15

715 46 0
                                    

Jimin mnjeling jungkook kmudian dia baring tnpa mnghadap jungkook. Hatinya masih sendu psal tdi.

Jungkook mngeluh perlahan. Dia mahu mmujuk jimin tetapi niatnya trhenti pabila telefonnya berdering.

Sgera dia mnjawab pnggilan tu.

"Kai.. What do you want?"

"Seriously? Kau jngn buat gila wei."

"No. Ok2. Aq dtg skrng. Please stay kt sana. Kau jngn buat keja gila."

"Hm yela. Bye."

Pnggilan diputuskan. Jimin mngetap bibirnya. Dia mngenggam selimut yg mmbaluti seluruh bdannya.

Jungkook bngun dri duduknya. Kakinya diatur kepada jimin yg sedng berbaring. Pipi jimin dicium lembut.

"Gudnite baby boy. I love you." bisik jungkook kmudian dia kembali mngatur lngkah ke pintu.

--
"Kai. Jngn buat mcm ni." rayu jungkook. Naik gila dia pujuk kai.

"No. You ckp dulu yg you nak getback ngn i!" kai tetap dngn arahannya. Jungkook geleng.

"No. I have a bf. Kai..please move on. Penat aq dtg sini nk pujuk kau. Please kai." pujuk jungkook dngn lembut. Dia penat dngn drama.

Kai kesian melihat jungkook seakan2 x larat melayan perngainya. Dia mndekati jungkook.

"Mian.. I.. Cuma nak you balik je." kai mnyentuh pipi jungkook. Jungkook mmbatu disitu. Mmbiarkan tngn kai mnyentuh dirinya.

"Then,stop it kai. Im tired. Please?" rayu jungkook. Kai tunduk kmudian mngangguk.

Jungkook mngangkat tngnnya lalu memegang kdua2 belah tngn kai.

"Im sorry. Ok?"

Kai ketap bibir. Jungkook mnggariskan snyuman pda kai.

"But,i need you,kook." rayu kai. Dia mngenggam tngn jungkook erat2. Jungkook geleng. Dia menarik tngnnya dripada trus digenggam oleh kai.

"I have another one. Move on please?"

Tolak jungkook dngn lmbut. Dia pusing lalu ingin mninggalkan tempat itu.

"No!!"

Jungkook trkedu apabila kai memeluknya erat dri belakang.

"Kai! Stop it." rayu jungkook. Dia cuba lepaskan dirinya dri trus dipeluk oleh lelaki itu.

"No. You cant leave me!" kai tetap berkeras. Jungkook mngeluh perlahan.

"No.." jungkook geleng.

Kai mncium leher jungkook dngn rakus. Jungkook mngetap bibirnya. Dia sedaya upaya cuba melepaskan diri dri trus diperlakukan sbegitu.

"Kai! Lepaskan aq!"

"No.. I wont." bisik kai. Leher jungkook digigit mmbuatkan jungkook trjerit.

"Kai! Please.. Aq merayu!" rayu jungkook. Dia x suka.

Kai mnjilat leher jungkook. Jungkook tutup matanya. X snggup.

Ttiba dia dpt rasakan pelukan kai trlepas. Cepat2 dia mmbukak matanya.

"Ji-jimin?"

Jungkook trkejut. Kai juga sama.

"Kau,heh. Dah berapa kali aq suruh jngn sentuh dia? Pekak?" tnya jimin. Dia menarik jungkook ke belakangnya.

"Kau ok x kook?" tnya taehyung yg ada bersama2 jimin. Jungkook angguk.

"Heh,kau.. Sukati aq la. Dia aq punya." blas kai. Dia mndekati jimin dngn pndngn sinis.

"Dia milik aq. And kau? Bru kenal beberapa bulan blum tntu dia trima kau." sindir kai. Jimin mngenggam tngnnya.

Pipi kai ditumbuk geram shingga kai trduduk.

"Kau! Jungkook aq punya. Jeon jeongguk aq punya. No one can take him from him. Trmasuk kau. Kau x berhak. Full stop."

Kai diam mmbisu. Mybe trkejut sbb tumbukan padu jimin. Jungkook mndekati jimin. Bahu jimin disentuh lembut.

"Jimin."

Jimin menoleh.

"Kau. Aq x suka kau jumpa dia. Then jngn la jumpa! Susah sngt ke nak ikut?!"

Jimin mnjeling jungkook kmudian berlalu pergi dri situ. Jungkook trkedu.

Bersambung...
Ay jngnlaa marah jk sian jk kena skali. Hm ")

ForeverWhere stories live. Discover now