☆¹⁰☆

279 20 7
                                    

– Mieszkasz u rodziców, tak? – Zapytał Minho.

– Tak, mieszkam u rodziców.

– Mhmm.. chciałbyś się kiedyś spotkać w dzień? Tak o.

– A coo~? Chcesz do mnie przyjść~? Oh jasne! Nie spodziewałem się takiej propozycji ahah

– N-n-niee, nie to miałem na myśli. Po prostu spotkać się.. nie łącz tych dwóch rzeczy ahahahahah – Zaczyna się niekomfortowo śmiać.

– Ahahahah – Samego go to rozbawiło – Takie pytanie czy mieszkam z rodzicami to wiesz ahahah, moi rodzice przyzwyczaili się już do tego, że często kogoś sprowadzam do siebie~

– Ahh.. i tak. CZEŚĆ MAMO CZEŚĆ TATO – Zaczyna naśladować głos Jisunga – A kto to synkuuu? – Robi cienki głos matki. – Aaa to pan z kawiarni! BARDZO DOBRZE UMIE ROZLEWAĆ KAWĘ, pamiętasz te spodnie? To on mi je oblał.

– Ahahahah Dokładnie! Jeszcze żeby się z nią podrażnić powiedziałbym NO MAMO TO MÓJ NOWY CHŁOPAK, IDZIEMY SIĘ ZAMKNĄĆ W POKOJU A JAK BĘDZIE ZA GŁOŚNO TO WAL W DRZWI. Mówię ci, jej mina byłaby bezcenna.

– Ee.. eheh.. – Drapie się z tyłu głowy, poczuł się bardzo niekomfortowo przez słowa wypowiedziane z ust młodszego.

– Lepiej nie przyznawaj się, że to ty ubrudziłeś spodnie, bo jeszcze będzie ci kazała pranie zrobić. – Śmieje się głośno, dla niego cała ta sytuacja jest dość zabawna.

– Pranie to chyba najmniejszy problem.. Wracając.. będziesz miał czas się spotkać na mieście? NIE na picie?

– Jasne, tylko jak NIE na picie to na co? – Tak troszkę nie wiedział co poza piciem można by robić. Za każdym razem kiedy spotykał się ze swoimi znajomymi to własnie na picie.

– Na jedzenie.

– Na jedzenie? Okej!

– Mhm, jutro sobota, masz czas?

– Znajdzie się coś wolnego~

– Super. Hmm.. jest coś co byś chciał? – Chyba źle go oceniłem.. chcę mu jakoś wynagrodzić te podejrzenia.

– Masz jakieś chipsy czy coś? Wciąż czuję się głodny. – Uśmiecha się szeroko, uwielbiał jeść takie niezdrowe rzeczy.

– Poszukam, okej? – Poszedł poszperać w szufladach w kuchni, w końcu znajduje jedną paczkę chipsów. – Tylko to.

– Może być~~~

Podaje mu. Po chwili wacha się, nie mył się już dłuższy czas, czuje się teraz niekomfortowo, tym bardziej, że ten jest dla niego znajomym. – Ja pójdę się tylko umyć. Jeśli cokolwiek ukradniesz to dowiem się o tym. – Posyła mu groźne spojrzenie.

– Jak się dowiesz? ahah – Zajada się jedzonkiem.

– Tajemnica. – Uśmiecha się zadziornie w drzwiach które przekracza aby dojść do łazienki.

O-okej..

Gdy Minho wychodzi do łazienki, Jisung rozgląda się po jego mieszkaniu.

Starszy myśli w tym czasie o nim całą kąpiel.

A co jak mi coś zwinie.. potem pójdzie, i po moim.. wszystkim... MÓJ SPRZĘT AAAAA

W tym czasie Jisung ogląda wszystko, ale nie dotyka za bardzo niczego. Szanuje cudze rzeczy i prywatność.

Minho ostatecznie stwierdza, że jest już i tak za późno na myślenie o takich rzeczach. Myje się porządnie i goli się na gładko. Sam nie zauważa jak jego depresyjny humor wraz z owłosieniem na twarzy zanika. Ubiera się w koszulę nocną i spodnie i wychodzi. W tym czasie młodszy grzecznie siedzi na kanapie.

what is love || minsungOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz