# الحلقة الاخيرة
# من أجل ابنتي
# صفصوفتي.....ناهد تنزل يده : أنت بتعمل أي أبعد إيدك عنها...
سيف : أنا إنفعلت لما غلطت فيكي وأهانتك لازم أدافع عنك ...
ناهد : بصفتك أي بتدافع عنى ودى كانت صحبت بنتى روحها فيها وأكيد البنت متأثرة...
سيف : إنتى عارفة بصفتى أي....
ناهد : أنا قلت لما أتأكد ساعاتها ابقي أفكر ...
وتقترب ناهد من بسنت وتحضنها وتشعر بشعور غريب...
ناهد : معلش يا بنتى أكيد إنتى مشتاقة لبسنت وأكيد متلغبطه بسبب المكان دا ....
بسنت بدموع : أنا عمرى ما أقدر اغلط في أمى...
وتركع علي الأرض وتمسك رجلها...
بسنت : أرجوكي صدقينى أنا بسنت بنتك إنتى ناسيه الطقم دا مش إنتى جبتيه ليا في عيد ميلادي طب عندي دليل تانى الفلوس إللي أخدتها من جدى وانتى طلبتي منى أحتفظ بيها فكرى ارجوكي يا ماما أنسي شكلي إللي اتغير ومش كان بيدى بس حسي بيا أنا مش ذنبي أنى اتغيرت ملامحي وأنا مش في وعي بس أنا مش ناسيه كل ذاكرياتنا مع بعض 8 سنين مرت علينا كنا إيد واحدة آه ممكن في لحظات كنت زهقت من الضغط اتاثرت بكلام عمى فارس بس مش معناها أني اخسركم الأبد...
وفجأة ياتى تصفيق من الخلف ...
فارس : واوو الأم الحنونة الجميلة إللي رفضت تتجوز علشان تحافظ علي وعد حبيبها وعملت المستحيل علشان بنتها فجأة مش عارفة تتعرف علي بنتها وحبيبها عرفت بقى انك كدابة آه فكرينا كدة أنا بحب جوزى وبنتي وعمرى ما أبعد عنهم ومش محتاجه منك فلوس صح مش هو دا الكلام إللي قلتيه بس للأسف حبيبك سابك وسافر وعاش حياته وصدق إنك خونتيه معايا ودلوقتى بنتك كمان سابتك علشان تعيش حياة الترفيه إللي حرمتيها منه مين بقى إللي صح ومين كان غلط ما تردي يا ناهد ....
انا أكتر شخص حبك كنت مستعد أعمل كل حاجه علشان تحبيني بس المقابل إنتى عمرك ما حسيتي بيا....سيف : بس أنا متخلتش عنها ولا عمرى ما هتخلي وإللي حصل معايا مكانش بإرادتي صدقيني يا ناهد والله أنا مفتكرتكيش إنتى وبنتى إلا لما شوفتكم من سنه في النادى قبلها أنا كنت فاكر نفسي أسمى سيف....
بسنت : تقوم تقف أنت بابا حسام أنا مش مصدقة نفسي واستغربت نفسي أن اول ما شوفتك حسيت اني مع أبويا...
سيف : وأنا كمان وقتها حسيت أني أعرفكم لكن كنت فاقد الذاكرة بس مش عارف ليه إزاى ....
فارس هههههههه : أقولك أنا إزاى نسيتهم وإزاى حصل معاك كل دا مش محتاج تنبشي في الجثث يا ناهد علشان تعرفي أو تثبتي أن كان هو ولا لأ لأني أنا ورا كلها حاجة حصلت فاكرة لما جيت لك علي بلدك وطلبت منك بلاش تتجوزى اخويا أنا بحبك وبعشقك....
أنت تقرأ
2) من أجل ابنتي الكاتبة صفاء حسني
Mystery / Thrillerدراما حزينه وانا وحيده كنت احتاج لشخص يخفف وحدتى ويحبينى واعيش قصه حب لاتنسى ولكن للاسف قصه الحب هذه سوف تولمنى وتعذبنى جدا واسوف اموت واتدرك العالم ده كله من اجل قصه حب عظيمه وداعا ياحبيبى وداعا يا اجمل قصه فى حياتى