☆⁰☆

645 42 6
                                    

Minho jest studentem na wydziale fotografii. Robienie zdjęć zawsze było dla niego sztuką i sposobem wyrażania siebie, tego kim jest. Dorabia sobie jako barista w kawiarni, jest tam nowym pracownikiem, a mimo to już bardzo lubianym. Szef wykorzystuje umiejętności mężczyzny związane z fotografią do reklamowania kawiarni na instagramie i innych mediach.

Mieszka sam w mieszkaniu, jego rodzice wspierali go gdy nie miał jeszcze wysokich zarobków w nowej pracy. Aktualnie podziękował im za pomoc oddając im pożyczone pieniądze i usamodzielnił się. Momentami dopadają go chwile beznadziei, smutku, wtedy bierze swój planner i planuje jakie zdjęcia musi wykonać na dany tydzień czy też na zlecenie.Wszystko ma zaplanowane jak w zegarku, nic nowego się szczególnie nie dzieje, rutyna potrafi wygrać z nim.

Jeśli chodzi o jego bardziej prywatne życie, chodzi razem z dziewczyną, ale zmieniła ona miejsce zamieszkania z powodu pracy i został mu związek na odległość. Widuje się z nią raz w miesiącu, ponieważ obydwoje są dość zajęci i nie mają tyle czasu. Mężczyzna jest za bardzo zajęty pracą aby martwić się tym, a gdy człowiek jest tak zajęty i umie sobie zorganizować czas jak on, mało kiedy pojawiają się momenty, że czuje się jakkolwiek skrzywdzony przez los.

~~~

Jisung jest uczniem 3. klasy liceum, jest osobą bardzo porywczą z wybuchowym charakterem, bardzo często potrafi wpaść w różne tarapaty. Chłopak mieszka z rodzicami i żyje głównie na ich utrzymaniu, czasami zarabia grając w jakieś gry czy też odrabiajac komuś zadania domowe za pieniądze. Kiedyś rysował na zamówienie, ale zrezygnował z tego z powodu małych pieniędzy.

Jego hobby to spanie, uwielbia spać, a poza tym to nie poświęca zbytnio dużo czasu na cokolwiek poza graniem, spaniem i imprezowaniem.
Pomimo fałszywego pozoru który może sobie tworzyć jest osobą dość wrażliwą i mimo opuszczania dużej ilości zajęć dobrze sobie radzi w szkole i miałby na pewno lepsze stopnie gdyby tylko do niej chodził.

Jego rutyną jest chodzenie po szkole do kawiarni (gdzie pracuje Minho), w której odpoczywa od ludzi i szkoły, mimo ze ma wielu znajomych i jest lubiany to po prostu czasem czuje, ze musi odpocząć od takiego ciągłego trybu życia.

what is love || minsungOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz