Gdy Minho zamknął drzwi zastanawia się co to było... mężczyzna był całkiem miły, pomijając jego głupie odzywki i zachowania. Nagle jego humor się odwrócił, i mimo, że mężczyzna nie jest ani psychologiem i ani trochę dobrym doradcą, poprawił mu znacznie humor. Wziął się pod koniec dnia za zdjęcia które kiedyś robił i zostawił je na wszelki wypadek, jakby brakowało mu czegoś do edytowania. Pracuje na komputerze, a po godzinie pisze do niego.
Minho
Dotarłeś bezpiecznie?Po chwili znów wraca do pracowania.
Jisung wracając niezbyt myśli o ich spotkaniu. A wracając napotkał znajomego z klasy i siedzi z nim w barze, jednak nie pije już alkoholu, bo uważa, że już wcześniej wypił wystarczająco na dziś. Zauważa jego wiadomość.
Jisung
Nie, jestem w barze jeszczeWysyła mu zdjęcie.
Starszy w tym czasie skończył i zapisał zdjęcie. Wie, że ludzie like'ują zdjęcia rano i wieczorem, bo wtedy mają czas, a jest już noc prawie, dlatego postanawia, że zdjęcie na profil wstawi jutro rano. Od razu sposób w jaki je wyedytował pokazuje, że jest pogodniejszy. Odczytuje jego wiadomość gdy leży już w łóżku. Jest trochę zły, ale cóż. To nie jego życie. Zasypia w końcu.
~~~
Następnego dnia Minho wstaje jak sobie obiecał rano, czuje, że aura w jego wcześniej pochmurnym pokoju zmieniła się. Wstawia swoje wczorajsze zdjęcie. W tym czasie młodszy pamiętając o tym, że mieli się dzisiaj spotkać postanawia do niego napisać
Jisung
Gdzie i o której się dzisiaj widzimy?Starszy odczytując jego wiadomość podaje mu adres do restauracji w której dają naprawdę dobre jedzenie, a Han zauważa zdjęcie, które ten wstawił i od razu serduszkuje je. Lee Know aby wyglądać schludnie, bo jeszcze do południa musi załatwić parę rzeczy. Połączył jeansy z jasnoróżową koszulą.
Młodszy również ogarnia się, czasem lubi ładnie wyglądać, a wiedząc, że idzie z kimś kto jest jego przeciwieństwem do tak POWAŻNEGO miejsca jakim jest restauracja, wziął mamie kosmetyki i wykonał nimi makijaż, do tego ubrał się także przyzwoicie. W przeciwieństwie do młodszego starszy nałożył na twarz krem z filtrem, bo wie, ze musi dbać o cerę, aby nie zestarzała się tak szybko, sam nie maluje się zazwyczaj.
Minho po odniesieniu dokumentów ma w końcu czas. Poszedł jeszcze sam na kawę aby trochę się ożywić. Gdy już tak się stało udał się do restauracji w której się umówili. Jisung w tym czasie już wyszedł z domu i również pokierował się w stronę umówionego miejsca, które znajduje się kawał drogi od jego miejsca zamieszkania.
Gdy starszy przychodzi 5 minut przed czasem młodszy spóźnia się tyle samo ile Minho przyszedł przed czasem. Gdy obydwoje już widzą się Lee Know pierwszy się z nim wita.
– Czeeeść~ dawno się nie widzieliśmy. – Wita go uśmiechem.
– Hejo~ noo, bardzo dawno ahah
Nagle uwagę starszego przykuł wygląd Hana. Ma dobre oko i widzi, że ten się umalował. Dodatkowo podkład który młodszy nałożył różni się od odcienia jego szyi. Uśmiecha się wciąż w środku śmiejąc się z tego. 'Czy to dlatego się spóźniłeś?'.
– Co tak patrzysz się na mnie? hah
– Nie podbieraj następnym razem mamie kosmetyków. – Spuszcza wzrok, nie wie czy powinien to mówić, ale uznaje, że ten ma luźny charakter i nie weźmie tego do siebie specjalnie.
CZYTASZ
what is love || minsung
FanficGdy dwie zupełnie inne osobowości spotykają się, czy istnieje szansa aby w ogóle mówić o miłości? Minho jest studentem na wydziale fotografii, dorabia sobie na co dzień jako barista w kawiarni której Jisung jest częstym klientem. Pewnego razu przez...