jun dengan minhae turun ke dewan join rakan rakan yang lain.
"wOUWOUWOUWUWU AUK AUKKK" biasala member memberuk tengok kapal idaman.
"jangan nak melebih, kita pun kapel gak." woozi tarik lengan baju chaera suruh gerfren dia turun dari kerusi, duduk elok siked.
"oi tak bagitau! diam diam dah maju ye kau?" liyen goncang bahu chaera.
yup chaera dengan woozi baru je celebrate 5 days anniversary kapel diorang.
chaera woozi tugeder geder dari kes dm ig tu. then woozi ajak chaera beli gitar baru, pergi makan hingga lah keluar dating.
"ok tiba masanya untuk kita umum kelab top 3 yang meraih markah kokurikulum tertinggi. ketiga kelab ini juga telah mendapat undian kelab terbaik sekolah dan akan dikekalkan hingga tahun tahun seterusnya di sekolah ini." cikgu gayah tersenyum sinis sambil berucap di depan.
usahanya dalam tukar dokumen result kelab lelaki idaman malam tadi bakal membuahkan hasil. uncle kutu cuba halau cikgu gayah malah dia pula yang kena tibai dengan wanita berumur tu.
cikgu gayah dan minju yakin mereka bakal menang pakej percutian serta hamper dan wang tunai tu.
"di tempat ketiga ialah, kelab memasak." ucap si gayah tagune.
"AAAAAAA MINGYUUUU CAYANG"
"SEOKJIN LAKI AKU!"
"MENDE KAK SENAH DAH MENOPAUS! MANA LAKU"
"YUNHYEONG KITEW BAWUCK TOK KADI NI JOWM AR NEEKAH"
"UWAAAA TERMINHYUN-MINHYUN JANTUNG AKU"
satu dewan bersorak kuat tengok ketua kelab, pengerusi, bendahari pesume bawa kuali periuk batu lesung naik stage.
mingyu, seokjin, yunhyeong, taeil dan minhyun berdiri tegak di tengah stage.
"saya selaku ketua kelab, ingin mengucapkan terima kasih kerana mengundi kelab seciput kami ni hiks. tak sangka dari curi curi masak kat kedai asam pedas pak ali hingga lah mampu buka mini cafe kat dalam sekolah. tengchu semua." ucap seokjin dan member kelab yang lain merangkul bahu ketua mereka.
"tempat kedua ialah kelab bola sepa-"
"AAAAA JYANI NOTICE ME PWISSS"
"YA AMPONNN YUTA JANGAN BUAT LIPBITE SKSHSJSHS HAAA SEMPUT NYAH"
"TAEYONG BUBU BEBI AILEBIUUU"
"WEHHH JAEHYUN BALING JERSEY WOI KETEPI SEMUA! JERSEY DIA AKU PUNYA"
"ok sabar semua sabar, sila bertendang" pengetua segera menyelit celah kerumun pelajar perempuan sebab nak ambik kesempatan untuk,
rembat jersey jaehyun juga.
selepas 20 minit cikgu gayah cuba tenangkan suasana dewan yang menggila lepas tengok bebudak kelab bola sepak sorang demi sorang baling jersey, kini tiba masanya untuk umum kelab nombor 1.
"tempat pertama dimenangi oleh,"
semua senyap. mereka harapkan kelab masing masing yang menang.
"kelab dangdut!"
semua ternganga terkejut. datang celah bontot sape undian diorang tu?
"what??" suyeon membulat matanya.
"macam mana diorang boleh menangg??" haera garu ketiaknya.
"oyemji yayy!" minju betulkan bajunya nak naik stage diikuti ahra.
"weh kita menang-" kata kata ahra terputus saat minju letakkan tangan kiri cebok dia tu kat mulut ahra.
"oh no no no bukan kita, tapi aku. sedarlah sikit, kelab kita femes sebab aku tau. aku yang usahakan kelab dangdut ni sampai boleh menang kelab terbaik sekolah so bYE." minju felip rambut kusut dia ke muka ahra.
YOU ARE READING
kelab lelaki idaman | svt a.f
Sonstigesㅡdimana 7 gadis tubuhkan kelab berguna untuk pelajar sekolah. status: on-goyang