Αισίως ήρθε η ημέρα του γάμου. Το προηγούμενο βράδυ ήταν το μόνο που το ζευγάρι έμεινε χωριστά αφού η βασίλισσα ζήτησε να κοιμηθεί με την κόρη της και η Κλειώ δεν της χάλασε χατίρι αφού και η ίδια το βρήκε καλή ιδέα. Βέβαια, το μεγαλύτερο μέρος της βραδιάς πέρασε με την βασίλισσα να αναπολεί μικρές σκανταλιές της κόρης της, μέχρι που τις πήρε ο ύπνος φανερά συγκινημένες πολύ μετά τα μεσάνυχτα.
Η βασίλισσα μόλις χάραξε η μέρα φρόντισε να φέρει ένα πλούσιο πρωινό με την συνοδεία του βασιλιά. Η Κλειώ έπεσε στην αγκαλιά των γονιών της και μοιράστηκε μαζί τους ένα ευχάριστο πρωινό ξεκίνημα.
Περίπου με τον ίδιο τρόπο πέρασε την βραδιά και ο Αττίλας με την μικρή του αδερφή, που λίγο πριν τα μεσάνυχτα χώθηκε στο κρεβάτι του και αποκοιμήθηκαν αγκαλιασμένοι, ενώ το πρωί μοιράστηκαν το πρόγευμά τους με αστεία και γέλια .
Αμέσως μετά στο δωμάτιό του εισέβαλαν οι γονείς του κρατώντας τα ρούχα του γάμου.
Ήταν η παραδοσιακή φορεσιά της φυλής της φωτιάς. Μαύρο βελούδινο παντελόνι, μαύρο πουκάμισο με μικρές φλόγες για κουμπιά και κατακόκκινο σακάκι με χρυσά κεντήματα στον γιακά και στα μανίκια.
Φυσικά ο Αττίλας με το ψηλό ,καλοφτιαγμένο κορμί ανέδειξε περισσότερο το κοστούμι. Ήταν μεγαλοπρεπής και γοητευτικότατος.
Στο δωμάτιο της πριγκίπισσας είχαν πάει κορίτσια να της φτιάξουν τα μαλλιά. Τα πλούσια καστανόξανθα μαλλιά της έγιναν μία χοντρή πλεξίδα στην οποία πέρασαν λεμονανθούς που ζήτησε η ίδια η ίδια για να ταιριάζουν με την ανθοδέσμη της. Τις ευχαρίστησε και τις έδιωξε από το δωμάτιο , κρατώντας μόνο την Αντιγόνη και την αδερφή του αγαπημένου της για να την βοηθήσουν με το νυφικό.
Έβγαλε μέσα από το σεντούκι και φόρεσε ένα απλό μακρύ σατέν λευκό φόρεμα"και τώρα κορίτσια, ας φτιάξουμε το νυφικό μου. Ακούω την γνώμη σας!"
Η αίθουσα του θρόνου είχε στολιστεί με πανσέδες και κρινάκια που ήταν τα αγαπημένα λουλούδια της, με λευκές σατέν και χρυσές κορδέλες, τα πάντα άστραφταν και κυριαρχούσε λουλουδένιο άρωμα, οι καλεσμένοι ήταν καλοντυμένοι, οι δύο οικογένειες στα κόκκινα και χρυσά, ο Αττίλας ελαφρά αγχωμένος αλλά χαμογελαστός και χαρούμενος, περιμένοντας όλοι την είσοδο της νύφης και του βασιλιά που την συνόδευε.
Ξαφνικά άνοιξε η βαριά θύρα, ο κόσμος απότομα σταμάτησε να μιλά και όλοι έστρεψαν την προσοχή τους στην είσοδο της αίθουσας.
Ο βασιλιάς φορούσε την επίσημη φορεσιά του με την κόκκινη χρυσοκέντητη κάπα και την χρυσή κορώνα συνοδεύοντας την κόρη του που η είσοδος της άφησε τους πάντες άφωνους.
Η Κλειώ φορούσε ένα λευκό σατέν φόρεμα στράπλες με το μπούστο σε σχήμα καρδιάς που μέχρι την μέση της είχε κεντημένα μικρά διαμαντάκια. Από πάνω πυκνή δαντέλα με μανίκια από μουσελίνα που όσο κατέβαιναν προς τον καρπό άνοιγαν πλατιά σαν φτερά δράκου. Από την μέση και κάτω σε γραμμή άλφα με την ίδια δαντέλα με πολλαπλά μυτερά κομμάτια μέχρι κάτω, φαρδιά ουρά με μήκος πέντε μέτρων που κράταγαν δεξιά και αριστερά οκτώ κοριτσάκια ντυμένα σε λευκόχρυσα φορέματα με λουλουδένια στεφανάκια στα μαλλιά.
Η νύφη στα μαλλιά είχε λεμονανθούς και μικρά διαμαντένια τσιμπιδάκια. Το πρόσωπό της είχε ένα πλατύ χαμόγελο ενώ τα μάτια της σπινθηροβολούσαν έρωτα.
Ο Αττίλας μόλις την είδε τα έχασε τόσο που χρειάστηκε ο Κλεομένης να τον σκουντήσει για να θυμηθεί να της δώσει την ανθοδέσμη που κρατούσε.
Ο αρχιερέας ξεκίνησε την επίκληση στον θεό Ήλιο και οι ιέρειες τους ψαλμούς, ευλόγησε την ένωσή τους, προσφώνησε τον Αττίλα ως τον διάδοχο του βασιλιά και έδωσε την άδεια στους νεόνυμφους να ανταλλάξουν ένα φιλί. Την ίδια στιγμή, δεκάδες περιστέρια αφέθηκαν ελεύθερα να πετάξουν στον ανοιχτό κρυστάλλινο θόλο και ο κόσμος χειροκροτούσε και ευχόταν στο ζευγάρι ενώ οι μητέρες τους γελούσαν και έκλαιγαν από χαρά.
Αμέσως ο βασιλιάς κάλεσε τον γαμπρό του να καθίσει δίπλα του, στα δεξιά πάνω σε έναν μικρότερο αλλά ολόιδιο θρόνο με τον δικό του επισφραγίζοντας την διαδοχή του ενώ ο πατέρας του Αττίλα ίσως για πρώτη φορά στη ζωή του κοίταγε τον γιό του με περήφανο βλέμμα. Πήρε στην ανοικτή αγκαλιά του αφήνοντας στην κορυφή του κεφαλιού της ένα φιλί. Ήταν πλέον και εκείνη θυγατέρα του.
ESTÁS LEYENDO
Το απόλυτο όπλο
FantasíaΑπομένει μόνο μία εβδομάδα για την ενηλικίωση της Κλειώ, θα γιορτάσει τα 20α γενέθλιά της και στο καστρο η μητέρα της εχει αρχίσει ήδη τις προετοιμασίες. Ενώ όλα δείχνουν μια χαρά το καμπανάκι που ακούει μέσα της και πάντα εμπιστευόταν, την ανησυχεί...