Jungkook memerhati tingkah jimin. Dia mnjeling geram. Jeles melihat kemesraan jimin dngn seulgi.
"Kook.. Kau marah lagi ke?" tnya tae dngn nada bisikan. Jungkook diam.
Dia menuang lagi minuman khayal tu kedalam cawannya. Cuba mnghilangkan rasa geram itu.
--
"Kook!" pnggil jimin. Jungkook trsedar. Dia mmndng skeliling.Suasana mnjadi tenang. Oh. Dia kt bilik.
"Ah jimin.." blas jungkook yg cuba bngun. Dia mnggosok matanya.
"Aq nak kluar kejap." kata jimin.
Jungkook hairan. Jam di dinding dikerling.
2:15 pagi.
"Kau nak prgi mana?" tnya jungkook.
"Erm..jumpa seulgi kejap." blas jimin dngn jujur. Mata jungkook mmbulat. Dia sgera bngun wlaupun dia masih lagi pening lalat.
"Bu-buat apa?" tnya jungkook lagi. Jimin buat roles eyes.
"Lepak mybe?" blas jimin selamba. Jungkook genggam tngnnya menahan geram.
"Aq x benarkan kau prgi." kata2 jungkook buat jimin trkejut.
"why?" tnya jimin dngn nada mndatar. Masih mngawal amarahnya.
"Sbb,aq x suka-"
Jungkook trkedu. Dia mnyentuh pipinya yg trasa pedih. Ank matanya kembali fokus pda jimin.
"IM. NOT. YOUR. BITCH."
kata2 jimin mmbuatkan jungkook trkedu.
"Aq bukan hamba kau nak kena ikut apa yg kau ckp!"
Jungkook mngangkat kepalanya.
"But..why? Aq..syg kau..kau suruh aq tidur dngn org laen tpi aq x buat..sbb aq sygkan kau.. Jimin.."
Jimin mnjeling jungkook kmudian berlalu prgi dri situ. Pintu ditutup dngn kuat mmbuatkan jungkook mmbatu.
Bersambung...
Aq pun xtau kenapa jimin ttiba badmood ")
YOU ARE READING
Forever
Romance"When we fight,we fight like lions. But then we loved we feel the truth," . . . . . . . start:18/2/2020 end:2/3/2020 ᶜᵒᵐᵖˡᵉᵗᵉ✓