5

1.1K 60 0
                                    

Jimin trsedar dri tidonya . harini barulah dia x ngigau dah. Dia berpaling ke arh kanannya. Trbeliak matanya apabila melihat wjh jungkook mnghiasi pnglihatannya.

"Yah- jungkook!"

Jungkook mnggariskan snyuman pda jimin.

"Morning. X ngigau ke harini?" tnya jungkook tnda mnyakat. Jimin ketap bibir.

"Ish! Kau nak apa?" tnya jimin balik. Sngaja dibiarkan soalan jungkook.

"Saja. Nk tunggu kau ngigau. Eh x ngigau pulak eh harini?" sindir jungkook. Jimin jeling jungkook. Dia sgera bngun lalu mngmbil tuala.

--
Jimin mmbuka pintu bilik mndi. Trbeliak matanya apabila melihat jungkook brada di depannya dngn menunjukkan boxer dia.

Jungkook masuk ke dlm bilik mndi. Jimin dh cuak semacam. Dia ke belakang shingga belakangnya cium dinding.

Jungkook snyum sinis. Dia mndekatkan wjhnya dngn jimin.

Bibir jimin dicium lembut. Jimin mmblasnya secara otomatik. Dia x tau kenapa. Tpi dngn mudah sahaja jimin mmblas.

Slepas ciuman dileraikan,bibir jungkook mncium leher jimin. Penuh lembut.

"Hm..bau kau makin wangi lepas mandi." bisik jungkook. Dia mmndng wjh jimin dngn tajam.

Dia mmbuka bajunya sndiri.

"I. Want. You."

Bisik jungkook lalu trun ke bwh.

Tuala yg melilit pinggang jimin ditarik.

Jimin trkejut tpi dia x mmpu buat apa2. Nafsu mula mnguasai dirinya. Matanya dipejam menahan nikmat. Jungkook sngt pndai bermain. Dia suka.

"Ah~ jung-kook ah~ ah~"

--
Jungkook mncium bibir jimin. Matanya bersatu dngn mata jimin.

"See. Kau kalah. Dngn seorng gay."

Jungkook senyum sinis. Dia menarik jimin kluar dri bilik mndi.

"Dah jom bersiap. Nnti kang lmbat gi kelas." ajk jungkook. Dia buat muka biasa dia je. Jimin dh mcm nak nanges jungkook buat mcm tdi kt dia. Aish lemah!

--
Jimin ingin berlalu prgi tetapi dihalang oleh jungkook. Jimin mngeluh.

"Kau nak apa lagi?" tnya jimin. Jungkook gelak kcil.

"Nak kiss."

Jimin buat muka jijik. Jungkook muncung.

Jimin pulak ksian. Dia buat roles eyes.

"Hm yela."

Bibir jungkook dikucup skilas. Melebar snyuman jungkook.

"Puas?" tnya jimin. Dia hairan dngn dirinya sndiri. Selamba gila.

"Blum.. Mlm nnti aq nak kiss kau puas2." kata jungkook smbil jilat bibirnya. Jimin buat muka. Dia sgera berlari kluar dri dorm itu. Seram!

Bersambung..
Aq buat scene ringan je. Ay ay ay

ForeverWhere stories live. Discover now