Ne.. Ne, tohle nesmíš dělat..
Moje srdce mě nutí nezanevírat nad ním. Pořád přemýšlet nad tím, jaký doopravdy je.. Můj rozum má na celou věc dost odlišný názor. Ještě před pár hodinama mi udělal Harry takovou scénu, že jsem měla chuť prohodit ho nejbližším oknem.
,,Jdeme si hrát! Pjosííím!" vyruší nás Brandon, oba se na něj podíváme.
,,Na písek?" zeptá se ho Harry, ještě se na mě krátce podívá, pak ale znovu poslouchá Brandona.
,,Jo!" usměje se.
Harry vezme kousek masa a sní ho. Kvůli Brandonovi se moc nenajedl, ale evidentně mu to nevadí.
,,Nevadí ti to Harry? Klidně s ním může jít Matt," řekne Eden, která se při jídle věnuje sledováním jejích synů.
,,Ještě aby mu to vadilo," zamručí táta dřív, než stačí Harry cokoliv říct. Zdá se, že to skřípe i mezi nimi.
,,Jediný, co mi vadí je tenhle chlap," zamračí se a sleduje tátu.
,,Nejsi skoro doma, děláš jen průsery, jistě tě nezabije s ním jít. Tak nemel a jdi."
,,Ricku!" začne Eden bránit jejího syna.
,,Víte co? Vezmu tam zatím Brandona já," pousměji se a vstanu, dojdu k Harrymu, vezmu si Brandona do náruče a nesu ho na pískoviště. Všichni mě chvilku sledují, pak se ale začnou opět dohadovat.
Nehodlám poslouchat jejich hádky a už vůbec nechci nechávat Brandona sledovat celou situaci. Vůbec nechápu, proč je na něj táta tak ostrý. Na druhou stranu, Harry není žádný svatoušek. Tahle hádka ale byla vyvolaná naprosto zbytečně.
Posadím se na kraj, Brandona nechám na písku. Sleduju ho.
,,Uděláš bábovišku?" zeptá se a donese mi formičku.
,,Jasně," kývnu a naberu do formy písek. Uhladím ho a rychle formu otočím. Párkrát poklepu na vršek formičky, aby nebyla bábovka rozpadlá. Nakonec to oddělám, před námi je krásná bábovka.
Brandon radostně zatleská. ,,Jůůůů!" zajásá a hned začne vedle mé bábovky dělat další.
Slyším za námi kroky. ,,Ta se ti povedla," poví Harry, když přijde k nám.
Podívám se na něj. ,,Já vím," ušklíbnu se, pak už svou pozornost zase věnuju Brandonovi.
Harry si sedne vedle mě. Pohladí malého po vlasech a sleduje ho. Vytáhne cigaretu. Hodlá si ji zapálit.
,,Na to ani nemysli," kouknu na něj. Seberu mu cigaretu. ,,Jestli si hodláš ničit zdraví - fajn, ale tvýho bratra z toho vynech."
Sleduje mě. ,,Vážně mi děláš lekce?" uchechtne se, vezme si cigaretu zpět, schová ji. Koukne na Brandona. ,,Je roztomilej, co?"
,,Rozhodně nejupřímnější."
,,Nechci aby rostl.. Matt je v pubertě a kašle na všechno a všechny okolo. Dřív to byl skvělej kluk."
Podívám se na něj. ,,Děláš, jako bys byl jiný," zavrtím s mírným úsměvem hlavou.
,,Co to meleš? Já takovej nikdy nebyl."
,,Jsi takový teď. Zamysli se nad tím," mrknu na něj, vstanu. Opráším ze sebe písek.
,,Zamýšlím. Nic jsem nevymyslel," uchechtne se. ,,Kam jdeš?"
ČTEŠ
My damn brother
RomanceRose Gibson - obyčejná holka, která miluje zábavu, přátele a v neposlední řadě také rodinu. Na nějaké členy rodiny ale nerada vzpomíná. Jednou však obdrží hovor, ve kterém ji její otec zve na prázdniny k sobě domů - do Kalifornie. Dokáže svému otci...