Jungkook mnghela nafas pnjang. Dia mngeluh.
"Mark..tlglah paham aq dah ada boyfriend..please.. Go away." rayu jungkook dngn lembut.
"Ok i will. But i need you now baby.." rayu mark dri dlm talian.
Mata jungkook pada jimin yg lena diulit mmpi.
Dia ketap bibirnya.
"Hm. Yela." jungkook memutuskan pnggilan. Dia ada bnda nk bincang ngn mark.
Jimin mmbukak matanya. Susuk tubuh jungkook yg kelihatan mnyarung jaket berwrna hitam itu diperhati.
"Jungkook."
Suara serak mengejutkan jungkook. Jungkook sgera mndekati jimin dngn snyuman.
"Kau nak prgi mana malam2 ni?" tnya jimin.
Jungkook labuhkan punggungnya di sbelah jimin. Wjh jimin ditatap dngn rasa bersalah.
"Aq nak kluar ambik angin kejap.. Jngn risau dia x call aq dah." tipu jungkook. Bibir jimin dicium skilas kmudian dia mngatur lngkah mnuju ke pintu bilik tnpa mnunggu jwapan jimin. Dia rasa bersalah.
Tetapi dia tetap mlngkahkan kakinya mninggalkan jimin.
--
"Jungkook.. Please..i need you..tinggalkan dia.. I nak you!" rayu mark. Dia memegang erat lengan jungkook. Jungkook mmndng mark kesian."Im sorry,mark.aq dah boyfriend baru." jungkook tolak dngn lmbut. Mark geleng.
"No! I want you. Only you.please tinggalkan jimin.. Im just want you..please..." rayu mark lagi.
Jungkook mngeluh perlahan. Dia memegang kdua2 belah bahu mark.
"Here.. Im sorry.. But i have another one. Kita dh xdak apa2 hubungan amd aq xkan lepaskan jimin. Understand?"
Mark geleng. Air matanya mngalir. Jungkook mngeluh. Dia mnjatuhkan tngnnya.
"Noo!! Jungkook! You're mine!!!" mark peluk jungkook erat2.
Jungkook trkejut dngn tindakan mark.
Dia cuba menolak mark tetapi pelukan mark erat.
"Mark..lepaskan.."
"Jungkook."
Bersambung.... Ay ay ay ayayayayayaya
YOU ARE READING
Forever
Romance"When we fight,we fight like lions. But then we loved we feel the truth," . . . . . . . start:18/2/2020 end:2/3/2020 ᶜᵒᵐᵖˡᵉᵗᵉ✓