"Gergin misin?" diye sordu Taehyung, her hâlinden gergin olduğu belli olan Eul'e. Eul gözlerini kapattı ve dudaklarını büzdü. "Evet. Sen?"
Ona karşı dürüst olan sevgilisine Taehyung da dürüst olacaktı. "Hem de nasıl." Eul'un endişe ile kasılan yüzünü görünce bunu söylemenin pek doğru bir karar olmadığını anladı.
Yine de bir şey diyemedi çünkü Eul'den daha gergindi. Daha fazla koltukta oturamadı ve birden ayaklandı. Taehyung'un ani hareketlerinden korkan Eul de aynısını yapmıştı. "Ne oldu? Sakin ol." dedi. "Sakinim Eul. Ama bilmem farkında mısın birazdan evleneceğiz. Harika değil mi?"
Kıkırdadı Eul. "Harika. Seninle evleneceğim. Bundan daha harika bir şey var mı?" diyerek koltuğa geri oturdu. Çünkü topukluları ile ayakta durmak ona oldukça yorucu geliyodu.
Taehyung da Eul'un yanına geri oturdu ve aklına bir fikir gelmiş gibi Eul'e yaklaştı. Yanağını uzatarak "Şöyle uzun bir öper misin? Gerginliğimi alsın." diyen Taehyung'a göz devirdi Eul. "Asıl sen beni öp! Ben daha gerginim. Sen zaten ünlüsün kameralara alışıksın. Peki ya ben?!"
Taehyung kaşlarını çattı. Eul kesinlikle haklıydı ama Taehyung da böyle bir insandı işte. "Olsun Eul öp işte."
"Sen öp. "
"İlk sen." diye diye süren kavgaya son veren Eul olmuştu. Yöntemi ise biraz garipti. "Taş kağıt makas! Kazanan öpücüğü alır."
Taehyung'un kabul etmesiyle başlayan oyunu Eul kazanmıştı. Yani ilk Taehyung Eul'u öpecekti. Gerçi ikisi de biliyordu. Öpseler de öpülseler de bir şey fark etmeyecekti ama bu boş anı ilk kim öpecek diye taş kağıt makas oynayarak geçirmişlerdi. "Ben kazandım." diyerek sevimli bir şekilde yanağını uzatan Eul'e güldü Taehyung.
Tam Taehyung Eul'u öpecekti ki, Eul şartları eşitlemek adına kafasını çevirdi ve dudaklarını Taehyung'un dudaklarına bastırdı. İkisinin de sanki bütün yükleri hafiflemiş, içlerindeki heyecan ve mutluluk duyguları alevlenmişti. Ama bu kısa bir öpücük olmuştu. Taehyung "Bu kadar mı?" diye yakındığında Eul kafa salladı. "Rujum bozulur yoksa."
Birbirleriyle her an konuşup saçmalayabilen, birlikte gülüp ağlayabilen, birbirlerinin dertlerine ortak olup birbirlerini deli gibi seven bu iki insan birazdan evlenecekti.
Bu gün onlar için en güzel gündü.
-
-
-
-
♡
ŞİMDİ OKUDUĞUN
THE PHOTO • Kim Taehyung
Fanfiction[ Text & Instagram & Texting ] Yanlış anlaşılan bir fotoğrafla başladı herşey. Belki o fotoğraf olmasa bir daha birbirlerini hatırlamayacaklardı, görmeyeceklerdi, aşık olmayacaklardı... -Kim Taehyung-