[Sümüklü]

26.8K 2.3K 3K
                                    

Yanlışım varsa o paragrafa miniminicik nokta koyun lütfen. İyi okumalarrr!

•••

"Babam geliyor ve yalnız değil. Sevgilisi bir süre bizde kalacak. Bizi evin içinde takip eden fazladan bir göz demek bu. Dikkatli olmalıyız"

Jungkook yatağımda gergin bir şekilde otururken bir oraya bir buraya gidiyor, kritikleri belirliyordum. Jungkook benden daha panik haldeydi ama bu hallerini dışa vuranlardan değil de içinde yaşayan tiplerden olduğundan yüzü kireç gibiydi ve tek kelime etmiyordu.

Bu hali de beni fazlasıyla panik yapıyordu çünkü ben bilmesem de Jungkook'un davranışlarından çok büyük bir sorun olduğu anlaşılıyordu. Eskisi kadar masum olmamamız ve vücudumda saklamam gereken morluklar olduğundan fazlaca panikliyordum.

"Bir süre uzak kalmalıyız. Çok da uzaklaşmamalıyız yoksa anlarlar" Jungkook gözlerini yerden alamadan söylemişti. Bedenen buradaydı ama aklı nerelerdeydi bilemiyordum.

"Bana eskisi gibi soğuk davran. Ben de bel altı konuşmalarıma devam edeyim. Eski sıradan hallerimize dönelim" Dalgınca onaylamıştı beni. Bu haliyle beni gerdiğinin farkında bile değildi.

Odanın içinde turlamayı bırakıp aniden kucağına oturduğumda yerinden sıçrayarak dünyaya dönüş yapmıştı. Ellerimle yüzünü kavrayıp dudaklarına dudaklarımı bastırıp bir süre öylece beklemiştim. Onu rahatlatmayı umuyordum ve işe yarıyordu. Kasılan bedeni gevşemiş, kalkık omuzları yavaşça düşmüştü.

Dudaklarımı dudakları arasına alarak beni öpmeye başladığında kollarımı boynuna dolayarak karşılık vermiştim. Kollarını belime sarıp beni kendiyle bütün yapmıştı.

Dudaklarım acıyana kadar öpmüştüm onu. Nefes nefese ayrıldığımızda yüzümü sevmiş, alnıma dudaklarını bastırarak sıkıca sarılmıştı bana.

Mutlu olmak istiyordum. Aradığım sevgiyi bulmuşken başka bir şey çıkmıştı. Beni onun sevgisinden kısa süreli de olsa mahrum bırakacak bir şey. Bu kesinlikle babam değildi çünkü nedeni babam olsa ona nefretle bile bakamazdı. Babamın neden oldu bir şeydi. Kesinlikle onu tehdit ediyordu. Bunu neden yaptığı hakkında hiçbir fikrim yoktu.

Kötü adam Jungkook mu yoksa babam mı çözemiyordum. Beni koruyan asıl kişi kim onu da bilmiyordum. Kafamdaki soru işaretleri ve gerçeğe erişemeyen sorular beni tüketiyordu.

Bildiğim tek bir şey vardı o da Jungkook'a deli gibi aşık olduğumdu. Bunun için babamı karşıma almaya hazırdım ama bunu engelleyen şey de Jungkook'a olan aşkımdı.

"Savina!"

Olga panikle odama girdiğinde nefes nefeseydi. Başımı Jungkook'un boynundan kaldırarak ona bakmıştım. "Baban kapıda"

Panikle Jungkook'un kucağından kalkmıştım. Jungkook da yataktan fırlamış ve son kez beni öperek odasına koşmuştu. Ellerim gerginlikten titriyordu. Olga, Jungkook'un gitmesiyle babamı karşılamak için aşağı inmişti. Ben de derin nefeslerle kendimi sakinleştirmeye çalışmıştım.

Babama doğal görünmek istediğimden önceden hazırladığım resim malzemelerini elime alarak yarım bıraktığım resmime devam etmeye başlamıştım. Sanki uzun süredir çalışıyormuşum görüntüsü vermek için ellerime çabuk kuruyacak ince katmanlı boyalar sürmüştüm.

İyi bir oyuncu olduğumdan yüzüme huzurlu bir ifade yerleştirmiştim. İçimde fırtınalar kopsa da başarmıştım. Sevgilime de bu konuda güveniyordum. O da en az benim kadar iyi bir oyuncuydu ve duygularını gizleme konusunda ustaydı.

Babamın ayak seslerini duyduğumda unuttuğum son ayrıntıyla kalbim sancımıştı. Yanımda duran çekmeceden kulaklığımı alıp aceleyle telefonuma takmıştım. Kulaklıkları da kulağıma takıp yine o sakin ve huzurlu görüntüme dönmüştüm.

Cute Bitch •taekook•Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin