14

759 45 1
                                    

"Kai. What do you want?" tnya jungkook sbaik sahaja kelibat kai muncul dihadapannya. Dia malas nk berlengah lagi.

Kai smirk. Dia mnarik tngn kiri jungkook.

"I want you. Jungkook. Kita getback balik ok?" rayu kai. Jungkook trnganga.

"Seriously? After two years?!" jungkook x prcaya. Dua tahun kai prgi mninggalkannya secara tiba2 dn kembali scara tiba2. Eh ni smua tiber.

"Ah idc about that. Benda yg da lepas,biar jela lepas. Yg penting i nak you! Please kook. Give me a second chance!" rayu kai. Jungkook mmndng skeliling. Tkut2 jimin ada.

"Im sorry kai. I have another. Sorry." jungkook menarik tngnnya dri trus dipegang oleh kai.

"Siapa dia? Tell me." muka kai jdi bengang.

"You dont need to know." jungkook tnduk memandng lntai.

"Heh,tngoklah. Nnti i cari dia. I xkan duduk diam. Selagi you x getback dngn i,selagi tu i akn kacau you!"

"Habistu kau nak viral satu kolej? Centu?" tnya jimin yg entah dri mana mncul. Pintu kemana sahaja kut.

Wajah jungkook berubah. Kai smirk. Dia pluk tubuhnya sndiri. Pndngn sinis diberi kepada jimin.

"You ke bf baru jungkook?" tnya kai dngn sinis. Jimin buat roles eyes.

"Aq xtau la kenapa kau gedik sngt nak jungkook balik. After two years. Why now? Dia da ada bf bru kau nak mnyelit? Sumpah annoying."

Jimin jeling kai. Eyy da blah tu blah jela. Yg dtg balik da kenapa?!

"Sukati aq lah. Mcmlah kau sorng je yg pernah jdi bf dia. Aq stay dia 3 tahun tau. Kau? Sbulan pun belum tntu smpai." fuh ayat kai mmg bgg tmbah bodo.

Jimin rasa nak tumbuk je dia. Dngn pntas dia angkat tngnnya. Ingin mnumbuk wjh kai.

Jungkook yg perasan dngn prlakuan jimin sgera menahannya.

"Jimin.." jungkook halang jimin.

"Aq nak habiskan kau. Jungkook aq punya. JEON JEONGGUK AQ PUNYA!!!"

---
"Perlu ke kau buat camtu?" tnya jungkook tnpa mmndng jimin. Jimin jeling jungkook.

"Dia nak rmpas kau. Mana aw x melenting." blas jimin. Jungkook mngeluh perlahan.

"Aq tau. But- xprlula smpai mcm tu..haih." keluh jungkook. Jimin bngun.

"Oh,kau still syg dia eh? Klau still syg trima la balik. Nak tunggu aq dtg slamat kau da kenapa? Sngaja?"

Tnpa mnunggu jawapan jungkook,jimin mngatur lngkah mninggalkan bilik itu.

Jungkook mngetap bibirnya. Dia trlepas ckp ke?

Taehyung mndekati jungkook. Belakangnya diusap lembut.

"Sabarlaa."

Bersambung..
Aq xtau kenapa jungkook rmai ex. Hm ") klau ada typo abaikan sila hm

ForeverWhere stories live. Discover now