10. fejezet

200 6 0
                                    

Jazmyne szemszöge:

Ez ment két egész hónapon keresztül.
Reggel fürdő, és egy kis veszekedés a tanácsosokkal, délben egy kis tánc, este fürdés, és egy kis kényeztetést kaptam Dastan-tól.
Ez alatt az idő alatt, jobban megismertük egymást, és ténylegesen szerelmes lettem belé, nem csat tetszett. Igaz arról, hogy hercegnő vagyok, semmit sem mondtam neki, de nem ez volt a legfontosabb akkor.
Tudtam, hogy ő is vágy a kényeztetésre. Minden este éreztem, hogy rosszul aludt. Kívánta az érintésemet, de tűrt az én kedvemért.
Ezért határoztam el, hogy végre megengedem neki. Már begyógyult a sebem, ezért nem akartam tovább várni.

Szokás szerint vártam Dastan-ra. Egy vékony zöld fátyol szerű ruha volt rajtam.
Kinn álltam az erkélyen, és néztem a várost. Soha sem hagytam el a palotát, mégis tudtam, hogy gyönyörű. Tele van mindig élettel.
Miközben ott álltam azt éreztem, hogy valaki hátulról magához ölelt, és belefúrta arcát a vállamba.
Karjai közt megfordultam, és belenéztem abba a kék szempárba, ami a holdvilág miatt meseszépen csillogott.
- Végre itt vagy Dastan. - mondtam, és belefúrtam az arcomat ruhájába. Édes andalító illatot árasztott. Elkezdte simogatni a hajamat.
- Én is örülök, hogy végre elszabadulhattam. Ennek örömére vettél fel egy ilyen átlátszó ruhát, hogy nekem örömet szerezz? - kérdezte, mire morcosan rávágtam.
- Nem. - adtam rá a rövid választ, de hamar megenyhültem. - Szertnék valami fontosat megbeszélni veled Dastan. Én... - mondtam de hirtelen megcsókolt, és belém fojtotta ezzel a szót.
- Majd fürdés után. - mondtam, és felkapott. Azonnal vitt be a fürdőbe, és máris kezdődött a szokásos játék.

Fürdés után, mielőtt elaludtunk volna, újra elkezdtem a mondanivalómat.
- Dastan, kérlek figyelj rám. Fontos dolgot szeretnék kérni tőled. - mondtam halkan, miközben mellkasát simogattam.
- Nem ér rá holnap?.. - kérdezte fáradtan.
- Nem. Ezt most meg kell beszélnünk. - mondta.
- Mond csak. Mit szeretnél kérni kedvesem? - kérdezte álmosan.
Nagy levegőt vettem és kimondtam.
- Kérlek, tedd meg velem ma este.
Ránéztem, és láttam rajta az értetlenséget.
- Ne nézz így rám. Tudom, hogy szeretnéd ha végre... te is kielégülnél. Szeretném, ha most én adhatnék neked valamit ezért a két hónapért. - mondtam és elpirulva felnéztem rá.
- Jazmyne... - nagyot sóhajtott. - Én szerintem még nem állsz ké... - most én nem hagytam befejezni a mondanivalóját.
- De készen állok. Azt szeretném, ha ma tennéd meg. - mondtam és újra megcsókoltam. - Kérlek... -erre csak megsimogatta az arcomat.
- Ha elkezdem, nem fogok leállni. - suttogta.
- Nem foglak megállítani. Ígérem. - erre elmosolyodott és felém mászott.

+18

Elkezdett csókolgatni. Egy apró felületet se hagyott ki. Mintha hadjáratot indított volna. Lassan haladt, és minden mozdulatával ezt sugározta.
Ez az enyém!..Meg ez is az enyém! Hamar leért oda. Először csak a nyelvével kényeztetett, de később ujjai következtek.
Elsőként csak alig mozgatta bennem az ujját, de az is már rossz emléket idézett bennem. Mikor már megszoktam, belém vetette második, majd harmadik ujját is. Miután már elégnek gondolta tettét megtámazkodott, és még egyszer rám tekintett. Bólintottam, hogy felkészültem, mire Dastan óvatosan belém hatolt.
Az eddig összegyült fájdalmamat, kiadtam magamból egy hangos, és fájdalmas nyögéssel. Kicsordultak a könnyeim, de azért még láttam még, hogy Dastan nem akarja folytatni tovább. Még mielőtt kihúzódott volna belőlem belekapaszkodtam nyakába.
- Nee... Dastan várj... Csak egy kicsit még.. kérlek... - mondtam, és lehúztam magamgoz, hogy vállába fúrhassam az arcomat.
Miután enyhült a fájdalom el engedtem, hogy folytathassa tovább. Az elején alig mozdult meg bennem. De ahogyan telt az idő nőtt vele az az érzés is amit akkor éreztem, amikor kényeztetett engem. Fájdalmas nyögéseimet, felváltották a vággyal teli nyögések, melyek Dastan-t gyorsításra öztönözte.
Már éreztem, hogy nem bírom sokáig, mikor egy hatalmasat lökött rajtam, és egyszerre élveztünk el Dastan-nal. Egész testével rám rogyott és úgy várt egy kicsit. Éreztem amikor belém élvezett, és azt is, hogy bennem lüktetett férfiassága. Kis idő múlva kihúzódott belőlem, és mellém feküdt.

+18

Oldalra fordult, hogy jobban lásson, és magához húzott. Mellkasára tettem a fejemet és úgy próbáltam elaludni.
- Jazmyne? Alszol? - kérdezte mire álmosan megráztam a fejemet. - Fájt amit csináltam? - kérdezte.
- Az elején, de élveztem. Örülök, hogy ilyen volt az "első"... - mondtam, és azonnal az álmok világába zuhantam, Dastan-nal együtt.

Jazmyne a sivatag gyöngyeWhere stories live. Discover now