Πέρασε μία εβδομάδα με την Κλειώ να προσπαθεί να δώσει τον καλύτερό της εαυτό στην εκπαίδευσή της με τον αρχιερέα αλλά φανερά αγχωμένη αφού ο Αττίλας ήταν εθελοντικά πειραματόζωο σε όλες τις δοκιμές τους. Έμαθε καλύτερα να συνδέεεται με την φύση, να επικοινωνεί με όλα τα πλάσματα με την σκέψη. Ανακάλυψαν ότι μεταφέρεται σε άλλο τόπο και χρόνο, μετακινεί αντικείμενα, αλλάζει σε όποια μορφή θέλει και επηρεάζει όλη την πλάση και τον καιρό.
Σε μία από αυτές τις δοκιμές, η Κλειώ αγχώθηκε για το αποτέλεσμα, ξαφνικά άρχισε να αιωρείται μέσα σε ένα αραιό σύννεφο εκτοξεύοντας αστραπές από τα χέρια ενώ ο ουρανός άρχισε να μαζεύει μαύρα συννεφα και να βρέχει. Ο αρχιερέας την πλησίασε θέλοντας να την σταματήσει αλλά εκτοξεύτηκε πίσω και ευτυχώς έπεσε πάνω σε ένα δεμάτι άχυρα. Ο Αττίλας πλησίασε λιγο και της φώναξε"ομορφιά μου ηρέμησε. Είμαστε όλοι καλά. Μην ανησυχείς. Εδώ είμαι για σένα. ¨ελα στην αγκαλιά μου". Η Κλειώ μόλις άκουσε την αγαπημένη της προσφώνηση "ομορφιά μου" σταμάτησε να εξαπολύει αστραπές, ο ουρανός ηρέμησε, κατέβηκε και έπεσε στο έδαφος στα γόνατα. Αμέσως βρέθηκε στην αγκαλιά της μητέρας της και του αγαπημένου της που είχαν σχηματίσει μία ζεστή φωλιά για αυτήν.
Ο αρχιερέας μετά από αυτό συνάντησε τον βασιλιά και πρότεινε για ένα διάσημα η πριγκίπισσα να εκπαιδευτεί σε καθεμία από τις τέσσερις φυλές για να μάθει να ελέγχει τις δυνάμεις της και τα στοιχεία της φύσης. Ο βασιλιάς δέχτηκε αμέσως και φώναξε την κόρη του και τον στρατηγό του για να το ανακοινώσει.Ο Αττίλας της ψυθίρισε" ευκαιρία κορίτσι μου να σου δείξω τον τόπο μου. Θα σου αρέσει πολύ. "Ο βασιλιάς τον άκουσε και γύρισε προς το μέρος του"Στρατηγέ , μαλλον έχεις ξεχάσει την θέση σου και τις υποχρεώσεις σου απέναντι στον στρατό και την Χρυσή Πόλη. Δεν μπορείς να φύγεις για τόσο μεγάλο διάστημα αφήνοντας ακέφαλο τον στρατό.
" Η Κλειώ διαμαρτυρήθηκε" Πατερούλη μου, τι λες? χωρίς τον Αττίλα δεν πάω πουθενά. Ποιος θα με προσέχει?" Ο Βασιλι'ας φανερά εκνευρισμένος απάντησε " Μαζέψου πργκίπισσα. Σου έγιναν πολλά χατήρια και καλόμαθες νομίζω. "" Θα σε συνοδέψει ο ταξίαρχος Κλεομένης μαζί με μία μικρή φρουρά με τους καλύτερους άντρες που μπορείς να διαλέξεις εσύ στρατηγέ αλλά μέχρι εκεί. Η θέση σου είναι εδώ να προστατεύεις την Πόλη. Εξάλλου μαζί δεν εκπαιδευτήκατε με τον ταξίαρχο? Δεν είναι άξιος να προστατεύσει την κόρη μου? " Ο Αττίλας απάντησε " Φυσικά και ξέρω την θέση μου, μεγαλειότατε. 'Οσο για τον ταξίαρχο σίγουρα είναι από τους καλύτερους και μπορεί επάξια να την προστατεύσει." Ο βασιλιάς συνέχισε απευθυνόμενος στην κόρη του "Το ότι δέχτηκα μπροστά σε όλους τους επισήμους την ένωσή σας και αργότερα τον γάμο σας θα έπρεπε να σας ήταν αρκετό και να είστε ευγνώμων. Δεν θα ανεκτώ καμία ανυπακοή. Επικεντρώσου στην σωστή εκπαίδευσή σου για να είσαι και εσυ σίγουρη για τον εαυτό σου και να γυρίσεις γρήγορα πίσω στην οικογένειά σου. Η ασφάλειά σου είναι δεδομένη. "Η Κλειώ και ο Αττίλας κατάλαβαν πως δεν τους έπαιρνε για διαμαρτυρίες, κατέβασαν το κεφάλι και γνώριζαν ότι ο βασιλιάς είχε δίκιο.
ESTÁS LEYENDO
Το απόλυτο όπλο
FantasíaΑπομένει μόνο μία εβδομάδα για την ενηλικίωση της Κλειώ, θα γιορτάσει τα 20α γενέθλιά της και στο καστρο η μητέρα της εχει αρχίσει ήδη τις προετοιμασίες. Ενώ όλα δείχνουν μια χαρά το καμπανάκι που ακούει μέσα της και πάντα εμπιστευόταν, την ανησυχεί...