Part X: The Prince of Death / Princ smrti

33 5 0
                                    

Kamenná pláž byla ta nejopuštěnější a nejchladnější část Modrého ostrova. Byla poměrně malá, jenom kus skály z obrovitého Severního útesu, do kterého neutišitelně narážely velké vlny, a tříštili se na miliony malých kapiček.

Dean ležel na bílém písku vyhřátém od slunce, jeho tvář byla bledá a netečná, oči měl zamlžené slzami a jeho prsty se v zoufalých gestech zarývali do písku. Byli si tak blízcí, měl ji tak rád, opakoval si neustále v hlavě, což v něm vyvolalo jenom další vlny neutuchajícího žalu. Ona byla jeho nejlepší kamarádka a byla i víc než to, byla něco jako jeho sestra. Vždycky mu rozuměla a on vždy rozuměl jí. Naslouchali si. Byli si oporou, jeden druhého vždy dostal z problémů, až do teď.

Jane, byla pokaždé tak silná, většinou totiž pomáhala jemu od problémů a on ji nezvládl zachránit. Nedokázal jí ani pořádně chytit, nebyl dost rychlý, ani dost silný jako vždy. Ona mu vždy podávala pomocnou ruku a on ji nepodal tu svou...

Alice se pomalu přikradla k němu, sedla si na kámen a zadívala se na obzor. Byl krásný, tichý klidný. Dean se zachvěl a opřel se o kámen, tiše vydechl a po chvíli ticha se zeptal "Najdeme ji?"

Alice se na něj soucitně podívala, nikdy neměla Deana moc ráda, ale ztráta někoho blízkého je docela sblížila. Seděly tu spolu, dva lidé, kteří se spolu nikdy moc nebavili, tu teď stáli bok po boku na pláži a doufali v lepší zítřky.

Mezitím se ale snažil Rick zjistit co je tahle bělovlasá čarodějka vůbec zač. Od chvíle co je sem přivezla, jen něco zběsile vyhlížela, když nic nenašla sedla si a nepromluvila ani slovo.

"Ahoj..." řekl Rick nejistě "Já jsem-"

"Já vím, kdo jsi!" odsekla mu.

"Dobrá...Kdo jsi tedy ty?" řekl podrážděně, ale čarodějka mu neodpověděla.

"Co je jí?" zeptal se Martina, ale ten jen pokrčil rameny.

"Co je mě?" reagovala hned bělovláska "Co je mě?" křičela na nechápajícího Ricka, zatímco do něj nepřestávala rýpat hubeným prstem. "Tvoji rodiče zničí tolika lidem život a ty děláš jakoby nic. Jsi jen rozmazelený princátko, nic víc, tak mě nech bejt a buď rád že jsem tě zachránila!"

The Dark / V temnotáchKde žijí příběhy. Začni objevovat