4

1.1K 68 0
                                    

Melihat jimin sperti tkut2 hendak ceritakan,tngn jungkook sgera mngenggam erat tngn jimin.

Jimin trkejut tpi xlah menolaknya. Dia mmg perlukan kekuatan skrng ini untk mmbukak kmbali kisah hitamnya.

"Waktu aq umur 11 tahun.. Aku kena culik dngn seorng pencabul.. Dia lelaki. Aq kena ikat. Dia xbiarkan aq pergi mana2."

Kata2 jimin trhenti. Hatinya sebak mngingatkan sendiri kisah pahit itu.

"Dia ikat tngn aq..dia.."

Jungkook mngusap tngn jimin dngn lembut. Cuba untk buatkan dia tenang.

"Masatu aq kecil agi.. Aq x tahu apa2. Dia suruh aq.. Buat bnda x elok kt dia.. Dia suruh aq.."

Jungkook ksian tngok jimin. Mmg perit pun klau nak ingtkan kembali kisah hitam. Klau boleh nk buang trus je.

"Dia suruh aq buat dia cum.. Wktu aq kcik agi..aq disuruh buat bnda tu..dia...hiks.."

"Dia raba aq..dia dera aq.."

Jungkook trik jimin masuk ke dlm pelukannya. Erat.

"Dah laa..aq x snggup tngok kau mcm ni.. Im sorry.."

"Aq bnci kau..aq bnci lelaki gay macam kau!" ucap jimin.

Jungkook meleraikan pelukannya.

"Aq x kesah kau benci.. Aq akn tetap lindungi kau.." kata jungkook smbil mnyeka air mata jimin.

Jimin terharu.

"Wlaupun aq bnci kau?" tnya jimin. Jungkook angguk. Dia mnggariskan snyuman tenang pda jimin.

Jimin memeluknya kembali. Erat skali.

--
Jungkook mngusap rmbut jimin dngn lembut. Jrinya mnyentuh dahi jimin kmudian mulai trun ke hidung dn kmudian ke bibir.

"Aq xtahu kenapa..tpi..hati aq dh mula sygkan kau.. Aq x kesah kau bncikan aq..aq tetap cintakan kau.."

Butng baju jimin dibuka satu persatu. Leher jimin dicium lembut.

Berkerut dahi jimin. Jungkook memberhentikan perlakuannya. Dia rasa x baik pulak. Dia tahu jimin masih trauma. Jdi dia x nak jimin mkin trauma.

"Gudnite jimin,aq harap sngt kau x mimpi buruk dah."

Dahi jimin dikucup lama. Kmudian jungkook mnuju ke katilnya.

Jimin dngr apa yg jungkook kata. Dia mnyimpan snyuman dlm diam.

Bersambung....

ForeverWhere stories live. Discover now