24

714 35 0
                                    

"Seulgi.. Im sorry."

Seulgi mnggariskan snyuman pada jimin. Dia angguk perlahan.

"Sokay.Its Not your fault,jimin." blas seulgi. Dia tunduk mmdng jari jemarinya. Dia rasa dah tiba masa yg sesuai untk bgitau sesuatu. Dia dh xnak masuk dlm permainan gila ni.

"Jimin."

Jimin memandng seulgi.

"Yes?"

Seulgi mngusap pipi jimin dngn lembut. Kmudian dia mnggariskan snyuman.

"I need to tell you something."

--
"Kau..tolak seulgi? Habistu apa yg jdi?!" tnya taehyung. Jungkook diam sejenak.

"Aq..nampak..darah.."

Taehyung trgamam. Jungkook menumbuk dinding dngn geram. Air matanya kembali mngalir. Dia takut,dia mnyesal. Smua perasaan bercampur baur.

"Aq x harap bnda macamtu jadi! Aq.. Aq x niat langsung..taehyung..."

Taehyung memeluk jungkook erat. Belakang jungkook diusap lembut.

"Chill.. Kau x salah pun. Kau x sngaja kan?"

Jungkook diam mmbisu.perasaan sedihnya mnguasai diri. Taehyung paham perasaan rakannya. Dah bertahun dia kenal jungkook. Apa2 masalah,mesti dia akn tlg.

--
Seminggu seulgi berada di hospital,jimin juga kerap menemaninya. Kekadng tidur di sana.

Tpi dia masih lagi memerhati jungkook dri jauh. Sejak kejadian tu,jungkook jrg ada di dorm. Trmasuk dirinya. Mereka brdua sudah jarang mnghadap muka masing. Tpi sedikit pun x mnghilang rasa syg dri hati jimin. Dia x kesah klau jungkook benci dia,hatinya sudah syg.

"Jimin..thanks sbb jaga i for one week." ucap seulgi dngn senyuman di wjhnya. Jimin gelak kcil. Dia mngusap rmbut seulgi dngn lembut.

"Sokay. Btw take care tau. Jngn bnyak bergerak." blas jimin dngn snyuman di bibirnya. Seulgi angguk.

"Hmm, i gotta to go. Klau ada apa2 call aq je. Ok?"

Seulgi angguk. Jimin mnggariskan snyuman pda seulgi kemudian cepat2 dia kluar dri dorm seulgi.

--
"Aq rindu dia,tae."

Taehyung mngeluh perlahan. Dia mnarik kepala jungkook untk baring pda bahunya. Rmbut jungkook diusap lembut.

"Aq rindu dia.. Kenapa aq bodoh sngt time tu? Mesti dia dah bencikan aq.."

Taehyung diam. Mmbiarkan jungkook melepaskan kesedihannya.

"Aq cintakan dia.. Aq xnak kehilangan dia lagi.."

Bersambung...
Ay macarena :3

ForeverWhere stories live. Discover now