Jimin mmndng siling itu dngn fikiran kosong.
"Aq dh buktikan. Upah."
Jimin pndng jungkook. Dia baling bntal kepada jungkook. Ey ey.
Jelingan manja diberikan kepada jungkook.jungkook gelak kcil shingga menampakkan gigi bunnynya.
"Kau cute laa bila gelak." puji jimin. Jungkook knyit mata. Jimin buat geli.
"Jimin..." pnggil jungkook. Jimin pndng jungkook.
"I love you."
Jimin diam 3 saat kmudian mmblas
"I hate you too." jimin hadiahkan snyuman nesen pda jungkook. Jungkook mndekati jimin kmudian menariknya untk baring. Jimin ikut sahaja.
Dahi jimin dikucup lama. Jimin mmndng jungkook dngn lama jugak.
"Kau mmg anggap diri kau gay ke?" tnya jimin. Jungkook angguk.
"Kau buat sex dngn lelaki je x bermkna kau gay." blas jimin agi. Jungkook smirk. Dia mndekatkan wjhnya dngn wjh jimin.
"Aq prnh try tidur dngn sorng prmpuan..but.. I cant feel anything." blas jungkook. Jimin angkat kening. Jungkook kucup bibir jimin sekilas.
"Im only love you now. You're mine. Forever." jungkook peluk jimin erat.
Jimin sembamkan mukanya kt dada jungkook. Dia trsenyum dlm diam.
"Yeah..aq mmg milik kau."
--
"Ermm..jungkook..aq bosan..kau x bosan ke?" tnya jimin. Jungkook geleng. Jimin muncung. Dia maen dngn rmbut jungkook. Sngaja kcau jungkook buat kerja."Kenapa rmbut kau lembut sngt? Pdahal sama je brand kita." rungut jimin.
Jungkook trsenyum mndengar rungutan jimin. Dia geleng kepala. Haih.
Jimin muncung. Dia nak attention!
"Jungkook~"
Jimin trik dagu jungkook untk buatkannya pndng wjhnya.
Bibir jungkook dikucup lama.
Jungkook trkejut dngn tindakan jimin. X mnyangka jimin berani.
Ciuman dileraikan. Jungkook menatap ank mata jimin. Jimin mnggariskan snyuman pda jungkook.
"Nak apa?" tnya jungkook sngaja buat dingin. Jimin muncung.
"Nak attention." blas jimin. Jungkook gelak kcil. Dia mnutup laptopnya lalu naik ke ats katil.
"Nak attention? Meh sini." jungkook mmbuka depanya. Jimin masuk ke dlm pelukannya.
Dipeluk erat bdn jimin seakan2 xnak dilepaskan.
"Ok dah. Aq nak smbung kerja kau jngn nak kcau." jungkook leraikan plukan. Dia nak ambil laptop dia tpi jimin halang.
Jimin ontop jungkook. Jungkook pulak yg gelabah.
"Ji-jimin.."
"Shh.."
Jimin mncium bibir jungkook. Jungkook mmbalasnya. Bdn jimin dipeluk erat.
Bersambung...
YOU ARE READING
Forever
Romance"When we fight,we fight like lions. But then we loved we feel the truth," . . . . . . . start:18/2/2020 end:2/3/2020 ᶜᵒᵐᵖˡᵉᵗᵉ✓