"Tell me,seulgi! Apa yg kau buat kt aq semalam?!"
Seulgi gelak kcil. Dia seronok melihat wajah bengis jimin. Baginya nmpk comel.
"What do you think huh? You rasa I buat apa kat you semalam? Ke you yg buat sesuatu kt I?"
Prtnyaan diblas dngn prtanyaan. Jimin mngenggam kuat pergelangan seulgi. Geram.
Dia cuba mngingatkan kembali apa yg trjadi tapi smuanya tepu. Seolah2 dia x ingt apa2.
"Oh,You lupa eh? Jimin..you yg tolak i dulu. I dah cuba nak lari dri you. But.. You know right? Nafsu lelaki. Mana boleh dihalang."
Seulgi mnarik tngnnya dngn kuat. Merah habis prgelangan tngnnya.
"Kau tipu kan? Aq xkan buat mcmtu." blas jimin. Msih xnak mengalah.
"Yes true. But klau you mabuk? Can you control it?" tnya seulgi balik dngn snyuman sinis. Jimin mengetap bibirnya.
"No. I dont think so. Malam tu kita x minum kan?"
Seulgi geleng. Dia mnyentuh bibir jimin dngn lembut.
"You lupa ke? You yg bwk sndiri minuman tu. And bibir ni lah yg kiss I,"
Jimin geleng. Dia tolak tngn seulgi dngn kasar. Seulgi gelak kcil. Dia mnarik tngn kanan jimin lalu mmbawanya ke perutnya.
"And.. This is your child."
Mata jimin mmbulat. Seulgi trsenyum gembira.
"No.. Aq x pernah-"
"Honey..please..i love you." rayu seulgi. Kedua2 belah tngnnya mnyentuh pipi jimin. Cuba lembutkan hati lelaki itu.
"No! Tu bukan anak aq!"
Seulgi peluk jimin erat. Wajahnya dibenamkan pda dada lelaki itu. Cuba meminta simpati.
"Please honey.. This child need you." rayu seulgi.
Jimin diam mmbisu. Dia x tahu nak balas apa. Patut ke dia tinggalkan sahaja? Tpi dia bukan mcm jantan ver janji melayu. Da best patu blah. Fuh aura babi dia naik ke ats. Tpi klau dia jaga,jungkook? Mesti jungkook x suka.
"Honey? Are you ok?" tnya seulgi smbil mmndng wjh jimin. Plukan itu masih lagi erat.
Jimin tolak seulgi shingga plukan itu trlerai. Seulgi trgamam.
"Shut up and go way."
Bersambung..
Ayott jimeng ko buat apa kt seulgi hah?! Habes ank dara org woi ")
YOU ARE READING
Forever
Romance"When we fight,we fight like lions. But then we loved we feel the truth," . . . . . . . start:18/2/2020 end:2/3/2020 ᶜᵒᵐᵖˡᵉᵗᵉ✓