Part - 21

5.6K 500 49
                                    

{ Zawgyi version }

ရင္ဆိုင္မယ္...ခ်စ္ရသူနဲ့အတူေနနိုင္ဖို့ ျပိဳင္ဘက္ကဘယ္သူပဲျဖစ္ေနပါေစ...အရွံုးမေပးပဲရင္ဆိုင္မယ္...

အခန္းတစ္ခုအတြင္း သတ္လတ္ပိုင္းအမ်ိဳးသားတစ္ေယာက္နွင့္ လူငယ္တစ္ဦးထိုင္ေနျကသည္။

ေလထုအေျခအေနမွာလည္း တိတ္ဆိတ္ေနသလို။

"မင္း ဘယ္လိုဆက္လုပ္မွာလဲ..ဒီအတိုင္းဆက္သြားရင္အေျခအေနေတြက ပိုဆိုးလာလိမ့္မယ္...ဒါ့ေျကာင့္ မင္းအေမကိုအက်ိဳးအေျကာင္းဖြင့္ေျပာျပီး ခြဲစိတ္-"

"အဆင္ေျပသြားမွာလား..."

"ဟင္!"

တည္ျငိမ္စြာေမးလာတဲ့ Jungkookစကားေျကာင့္ Dr. ေျကာင္အသြားမိသည္။

"ခြဲစိတ္လိုက္ရင္ အရာအားလံုးအဆင္ေျပသြားမွာလား!...ခြဲစိတ္လိုက္မယ္ဆို အရင္လိုပဲျပန္ေနနိုင္မွာလား!...ခြဲစိတ္မွုကေအာင္ျမင္မွာလား?.."

ေနာက္ဆံုးေမးခြန္းမွာ Jungkookရဲ့အသံ ဟာ ငိုသံစြတ္ေနသေယာင္။

"ဒါက-......"

"Hk!... မေသခ်ာဘူးမလား!...ေအာင္ျမင္ဖို့ရာခိုင္နွုန္းနည္းေနတဲ့ဒီခြဲစိတ္မွုကို က်ေတာ္ကဘာလို့ လုပ္ရမွာလဲ?...ခြဲစိတ္ေနတုန္း တခုခုျဖစ္သြားခဲ့ရင္?......ဟင့္အင္း...က်ေတာ္လံုးဝခြဲမစိတ္ဘူး!...အခုတစ္စကၠန့္ေလးကေတာင္ က်ေတာ့္အတြက္တန္ဖိုးရွိတယ္...ဒီအခ်ိန္ေတြကိုေဆးရံုမွာေဆးကုသမွုခံရင္းမကုန္ဆံုးနိုင္ဘူးး!..."

"ဒါေပမဲ့ ေအာင္ျမင္နိုင္ဖို့ ရာခိုင္နွုန္းလဲရွိေနတယ္ေလ!...ဒါကိုသာမင္းေသခ်ာေက်ာ္ျဖတ္နိုင္ရင္-"

Hyung.. က်ေတာ္ခြဲစိတ္မွာကိုေျကာက္ေနတာမဟုတ္ဘူး။က်ေတာ္ခ်စ္ရတဲ့သူနာက်င္မွာကိုေျကာက္တာ။သူသာသိသြားခဲ့ရင္ သူဘယ္ေလာက္ခံစားရမလဲ?အဲ့အေတြးေတြေတြးတိုင္း အရမ္းေျကာက္မိလာတယ္။အဆင္သင့္မျဖစ္ေသးဘူး...ေက်းဇူးျပဳ၍...

"ေတာ္ပါ!...က်ေတာ္အခုလာတာ ေဆးကုန္သြားလို့လာယူတာ!...hyungရဲ့စကားေတြကိုနားေထာင္ဖို့လာတာမဟုတ္ဘူး!...က်ေတာ္သြားေတာ့မယ္ hyung! "

"ဒါေပမဲ့...Jungkook!.. Jungkook!! "

ေျပာျပီး အေရွ့ခ်ထားတဲ့ေဆးဘူးကိုယူကာ ထြက္သြားတဲ့ Jungkookကိုျကည့္ရင္း Dr. တေယာက္ စိတ္ညစ္စြာ ေခါင္းခါမိသည္။

Don't Leave Me { Completed }Onde histórias criam vida. Descubra agora