Part III: More than humans / Více než lidé

66 11 0
                                    

"Oběť??" zeptala se vylekaně Nia.

James si jí pečlivě změřil, celou její hubenou postavu, která vykukovala z poza stolu. Nia byla prapodivně bledá, nejen z toho co jim právě teď James řekl, ale byla tak nějak permanentně světlá, což navíc umocňovaly její blond vlasy. V jejích očích se navíc zrcadlil stesk, beznaděj a dokonce i jemné záblesky strachu, i když to k tak silné osobě jako je Nia vůbec nepasovalo.

Nakonec se rozhodl, jen odměřeně kývnout a jinak nechat rozhodnutí na nich.

"Co může chtít?" zeptala se Alice, která neměla zrovna dobrý pocit z jeho podmínek, ale i tak je chtěla přijmout.

"Mám lepší otázku..." vložil se do toho Martin opovrhovačně "co když nás jenom tahá za nos?"

Tohle ale okamžitě obrátilo všechny pohledy proti němu.

James jen lhostejně pokrčil rameny a vrhl na ně velmi zvědavý pohled.

Všem bylo jasné, že na ně hraje nějakou hru, ale nevěděli jakou, buď jim prostě chce pomoct, nebo ne.

Po deseti minutách spekulací, tázavých pohledů a smlouvání, to už James nevydržel.

Vstal, což okamžitě přitáhlo pohledy ostatních, naznačil jim, ať ho následují a vyšel ven.

Po nějaké té chvíli došli až k malé veřejné zahrádce natěsnané mezi dvěma vysokými domy.

Zahrada byla krásná, plná květin ale vypadala jako by mezi vysokými domy nemohla dýchat, jakoby se její jediný strom marně snažil, přesáhnou výšku budov a dostat se na čerstvý vzduch.

James se opřel o strom a začal vysvětlovat, aniž by ho o to někdo žádal.

"Magie...kouzla...čáry..." řekl tajemně "to není nic neobvyklého. Nacházejí se všude okolo nás, každá náhoda, změna či anomálie je způsobena magií."

Celá skupinka "ztracenců" kupodivu napjatě poslouchala.

"Magie je všude okolo nás, způsobuje společně s časem, prostorem a dalšími aspekty světa mnoho věcí - zemětřesení, tornáda, požáry, ztráty, zmizení ale napomáhají i tvoření nových věcí. Vy jste se zrovna setkali na určitém místě, v určité chvíli, s nevhodnou věcí a to vytvořili smyčku, která změnila vaši existenci."

James si ale v tu chvíli všiml, že se na něj upírá sedm nechápajících pohledů.

"Dobře vysvětlím to jinak..." řekl "světem hýbe a ovlivňuje ho čas...to víte."

Všichni přikývli.

"Ale čas není jediným strůjcem věcí na světě, k dění věcí je potřeba také prostor kde se to bude dít a energii, kterou to bude spotřebovávat..."

Další trochu nejisté přikývnutí.

"No a vy jste měli prostě smůlu, stáli jste na místě, kde bylo v jednu chvíli moc energie najednou a to vymazalo celou vaši existenci..."

Už mezi nimi rozeznával náznaky toho, že chápou.

"Ale jestli vymazala celou naši existenci, jak to že jme pořád tady." ozval se Dean, jemuž jeho hnědé oči svítily zvědavostí.

Očividně měl ale James i na takovou otázku odpověď

"Jste totiž něco víc" řekl James opět jeho tajemným hlasem.

"Co myslíš tím něco víc...?" zeptala se Nia.

"Myslím tím něco víc než lidé..."

To be continued...

The Dark / V temnotáchKde žijí příběhy. Začni objevovat