kelab lelaki idaman + svt applyfic
ㅡdimana 7 gadis single menubuhkan kelab lelaki idaman di sekolah perempuan mereka untuk memaparkan lelaki yang hot hot tahap neraka.
ㅡsemua usaha mereka adalah demi anugerah kelab berguna yang sekolah mereka anjurkan serta membanteras kelab dangdut gelek tu.
ㅡnamun, pelbagai cabaran harus mereka tempuhi demi mengelakkan kelab tersebut dari sebarang malapetaka ewah. selain itu, bolehkah para lelaki idaman bekerjasama untuk kelab mereka?
ha apa lagi? berminat nak join kelab lelaki idaman?
▃▃▃▃▃▃▃▃▃▃
"kau stalk aku eh?"
"kau siapa nak ambik gambar aku? kau orang suruhan kak senah ke?"
"eh ada photoshoot? jap jappp aku belum ready!"
"ikut aku pergi balai, kau melanggar akta komunikasi dan multimedia 1998 atas kesalahan mengambil gambar tanpa pengesahan aku."
"ambik gambar cepat sikit, aku sibuk ni."
"ah sorry sorry! nasib tak
smackdown habis tadi.""apa amik gambo orang ni? bayor ah, pikir muka henshem aku ni free ke?"
▃▃▃▃▃▃▃▃▃▃
ikuti perjalanan mereka bagi mengukuhkan kelab lelaki idaman hingga berjaya dinobatkan sebagai kelab berguna di sekolah tinggi hwayang.
ㅡㅡㅡ
kelab lelaki idaman
by flwryena.original idea dari kepala otak aku sendiri. sebarang persamaan amatlah kebetulan dan tolong jangan copy hasil aku, thanks.
note: ha tag tag sikit sape yang suka duk usha anak teruna orang.
YOU ARE READING
kelab lelaki idaman | svt a.f
De Todoㅡdimana 7 gadis tubuhkan kelab berguna untuk pelajar sekolah. status: on-goyang