★⁵★

324 32 11
                                    

Gdy Minho skończył swoją pracę dostaje nagle spam polubień. Widząc to jak ten już serduszkuje jego tysięczne zdjęcie postanawia wejść na jego profil aby dowiedzieć się czegoś więcej na jego temat. W przeciwieństwie do młodszego likeuje mu jedynie ostatnie zdjęcie, gdy w rzeczywistości tak samo jak i on przegląda cały jego profil.

Licealista? – Zastanawia się.

Woow, ktoś z taką ilością followersów dał mi lajka, co za zaszczyt oh aah – Gdy młodszy dociera do tajnych zakamarków instagrama, czyli jego pierwszych zdjęć, są tam zdjęcia jak sam był w tym wieku co on aktualnie, są nawet selfie. Oczywiście te zdjęcia mu też like'uje, uznaje, że ten się bardzo zmienił z wyglądu.

Starszy zauważa to i czuje jak jego policzki się czerwienią, ma naprawdę dużo zdjęć, więc dziwi się, że ten tak daleko zaszedł.

– O co mu chodzi..? Czy on mnie śledzi? – Dziwnie mu z tym, ostatecznie postanawia, że napisze do niego pierwszy.

Minho
Chciało ci się? xd

Jisung nie spodziewał się, że ten do niego napisze, ale uśmiecha się szeroko.

Jisung
Oczywiście! Takie piękne zdjęcia.. trzeba docenić~ nawet te stare selfie z liceum

Minho
Mam to uznać za stalking? >.>

Jisung
Zdjęcia są publiczne, więc to chyba nie jest stalking

Minho
Mam na profilu 1500 zdjęć ekhemm, nikt mi tyle nie polubił, musiało ci to zająć conajmniej godzinę, wnioskując z tego, że jesteś licealistą godzina z twojego zycia to ojj, napraaawde dużo

Próbuje go zgasić.

Jisung
A widzisz, jestem tym pierwszym, który zlajkował wszystkie twoje zdjęcia. Nie, nie godzinę. Zajęło mi to 16 minut 35 sekund i 10 milisekund ;)

HAAA – Długo mu nie odpisuje, nie wiedząc co odpisać.

Minho
Może liczysz na kolejny darmowy sernik za polubienia?

W końcu odpowiada mu.

Jisung
W sumie to.. czas jest cenny, więc liczę na darmowy sernik i jakąś kawę za pół ceny~

Specjalista od specyficznego sposobu zarabiania pieniędzy.

Minho
Ahahah, pocieszny jesteś. Ale nie dostaniesz ani darmowego sernika, ani kawy za pół ceny

Pewny siebie.

Jisung
Ej noo >.< klient nasz pan, czyż nie?

Minho
Poza kawiarnią to się nie sprawdza~ Teraz nie jesteś PAN

Jisung
Jak to nie jestem Pan

Phh, jeszcze czego, żeby smarkacz wymagał abym tak na niego mówił. W kawiarni to inna sprawa, bo ma takie stanowisko.

Jisung
No chyba nie pani

Dodał jeszcze.

Minho
Nie wiem, nie sprawdzałem, i sprawdzać nie będę.

PHAAAA

Jisung
nawet nie chcę abyś sprawdzał, za wysokie progi mój drogi

what is love || minsungOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz