"aPA?" terkejut gila minhae
"hagagahahah gurau gurau." jun gelak besar sampai orang lain pun tengok, kesian stress sangat belajar hari ni.
"kau ni dah lama nak rasa penyepak 360 darjah aku agaknya. gais, pegang mangkuk tingkat aku jap." baru minhae nak angkat kaki, dah tumbang ke belakang.
maklumlah, graviti tak mengizinkan.
"aduh kau ni, minhae. comel betulla." jun tersenyum, penboying dalam hati.
jun cangkung sebelah minhae, tangannya dihulurkan untuk minhae paut namun gadis itu pantas cepuk lelaju kepala jun sampai senget senget anak wen tu.
"adehhh bapak kuatnya kau" jun menggosok sisi kepalanya.
"bebetul la, kau nak apa? aku sibuk tau tak, kitorang nak pergi kedai asam pedas pak ali sebab pak ali kata awek cun dapat makan free." minhae berdiri, tepuk tepuk skirt dia.
kotor sikit, berterima kasih la kepada wen junhui.
"haihh malam nanti kau tunggu aku kat tempat kita jumpa hari tu." ujar jun sebelum pantas meninggalkan minhae.
6 ekor kawan minhae terpaku tengok drama depan mata. member jatuh tadi pun takde sape gi tolong. semua tunggu kot kot jun tangkap ke apa.
"korang bukannya reti nak backup aku pun, majok ah gini!" minhae acah lari nangis pastu terlanggar mark.
"tepi ah!" minhae cepuk kuat sampai mark jatuh tergolek dengan stok pad jenama mak bedah.
kenapa aku baca cem stok pad mak bedah ;v;
"alalaaaa minhaeee!" member pun kejor macam filem kuch kuch hotak hotak.
ㅡ
"peh asam pedas pak ali menyengat benau tadi. japgi berak boleh kembang bontot aku." chaera duk sendawa je berjalan pulang ke rumah.
berterabo lari anak anak orang.
"uuu masamnya oh masamnya. masamnya ketiakmuuu. haishh silap chord lagi. uuu uuu masam- babeng betoi gitar ni. aku campak ke tasik gak kang!" kedengaran suara lelaki yang chaera sungguh kenali.
ikan dalam tasik be like: yAY HADIAH FREE.
chaera pusing ke taman tepi tasik nak intai sape maghoh maghoh tu. nak piyed ke?
"ada sesiapa yang mention piyed?" dan mark pun muncul dengan stok pad dia.
"kau bla sebelum aku sondol bontot kau ke bangla." ugut chaera dan mark pun lari.
chaera kembali intai woozi dari celah semak.
"fuhh sudut lawo dah ni." chaera cem beshe, snap gambar bebanyak.
gambar woozi tonggeng ambil gitar pun ada. fuh laku gila nak letak kat kelab.
"uuu shepender superman dia" chaera terkekek gelak sendiri.
YOU ARE READING
kelab lelaki idaman | svt a.f
Randomㅡdimana 7 gadis tubuhkan kelab berguna untuk pelajar sekolah. status: on-goyang