Pejam celik pejam celik sudah 3 bulan mereka jdi roommate. Makin rapat je.
"Jimin.." jungkook peluk pinggang jimin dri belakang. Dia muncungkan mulutnya. Nak attention.
"Hmm?" blas jimin smbil mmndngnya. Pipi jungkook dicium skilas.
"Love you."
Jimin hnya mnggariskan snyuman. Kmudian dia kmbali fokus pda kerjanya. Jungkook mncung. Dia eratkan lagi plukannya.
Dia snyum sinis. Dia nak kenakan jimin. Bibirnya mndarat pda leher jimin. Meremang habes jimin.
"Jungkook- jngnlah-..ah~ aq tngh buat kerja lah.." jimin pndng jungkook yg trsenyum nesen. Ey geget kang.
"Alooo marah ke syg?" jungkook lagakan hidungnya kt jimin. Jimin kembali trsenyum. Bibir jungkook dicium lama. Jungkook mmbalas kembali.
Laptop ditutup dn diletakkan di sbelah.
Jimin baring smbil mmbalas ciuman jungkook.
Ttiba telefon jimin berdering. Jimin meleraikan ciumannya. Sgera dia mncari telefonnya lalu mngangkat call itu.
Jungkook mngetap bibirnya. Dia mmerhati sahaja tingkah jimin. Panas hati.
"So..boleh la ni?" tnya jimin dngn gmbira. Jungkook bring sbelah dia smbil mmndngnya.
"Ok bye,jeongyeon!"
Snyuman jungkook mngendur mndngar nama seorng prmpuan.
"Kau deal apa dngn jeongyeon?" tnya jungkook . dia bngun dri pmbaringan.
Riak wjh jimin berubah. Dia mmndng skrin telefonnya yg gelap itu.
"Erm..aq mintak jeongyeon jdi awek aq."
Blasan jimin buat jungkook trpaku.
"Aq still tkut..sbb tu aq mintk jeongyeon jdi-"
"Then,klau kau mmpu tidur dngn jeongyeon for one night,aq..aq akan lepaskan kau."
Potong jungkook. Matanya mnjdi tajam. Jimin telan air liur.
"Tidur dngn dia?"
Jungkook angguk. Jimin ketap bibir. Dia hnya angguk pdhal dia x psti boleh ke x.
--
Jungkook mngeluh perlahan. Dia serabutkam rmbutnya. Dia x snggup. Cuba klau jimin betul2 mmpu lakukan tu?Dia x snggup tinggalkan jimin. Cukuplah. Jimin je yg dia nak.
Ttiba2 pintu dorm ditolak dri luar. Jungkook fokus pda pintu.
"Ji-jimin.." jungkook trus bngun lalu berjalan ke arh jimin.
"Aq berjaya."
Lngkah jungkook trhenti. Air matanya bertakung.
"Aq..berjaya.."
Jungkook geleng. Dia genggam tngnnya.
"No. No!"
"Yes. Aq berjaya..tipu kau! Ahahahahhahahaha!"
Jimin gelak. Dia pndng wjh jungkook. Gelaknya trhenti. Dia mndekati jungkook.
"Yah-jungkook.. Kau.."
"Kenapa kau prlu tipu aq?!" tengking jungkook. Terangkat bahu jimin.
"Xla..aq memain je dngn kau.."
"Kau tau x aq x suka?! Please lah lain kali jngn buat!"
Jimin tunduk. Dia angguk kemudian kluar kembali dri dorm itu.
Jungkook baru sedar yg dia trtinggikan suara pda jimin. Dia tendng kerusi.
Aduhhh habislaa.. Da la jimin senang koyak!
Bersambung...
YOU ARE READING
Forever
Romance"When we fight,we fight like lions. But then we loved we feel the truth," . . . . . . . start:18/2/2020 end:2/3/2020 ᶜᵒᵐᵖˡᵉᵗᵉ✓