Chapter 11

698 27 2
                                    

Harry couvá ke vchodu do malé chatky. Věnuje se mým rtům a já těm jeho. Jeho ruce jsou na mých bocích. Jednou rukou nahmatá kliku a otevře dveře, zacouvá do chatky a zabouchne dveře. Přitiskne mě na ně.

První sekundy jsem byla šíleně zaskočená, potom mě ale naprosto vtáhl do jeho polibku. Možná to souvisí i s drinky, které jsem popila. Na druhou stranu, nejsem tak opilá, abych nevěděla co dělám.

Rukama sjede na moje stehna, čímž mi dá dostatek prostoru na to, abych mohla kolem něj mohla obmotat nohy. Jeho ruce doputují až na můj zadek, který jemně zmáčkne. Jednu ruku mu omotám kolem krku, druhou vjedu do jeho vlasů.

,,Asi jsme se zbláznili," šeptnu, když se od mých rtů odtáhne a přesune se na krk.

Udělá mi tam malou značku. Vůbec nereaguje na mou trefnou poznámku, což mě dost znepokojuje.

,,Harry.." zakňourám a jemně zatahám za jeho vlasy dozadu, takže ho donutím k tomu, aby přestal okusovat můj krk.

Naše pohledy se setkají. Ztrácím se v jeho očích. Toho kluka přece naprosto nenávidím. Je to hrubián, chová se jako kretén, nezná žádný pravidla.. A jeden neopomenutelný fakt - je to můj nevlastní bratr.

,,Tohle není normální.. My.. ty.. t-to je jeden velkej omyl."

,,Pokrevně spolu nemáme nic společnýho. Co v tom vidíš za problém?"

,,Nemůžeme.." vydechnu. Opřu si čelo o to jeho, svůj pohled nespouštím z jeho očí. ,,Mám kvůli tobě v hlavě zmatek. Přišla jsem ti vynadat. Zlobím se na tebe."

Povzdechne si. Postaví mě na nohy. Jednou rukou se zapře o zeď, druhou nechává na mém boku. ,,Rose.. Co se děje mezi mnou a mámou nech na mě. Nevidíš do toho, nic o nás nevíš."

,,Vím víc než dost. Není důvod, aby ses k ní takhle choval. Tak či tak."

,,Musíš každej hezkej moment pokazit, huh?" sleduje mě. Znovu mě políbí.

Tohle je jeden velkej úlet..

Nenechám ho v tom dlouho. Okamžitě položím ruku na jeho hruď a velmi jemně ho odstrčím. ,,Nejen, že se zlobím na tebe. Teď mám vztek i na sebe," zašeptám a kouknu na něj.

Vymaním se z jeho sevření a vyjdu rychle ven. Rozeběhnu se pryč. Potřebuju o tom všem přemýšlet za střízliva a s naprosto čistou hlavou. Taky potřebuju nutně mluvit s Mad.

Běžím dolů, ke stánku Snowa. Doufám, že tam Madeline bude. I když má čekat nahoře, věřím, že se bude napájet nebo cpát.

A taky že mám pravdu. Sedí za stánkem, opírá se o dřevěnou stěnu malé zmrzlinárny a čeká na ohňostroj, který by podle hodin měl být za 5 minut. Pojídá zmrzlinu.

Posadím se vedle ní. Obejmu ji. ,,Všechno se posralo.."

,,Co se stalo?" spolkne zbytek zmrzky a obejme mě.

Odtáhnu se, podívám se na ni. ,,Mluvila jsem s Eden. Skočil nám do toho můj pitomej bratr a já jsem se strašně rozčílila. Na útesu jsme se pohádali a.. O-On mě políbil." položím hlavu do dlaní.

Nepotřebuju vidět její tvář, abych věděla, že na mě teď šokovaně hledí. ,,Proč to udělal? Cos udělala ty?

Konečně se odhodlám znovu kouknout na Madeline. ,,Chvilku jsme se líbali.. To ten zasaranej chlast, nikdy bych to přece neudělala. Rozčiluje mě jeho přítomnost, kecy, povaha, prostě všechno! A já ho nechám mě takhle porazit."

,,Jestli jsi to ukončila, neneseš přece žádnou vinu, ne?" kouká na mě. ,,Jen nechápu, co tím sleduje.. Byl sjetej? Nebo tě chtěl donutit přestat řvát?"

