"Kenapa jimin mcm tu,tae?" tnya jungkook. Dia mngusutkan rmbutnya. Pening dngn keadaan skrng.
"Mybe dia geram kut kau dtg jumpa kai balik?" teka taehyung. Jungkook menatap wjh taehyung lama.
"Haih..aq dtg sbb tkut kai buat kerja gila. X sngka pulak dia..ish!" jungkook geleng kepala. Taehyung merenungn sahaja wjh jungkook.
"Hm..mcmni laa. Kita biarkan dia dulu. Bila kau rasa dia da ok kau try pujuk2 dia ke?" cadang taehyung. Jungkook diam mmbisu tnpa mmbalas cdngan taehyung.
--
"Jungkook aq punya! Only mine!! No one can take him from me!! Only me!!""Jeon jeongguk is mine."
"Mine."
Dia mngetap bibirnya. Terasa panas mndengar ayat2 itu smua. Dia bnci. Jungkook dia punya. The only one that he want is JEON JEONGGUK.
"Fuck it."
--
jungkook memeluk pinggang jimin dri belakang. Bau wangian disedut dlm2."Hmm.. Wanginya baby boy titew ari ni.." puji jungkook. Dia mncium pipi jimin berkali2 mmbuatkan jimin gelak kcil.
"Jngnlaa kacau org buat kerja!" blas jimin. Jelingan mnja diberikan kepada jungkook. Jungkook gelak kcil.
"I love you."
Jimin mnyimpan snyuman dlm diam. Dia menatap anak mata jungkook.
"I hate you." blas jimin dngn snyuman. Jungkook muncungkan mulut.
"Erm..paiti..baby titew x cayang titew..erm." jungkook duduk di birai katil. Dia buat muka merajuk. Jimin gelak.
Dia mndekati jungkook. Kmudian duduk di sbelahnya.
"Alolo. Majuk eh? Atototo comel laa." puji jimin. Dia mncubit kdua2 pipi jungkook.
"Adoi! Skitlah bgg!" jungkook tolak tngn jimin tnda protes.
Makin lebar snyuman jimin. Suka tngok jungkook merajuk.
"Eyy gigit kang."
Jimin peluk jungkook erat2. Jungkook alihkan pndngannya ke arh jimin.
Jungkook x dpt tahan snyumannya. Akhirnya trgarislah snyuman pda wjhnya. Jimin mnyentuh bibir jungkook.
"Comel."
Bibir jungkook dicium lembut.
Jungkook mmblasnya.
Bersambung....
Aumsusjsmsusnsusjsnsusjm aque trlalu suci fuh maap🐧
YOU ARE READING
Forever
Romance"When we fight,we fight like lions. But then we loved we feel the truth," . . . . . . . start:18/2/2020 end:2/3/2020 ᶜᵒᵐᵖˡᵉᵗᵉ✓