"eh chaera? kau buat apa kat sini?" soal renjun saat dia ternampak chaera macam lipas je sorok sorok tepi locker.
"uh aku nak minta tolong sikit." chaera menggosok tengkuknya yang menyejuk.
takkan ada hantu main tiup tiup tengkuk tengah hari time matahari mencanak ni.
"tolong apa? boleh je demi cousin tercayang ucuk ucuk acam hehe" renjun muncung muncung bibirnya depan chaera acacah budak tak cukup susu mak mak gichew.
semua pelajar tengok. ada yang gelak, ada yang tersengih, ada yang jeles.
ha yang jeles tu mungkin kak senah yang dah lama nak berboipren kan remaja muda seperti renjun.
"aku bagi makan pelempang, sia sia je. ni ha, boleh ak kau posing sikit. aku nak ambil gambar kau untuk kelab aku ni." chaera sedia dengan iphone 17 miliknya.
"fuh boleh boleh ha kebetulan aku tengah hensem ni." renjun mula tersenyum girang saat chaera snap gambarnya.
"amik gambar tak ajak! aduu kau ni chaera, pat pat amik gambar aku pula!" johnny kebetulan lalu, mula mencelah depan renjun, posing tayang betis depan kamera.
"okeh nais, ada geng yang hensem hensem lagi tak? aku nak gambar untuk kelab ni." tanya chaera dan geng bola sepak nct semua angkat tangan.
untung chaera femes, satu sekolah kamceng dengan dia.
"eh amikla gambar saya shekali ehek. jap eh." pengetua lee cabut gigi palsu dia, lap kat baju shiked pastu pakai balik.
semua terdiam jap. nak tak nak kena lah snap buat ambil hati pengetua hm mana tau acik cleaner berkenan nak gambar ni.
syukur hari ni dia peroleh 150 gambar pelajar lelaki yang hensem di sekolahnya. kAU RASA??
SEKOLAH AKU NAK JUMPA YANG HENSEM PUN PAYAH. sape relate? jom laga bontot.
chaera tengok balik gambar tadi, takde satu pun yang buat dia cair. lagi lagi gambar pengetua jeon tadi peh memang tak lah. lain kalau anak dia, si jungkook tu fuh kegilaan cucu orang.
"alang alang tengah free ni, baik selca dolooo. boleh letak caption, jangan jaga tepi spender orang." chaera halakan camera phone ke mukanya.
tetibe ada satu figura menarik perhatiannya. lelaki tu sungguh menawan gichew, memetik gitar lapuk dari ruang dewan.
"wou baik aku snap gambar dia senyap-senyap.."
maka phone pun naik notis,
'KEPALA BANA KAU, STORAGE DAH PENUH SIAL'.
OK | CANCEL
"alahh time ni pula storage penuh! nyesal ambik gambar bebanyak tadi." chaera berdecit.
dia delete satu gambar, still full storage. delete 10, sama. 50, sama. delete 150, hah barulah storage tak buat taik.
toleh toleh, lelaki tu dah bangun dan blah.
"ahh taguna." chaera hempuk phone kat kepala berkali-kali.
"pehal ni chaera? kena sampuk ke?" hongjoong tetibe tegur. entah mana dia datang pun chaera tak perasan.
"ugh aku nak gambar lelaki tadi yang dengan gitar dia tu, kau kenal tak dia? pelik do, semua orang aku kenal dalam sekolah ni. tapi kenapa aku tak kenal dia sorang eh? dia budak baru ke?" bebel chaera membuat hongjoong terfikir sejenak.
"lelaki yang kontot kontot cemetot-"
"ha ye ye yang tu!" pantas chaera menyampuk.
"oh, jihoon. tapi kitorang panggil woozi je sebab dia woooo ganas punya anak zimbabwe." geleng geleng si hongjoong.
YOU ARE READING
kelab lelaki idaman | svt a.f
Randomㅡdimana 7 gadis tubuhkan kelab berguna untuk pelajar sekolah. status: on-goyang