Το ταξίδι της επιστροφής ήταν κουραστικό αλλά τους έδινε κουράγιο η σκέψη της επιστροφής στο σπίτι. Η Κλειώ παρότι θα μπορούσε να μεταμορφωθεί και να πετάξει ξεκούραστα στην πόλη, δεν άφησε την παρέα της. Βέβαια κατά την διάρκεια του ταξιδιού είχε τηλεμεταφέρει τρείς φορές από βράδυ στην παρέα τους τον Αττίλα, καθισμένοι όλοι γύρω από την φωτιά να αφηγούνται ιστορίες και παλαιούς μύθους περνώντας ευχάριστα την ώρα τους.
Επιτέλους μετά από οκτώ κουραστικές μέρες αντίκρισαν την Χρυσή Πύλη. Οι φρουροί μόλις κατάλαβαν ποιοί ήταν οι ταξιδιώτες άνοιξαν την τεράστια πύλη, κατέβασαν την αερογέφυρα για να περάσουν και ειδοποίησαν το παλάτι για την επιστροφή της πριγκίπισσας και της συνοδείας της.
Οι ταξιδιώτες πέρασαν την γέφυρα, μπήκαν στην πόλη ενώ κόσμος άρχισε να μαζεύεται γύρω τους δυσκολεύοντας το πέρασμά τους. Κόσμος που ήθελε να τους χαιρετήσει, μέλη των οικογενειών της συνοδείας της Κλειώς και πολλά παιδιά.
Ξαφνικά από την αντίθετη πλευρά, από το βάθος της πόλης ακούστηκαν ποδοβολητά αλόγων. ¨Ηταν ο βασιλιάς με την προσωπική του φρουρά και ο Αττίλας που ήρθαν να υποδεχθούν την αγαπημένη τους. Ο κόσμος άνοιξε δρόμο να περάσει ο βασιλιάς τους ενώ η Κλειώ πήδησε από τον μονόκερό της για να βρεθεί στην πατρική αγκαλιά όσο ταυτόχρονα η συνοδεία της γονάτιζε μπροστά στον βασιλιά, χαιρετώντας τον.
"Κόρη μου,μας έλειψες! Η μητέρα σου περιμένει ανυπόμονα να σε σφίξει στην αγκαλιά της. Μεγάλωσες, ομόρφηνες κι άλλο αλλά πάνω από όλα είσαι πιο ώριμη πλέον,φαίνεται στο βλέμμα σου!"
Η Κλειώ έδωσε ένα φιλί στο μάγουλο του πατέρα της κάνοντάς τον να χαμογελάσει"Μπαμπακούλη μου, μου λείψατε, σας σκεφτόμουν συνέχεια αλλά η εκπαίδευση που με έστειλες να κάνω, μου βγήκε σε καλό. Είχες και πάλι δίκιο!"
Ο βασιλιάς την φίλησε στο μέτωπο"Είμαι περήφανος που είσαι κόρη μου!" και με αυτά τα λόγια για άλλη μία φορά επιβεβαίωσε την αγάπη του προς την κόρη του.
Η Κλειώ γύρισε προς τον Αττίλα, εκείνος πήρε και φίλησε το χέρι της αφού ήταν μπροστά σε κόσμο και κυρίως μπροστά στον βασιλιά του αλλά εκείνη αφού έριξε ένα χαριτωμένο βλέμμα στον πατέρα της, έπεσε στην αγκαλιά του με τόση φόρα που σχεδόν θα τον έριχνε κάτω άν δεν ήταν γεροδεμένος. Με αυτό τον τρόπο έδειξε σε όλους ότι ήταν ζευγάρι για "παν ενδεχόμενο".
Η αντίδραση του Αττίλα ήταν να μείνει ακίνητος, άφωνος ενώ ο βασιλιάς άφησε ένα δυνατό γέλιο"βλέπω ότι η κόρη μου δεν κάνει μόνο εμένα ότι θέλει, χαίρομαι που πλέον έχω "σύμμαχο". Γύρισε προς το πλήθος" Αύριο με την δύση του θεού Ήλιου, είστε όλοι ευπρόσδεκτοι στο παλάτι να γιορτάσουμε την επιστροφή της πριγκίπισσας και τους αρραβώνες της με τον στρατηγό Αττίλα". Το ζευγάρι και το πλήθος ενθουσιάστηκε, ξέσπασαν σε χειροκροτήματα και η πομπή συνέχισε τον δρόμο της προς το παλάτι.
Εκεί βρήκαν την βασίλισσα με την συνοδεία της να τους περιμένουν στην είσοδο του παλατιού για να δεί την κόρη της. Η Κλειώ έτρεξε στην μητρική αγκαλιά ενώ η βασίλισσα γέμισε το πρόσωπο της κόρης της με φιλιά. Δίπλα τους ήρθαν και ο βασιλιάς με τον στρατηγό, της ανακοίνωσαν τους αυριανούς αρραβώνες και η βασίλισσα ενθουσιασμένη είπε"Χαίρομαι που η κόρη μου βρήκε την ευτυχία στο πρόσωπο ενός λαμπρού νέου. Η οικογένειά μας μεγάλωσε, πλέον αποκτήσαμε έναν γιο άξιο να μοιραστεί το όνομά μας και να ζήσει μία όμορφη ζωή με την κόρη μας."
Ο Αττίλας έκανε μία βαθιά υπόκλιση στην βασίλισσα" είναι η μεγαλύτερη τιμή που θα μπορούσα να λάβω να με θεωρείτε άξιο γιο σας και ορκίζομαι στον θεό Ήλιο ότι η πριγκίπισσα θα είναι πάντα η προτεραιότητά μου για να είναι υγιής και ευτυχισμένη". Ο βασιλιάς τον σήκωσε όρθιο πιάνοντάς τον από τους ώμους και η Κλειώ έπλεξε το χέρι της στο δικό του προχωρώντας όλοι μαζί στο εσωτερικό του παλατιού.
Πήγαν όλοι μαζί στην αίθουσα του θρόνου και εκεί ο βασιλιάς ευχαρίστησε προσωπικώς την συνοδεία της κόρης του και ιδιαίτερα τον ταξίαρχο που την προστάτεψε σαν αδερφή του. Τους ανακοίνωσε πως όλοι τους θα ήταν επίσημα καλεσμένοι στο βασιλικό τραπέζι, θέλοντας να τους ευχαριστήσει.
Ο βασιλιάς των ξωτικών είχε την φήμη του σκληρού, γενναίου αλλά δίκαιου και όλοι έβλεπαν ότι η φήμη του επιβεβαιωνόταν. Το αυριανό γλέντι θα ήταν πολύ σημαντικό για πολύ κόσμο.
YOU ARE READING
Το απόλυτο όπλο
FantasyΑπομένει μόνο μία εβδομάδα για την ενηλικίωση της Κλειώ, θα γιορτάσει τα 20α γενέθλιά της και στο καστρο η μητέρα της εχει αρχίσει ήδη τις προετοιμασίες. Ενώ όλα δείχνουν μια χαρά το καμπανάκι που ακούει μέσα της και πάντα εμπιστευόταν, την ανησυχεί...