,,Víš co? Probereme to jindy. Já.. teď nutně potřebuju drink a nemyslet na něj."

,,Vydrž tu," usměje se a vyskočí na nohy. Vyjde ke stánkům.

Podívám na začátek cesty, kde se před pódiem schází velká masa lidí. Čekají na doprovodnou hudbu a slavnostní start celé show. Všude svítí zavěšené lampiony, dodávají atmosféru celé akci.

Při té spoustě lidí je tu dost rušno, ale lampiony dodávají pocit útulna. Je to příjemné spojení.

,,Na," vyruší mě z mého přemýšlení Maddie, která mi donese drink.

,,Jsi zlato," usměju se a drink si vezmu. Hned se napiju. ,,Co to je? Je to dobrý."

,,Tequila," uchechtne se. Chytí mě za ruku a postaví na nohy.

,,Pamatuješ, jak jsem ti říkala o tom místě, kde nikdo není? 4 minuty, musíme jít!" řekne a rozeběhne se na promenádu.

Zahneme do nějaké uličky, nad ní už je kopec. Vystoupáme nahoru, dostaneme se na místo, kde jsem byla s Harrym. Tam ale nezastavujeme. Asi po dvou minutách vylezeme ještě kousek nad útes. Je tam malý kopec, sedneme si právě tam.

,,Tak tohle je ono dokonalé místo?" koukám na lidi pod námi.

,,Odsud jde krásně vidět a nemusíš se prodírat mezi lidma. Hudba tu jde slyšet míň, ale jde a to přece stačí."

Chci něco říct, ale v tom mě vyruší odpočítávání. Z ničeho nic celá show začne. Na oblohu začnou lítat ohňostroje. Hromada barev a krásných kombinací mě naprosto uchvátila. Hudba tomu celému dodává správnou atmosféru.

Po pár minutách vstanu. ,,Měla bych jít za Eden. Řekla bych, že tam Harry není, někdo by u ní být měl."

,,Zbývá ještě asi šest minut, stihnete spolu víc než půlku," usměje se.

,,Nezlobíš se?"

,,Tommy má přijít. Za soukromí budeme vděční," mrkne na mě.

Rozloučím se s Mad a jdu dolů. Přitom se občas podívám na oblohu, aby mi neušel jediný pohled na ohňostroj. Uličkou projdu do davu lidí. Uvidím Eden stát nedaleko mě. Mířím k nim. Není sama, je tam táta, Matt a Brandon samozřejmě taky.

Přijdu k ní, dám jí ruku na rameno. Usměje se. ,,Stihla jsi to."

,,Slíbila jsem, že přijdu," přikývnu a koukám na ni. ,,Harry t-"

,,Není," přeruší mě dřív, než stihnu dokončit větu. Na jejím obličeji jde vidět značné zklamání.

,,To mě moc mrzí. Teď na to ale nemysli," kouknu na oblohu. Užívám si podívanou.

Sem tam se rozhlédnu okolo. Až teď jsem si všimla Harryho, který se plně věnuje nějaké holce. Tuhle ale neznám. Že by to byla Claire? Ať už je to kdokoliv, vyměnit ji za čas a zážitek s Eden byla blbost. Nechápu, jak jsem ho mohla dobrovolně líbat. Zpětně si to vyčítám, štve mě to.

Rozhodně není můj nevlastní bratr důležitější, než ohňostroj, proto se věnuju zase jen té show na obloze.

Po pěti dalších minutách je konec. Na obloze se objevil dým. Lidé stále hledí upřeně na nebe a všechny zážitky zpracovávají.

,,Ahoj rodinko," ozve se za námi. Prudce trhnu hlavou na bok, abych se mohla podívat na toho, kdo tu otravuje.

Harry dá jednu ruku Eden kolem ramen, jakoby byli v naprostém pořádku, matka a syn roku.. Tahle přetvářka mě přivádí k šílenství. Spíš ale vypadá, že hlavní roli v tomhle jeho výstupu hraje alkohol a drogy.

,,Kde jsi byl?" obejme ho Eden. Harry se ale okamžitě ohraní. Podívá se na mě.

,,Potřeboval jsem si.. vyčistit hlavu," ušklíbne se.

My damn brotherKde žijí příběhy. Začni objevovat