Chapter 20

638 21 2
                                    

,,N-Nemám slov," šeptnu a opatrně se přesunu na jeho klín. Omotám kolem něj nohy, obejmu ho okolo krku. Položí mi hlavu na rameno. Jednou rukou mu zajedu do vlasů, jemně ho hladím.

,,Nemusíš nic říkat. Měla jsi právo vědět to," řekne potichu.

Asi pět minut tam mlčky v objetí sedíme. Nenašla jsem správná slova k vyjádření toho, co se ve mně míchá. Uslyšíme auto. Hned se od Harryho odtáhnu a vstanu. ,,Půjdu si postavit stan, ať tu spolu před nimi nesedíme," zamumlám a vyjdu.

***

,,Pojďte na večeři!" zvolá Eden. Právě jsem se převlékla do pohodlnějšího oblečení - šedé obtáhlé tepláky, tílko a Harryho mikina, protože jsem si do Kalifornie nezabalila zrovna zimní oblečení.

Vyjdu ze stanu. Sednu si na lavičku, k ohništi. Brandon už sedí u Matta, ten výjimečně nedrží v ruce telefon. Vlastně jsme spolu nikdy pořádně nepromluvili, měl vždycky svůj svět. Eden napíchla pár špekáčků na dlouhé klacky a otevřela konzervu. Táta začal opékat.

Eden se konečně usadí na lavičku, která je z boku ohniště. ,,Kde je Harry?" zeptá se a rozhlédne se.

,,Tady," pronese, když si vedle mě sedne. ,,Podej mi taky, mám hlad jako vlk."

Dostane napíchnutý špekáček, stejně jako já. Opíkám a sleduju plamen. ,,Jsem ráda, že jsme tu spolu," řekne Eden, když se na nás podívá.

,,Je tu pěkně," usměji se. Konečně si můžu dát špekáček na tácek. Pustím se do jídla.

,,Nepočkáš na mě, ty nenažranče?" šeptne Harry a podívá se na mě.

Kouknu na něj, spolknu sousto. ,,Ani náhodou, mám hlad," uchechtnu se.

***

Po necelé hodině sedím už jen vedle Brandona. Harry si šel vyřídit hovor, Eden ukládá Brandona a Matt se snaží hrát na kytaru. Zůstala jsem tu teď pouze já a táta. Není divu, že tu panuje trapné ticho.

Táta se zvedne a přisedne si ke mně. Podívám se na něj. ,,N-Nemám právo tě do něč-"

,,Tati.." zastavím ho. ,,Měla jsem dost času o všem možném přemýšlet. Udělal jsi nespočetně moc chyb, strašně jsi mě zranil. Ale.. máš Brandona rád, Matta snad taky a věřím, že jsi nezanevřel ani nad Harrym.. Prostě to vypadá, že ses poučil a já si toho cením. Asi ti nedokážu věřit jako dřív, ale odpouštím ti."

Kouká na mě, široce se usměje a obejme mě. ,,Zlatíčko, moc.. moc děkuju. B-Bál jsem se, že už vztah mezi námi nikdy nebude lepší. Budu na našem vztahu pracovat, slibuju!"

Odtáhnu se. ,,Fajn," pousměji se a kouknu na Eden, která nás s úsměvem sleduje.

,,Půjdu si lehnout. Dobrou noc," usměju se a vstanu. Jdu ke svému stanu. Eden mě ještě zastaví. ,,Moc děkuju.. Trápilo ho to," šeptne Eden.

,,Nedělám to jen kvůli němu.. I kvůli sobě. Nemůžu nad tím pořád přemýšlet, zbláznila bych se z toho. Co Brandon?"

,,Spí jako zabitý," usměje se. ,,To chápu. Moc si toho vážím. Rick nikdy nebyl ten typ muže, kterého by něco opravdu trápilo. Ale od tvého příjezdu jsme se po večerech nebavili snad o ničem jiném, než o vašem vztahu. Opravdu tě obdivuju.. odpustit mu jistě nebyla ta nejsnazší věc, ale rozhodně to bylo správné rozhodnutí," pousměje se.

,,To nebylo. Ale cítím to stejně," zamumlám a koukám na ni. Pousměji se. ,,Dobrou noc."

Přijdu ke svému stanu. Je nedaleko Mattova stanu, všechny stany jsou v jednom prostoru, ale dost daleko od sebe, abychom si nelezli do soukromí. Harryho stan je asi nejdál od všech. Není divu, kdyby mohl, ustlal by si v nějakém jiném kempu. Otevřu svůj stan.

Někdo mě uchopí za paži. ,,Pojď semnou," šeptne mně známý hlas.

Podívám se na něj. ,,Harry, táta i Eden jsou vzhůru."

,,Budou se věnovat sobě, do stanu ti nepolezou." Zavře můj stan a chytí mě za ruku. Vede mě k jeho stanu.

Nervózně se rozhlédnu. ,,Seš strašnej paličák."

,,Já vím," šeptne. ,,Mimochodem, ta mikina ti sluší."

,,Ještě aby ne, když je tvoje," usměji se. Dojdeme k jeho stanu. Posadí mě dovnitř. Vleze si ke mně a zapne stan.

,,Chtěla jsem ti říct, že mě moc mrzí, co ti provedl.. Nedokážu si ani předs-"

Dá mi prst na rty. ,,Shh.. Nechci na to myslet. Stačilo mi to jednou," šeptne a obě ruce dá na moje boky. Políbí mě.

Chvíli mu polibky jen jemně oplácím. Netrvá ale dlouho a jeho rty mě naprosto pohltí. Naše polibky se začnou prohlubovat. Při první příležitosti mi Harry vjede jazykem do mých úst. Rukou mu vjedu do vlasů, druhou dám na jeho hruď.

Položí mě a začne se plně věnovat mému krku. Cítím jeho horké rty na každičkém kousíčku mé kůže. Nezapomene mi udělat malou značku. S polibky sjíždí na můj dekolt. Zakloním hlavu a rukou si pohrávám s konečky jeho vlasů.

Všechno se seběhne tak rychle, začíná mě opouštět veškerý rozum. Cítím, jak je vzrušený, nejsem na tom jinak. Zatajila jsem dech, když jsem ho ucítila v sobě. Unikne mi hlasitý sten, který stihne Harry utlumit tím, že mi dá ruku na pusu. Začne se ve mně pohybovat.

Právě teď vím, že je celý můj. Dává mi to najevo, oddává se mi a já ten pocit zatraceně moc miluju. Je to náš moment, kdy nic neskrývá, kdy se mi otevře.

Propleteme si ruce, které mi právě přesunul vedle mé hlavy. Když popadnu dech, vjedu mu do vlasů a přitáhnu si ho ke svým rtům. Vášnivě se líbáme, cítím svůj blížící se vrchol. Vzdechnu do jeho úst, když naposledy přirazí, oba vyvrcholíme. Naše rty se rozpojí. Harry se snaží popadnout dech, stejně jako já.

Převalí se vedle mě. Rukou nahmatá deku a oba nás zabalí. Natiskne si mě k sobě. Koukáme si vzájemně do očí. Jemně ho políbím. ,,Nedokážu bez tebe žít," šeptne mezi polibky.

Slova jsou teď k ničemu. Ať už bych řekla cokoliv, nemůže to být silnější než jeho projevené emoce. Miluju ho. Jsem mu naprosto oddaná a on to moc dobře ví.

Snad se Vám tato část líbila! Blížíme se ke konci příběhu :( Děkuju moc za vaši podporu❤️

My damn brotherKde žijí příběhy. Začni objevovat