν σου έφτιαξα τίποτα, όμως έχω νομίζω ένα πολύ καλό δώρο, ένα δώρο που θα κάνει και τους δύο πιο ευτυχισμένους".
Έκπληκτος ο Αττίλας είδε την Κλειώ να απομακρύνεται ελάχιστα μέσα στην αγκαλιά του, πήρε το χέρι του και το ακούμπησε στην κοιλιά της"η θεία μου πριν από λίγο μου είπε ότι είμαι δύο μηνών έγκυος. Σε λίγους μήνες θα γίνουμε γονείς. Πώς σου φαίνεται αγάπη μου"Ο Αττίλας γούρλωσε τα μάτια και σε δευτερόλεπτα σήκωσε την γυναίκα του ψηλά στριφογυρίζοντάς την και φωνάζοντας"θα γίνω πατέρας! θα γίνω πατέρας!" Την άφησε να πατήσει στο πάτωμα και άγηνε δεκάδες μικρά φιλιά στο πρόσωπό της, στα μαλλιά ,στα χέρια. " Σ'ευχαριστω, σ'ευχαριστώ ομορφιά μου"....
Το ζευγάρι πέρασε μία ονειρική νύχτα με το χαρμόσυνο νέο της εγκυμοσύνης να τους έχει απογειώσει.
Βέβαια συμφώνησαν ότι για την ώρα δεν θα έλεγαν τίποτα παρά μόνο μετά τον πρώτο μήνα έγγαμου βίου. Ο Αττ'ιλας καθόταν σε αναμμένα κάρβουνα. Όλη μέρα ήταν με ένα πλατύ χαμόγελο, έγινε υπερπροστατευτικός με την γυναίκα του και όταν ανακοίνωσαν την εγκυμοσύνη "κλέβοντας " τις δύο εβδομάδες, κανείς δεν τον κρατούσε.
Οι μήνες πέρασαν σαν γάργαρο νεράκι, όταν ήρθε η στιγμή της γέννας έκπληκτου είδαν ότι γεννήθηκαν δίδυμα αγοράκια, πράγμα εξαιρετικά σπάνιο για τα ξωτικά, μόνο που η Κλειώ δεν ήταν συνηθισμένο ξωτικό. Ήταν νηρυίδα-ξωτικό! Οι νηρυίδες παραδοσιακά γεννούσαν κόρες αλλά και εδώ έκανε την διαφορά.
Τα παιδιά τους πήραν κάποιες από τις δυνάμεις της, ο καθένας διαφορετικές αλλά μαζί έκανα ένα μαγευτικό δίδυμο.
Μετά από μία πενταετία η ευτυχία τους ολοκληρώθηκε με την γέννηση μίας πανέμορφης κόρης που ήταν η μεγάλη αδυναμία του Αττίλα που "χάζευε " με το παραμικρό νάζι της μικρής πριγκίπισσας.
ΤΕΛΟΣ
Αυτό λοιπόν ήταν το ρομαντικό παραμυθάκι στον μαγικό κόσμο των μαγικών πλασμάτων. Σας ευχαριστώ για την προτίμησή σας στην ιστοριούλα μου, κυρίως για την υπομονή σας αφού τα κεφάλαια δεν ανέβαιναν σε τακτά χρονικά διαστήματα, για τα όμορφα σχόλια σας. Ελπίζω να περάσατε καλά διαβάζοντάς την.
Σας αγαπώ νεράιδες μου!
ESTÁS LEYENDO
Το απόλυτο όπλο
FantasíaΑπομένει μόνο μία εβδομάδα για την ενηλικίωση της Κλειώ, θα γιορτάσει τα 20α γενέθλιά της και στο καστρο η μητέρα της εχει αρχίσει ήδη τις προετοιμασίες. Ενώ όλα δείχνουν μια χαρά το καμπανάκι που ακούει μέσα της και πάντα εμπιστευόταν, την ανησυχεί...