✧제 19 회

283 31 229
                                    

malam pun tiba. langit mula gelap ditaburi bintang. suasana makin sejuk dan nyamuk plan nak buat kenduri pabila melihat ramai pelajar di waktu malam masih berlegar luar khemah.

pelajar lelaki buat unggun api manakala perempuan tolong cikgu buat air coklat panas tabur marshmallow untuk meningkatkan penyakit dietbetis.

seungcheol patahkan beberapa dahan kayu menggunakan tangan je. suyeon yang kebetulan lalu situ, terpegun jap dan terus keluarkan kamera, ambil gambar seungcheol dari jauh.

ha kem pun kem juga. kerja kelab kena jalan.

seungcheol siap tugasnya dan mula stretching otot ewah kot kot suyeon tergoda.

"fuh giler meleyley air liur aku." suyeon lap bibirnya.

seungcheol pandang ke arah suyeon. mata mereka bertembung sekali lagi.

suyeon cepat cepat simpan kamera dan beredar ke khemahnya dalam gelap.

tiber satu tangan mencengkam kuat lengan jaket suyeon. sian gadis kurus tu ditarik ketepi.

"kau stalk aku eh?" seungcheol tanya dengan muka yang minta kena ciyom tu

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

"kau stalk aku eh?" seungcheol tanya dengan muka yang minta kena ciyom tu.

"eh mana ada. kau yang stalk aku ada lah sampai tarik tarik gini. cer kalau orang nampak, fuh femes kita kat depan surat khabar sekolah." suyeon membebel laju dan seungcheol tenung je gadis tu.

"bebel lah lagi. aku suka tengok kau bebel." sengih cheol.

"kalau aku bagi penampar pun, kau suka?" decit suyeon. makin dilayan mamat ni, makin bergetor pundi kencing dia.

"yes." senyumnya.

suyeon nak tampar cheol tapi tak sampai hati pula. haih kang dia mengadu kat bawah ketiak mak dia cemana?

eh tak, kALAU CHEOL TANGKAP TANGAN SUYEON PASTU PATAHKAN MACAM DIA PATAHKAN DAHAN KAYU TU CEMANA?

"ngeri siot." fikir suyeon.

"uhm, suyeon. kau ingat tak masa darjah satu dulu, ada budak lelaki yang buli cakap mak ko ijo cem taik toyol sampai kau nanges?" seungcheol tenung suyeon yang serius pike balik memori tu sampai berkerut dahi.

"oh taguna budak tu. sebabkan dia lah, aku minta omma tukarkan sekolah tau. aku pindah sekolah rendah lain." dengus suyeon, bercekak pinggang mengingati insiden tu. malu siyol, satu kelas ketawakan dia dulu.

"ah tu sebenarnya aku."

"oHHH KUAJO EH KAU, MALU TAU TAK AKU-" suyeon nak marah lebih lagi tapi seungcheol lantas mendakap tubuh gadis itu.

"aku minta maaf." ucapnya perlahan tapi cukupla sekadar suyeon dengar. kalau pekak juga, taktaula.

"ha ye ye aku maafkan." suyeon acah macho cuba leraikan pelukan cheol. padahal dah sebak nak nanges tadi.

"pENGANTIN BARUUU PENGANTIN BARU" liyen terjah pasangan sejoli belakang khemah duk sawet sawet.

"DUDUK BERSANDING TERSIPU MALU. EWAHHH" sambung minhae.

kelab lelaki idaman | svt a.fWhere stories live. Discover now