13

774 43 0
                                    

Jungkook mngetap bibirnya. Dia bngun dri pembaringannya lalu mnuju ke balkoni. Udara sejuk disedut dalam2.

Pndngnnya jatuh ke skrin tlefon yg bercahaya.

Kai
Kook.. Can i meet you tomorrow?
I miss you :)

Msej itu ditatap lama. Keluhan berat trlepas. Dia mnyimpan telefonnya dlm poket. Pndngn dilempar ke langit yg gelap tetapi disinari bintang2.

Ttiba dia dpt rasa ada sepasang tngn melingkari pinggangnya. Otomatik bibirnya trsenyum. Dia kenal sngt sapa.

"Erm.. Kenapa x tidur lagi?" tnya jimin smbil meletakkan dagunya di bahu jungkook. Leher jungkook dikucup. Jungkook gelak kcil.

"Nothing. Ni trbangun ke mmg x tido dri tdi?" tnya jungkook ubah topik. Dia x nak keruhkan lagi keadaan.

"Erm. Trbangun kut. Hehe." jimin gelak kcil. Jungkook mncium pipi jimin lama2.

"Pergila tidur. Bsok ada kelas awal kan?" tnya jungkook dngn snyuman. Jimin muncung.

"Erm. X bestla xdak org nak pluk."

Jungkook mncubit pipi jimin. Dia pusing mnghadap jimin. Kdua2 pipi jimin diusap lembut.

"Alolo. My baby sedih eh?" jungkook suka tngok jimin mcm ni. Dulu bukan maen haters gay. Tngok skrng sapa yg mnggedik. Ahaha.

"Manada." jimin geleng. Tpi tetap ada muncungnya. Jungkook gigit bibirnya. Geram.

"Ehh kiot laa budk ni. Nak geget bole?" tnya jungkook smbil dekatkan wjhnya dngn jimin. Jimin angkat kening patu smirk.

"Erm.. Mksud kau?" tnya jimin hairan. Jungkook smirk. Dia memeluk pinggang jimin pula.

Bibir jimin dicium lembut.

Bersambung..
Aq sumpah x rajin nk type scene level bahaya.. Hahaha so jngn nak maghoh.

ForeverWhere stories live. Discover now