Teda.. údajně je to jeho přítelkyně. Podle toho, co jsem se dozvěděla by to měla být ta, se kterou Harry tráví čas. Když zrovna nespí s jinou..
,,Čau!" přijde k nám Claire. Nevěřím, že je tu sama. Nevěřím, že je tu bez něj.
,,Dovezla jsi to pití?" zeptá se Maddie.
,,To je jediný, co tě zajímá?" odfrkne si. ,,Nejsem socka, samozřejmě mám. Kdo je tohle?" kývne hlavou ke mně.
,,Už jste se viděly, pamatuješ? Na pláži. Asi to nebylo vhodný představení, takže Rosie - tohle je Claire, Claire.. Rose."
Natáhnu k ní ruku, abych tohle představení dokončila, protože tak se to prostě normálně dělá. Nejenže mou ruku nepřijme, ale svým nafrněným výrazem mi dává najevo, že je něco víc.
,,Za hodinu nahoře," poví jen a koukne na Mad. Jde do kuchyně.
Podívám se na Madeline. ,,Co to mělo být? Je taková kráva pořád?"
,,Jak jsem se už jednou zmiňovala, nic moc o ní nevím, je zazobaná. Teda.. bohatí jsou její rodiče, ona se jen cítí tak, že si všechno a všechny může koupit. Zvykneš si na ni."
,,Nechápu, jak s ní může fungovat," zavrtím hlavou a ohlédnu se. Dylan stojí celou dobu zamnou. ,,Jdeš na drink? Maddie bude mít jistě dost starostí s Thomasem."
,,Chtěl jsem se tě zeptat na totéž. Že váháš, jdeme," poví a rozejde se pro pití. Já obejmu Mad a jdu přímo za ním.
Přijdeme ke stolu, kde jsou všechny možný flašky s chlastem. Já si poručím whisky. Dylan si nalije vodku. Tu doslova nenávidím, takže se rozhodně nemusí bát, že bych mu to vypila.
Popíjím a rozhlížím se a koukám po lidech. Nikoho tu neznám. Je to jiné. V Jersey znám na každém večírku doslova každého.
,,Dáš si další?" zeptá se Dylan, když dopiju.
,,Říkal jsi, že ohlídáš, abych nepila, pamatuješ?" usměju se. ,,Víš co? Asi jo. Potřebuju tu krávu, se kterou jsem nedávno mluvila vstřebat.."
***
Po hodině už mi ten chlast dost leze do hlavy. Dylan se nedrží zpět, ruku má na mém rameni. Můj pohled spočine na Claire, která se sápe po Harrym. Ten na ni kouká, sem tam ji trochu zpomalí, aby mu ten jazyk nestrčila až do krku. Po chvilce tohoto pohledu mám dost. Kopnu do sebe panáka.
,,Poojď už!" zakňourá Maddie, když k nám přijde. Chyt nás za paže a táhne ke schodům. ,,Zahrajeme si flašku."
,,Zbláznila ses? Vždyť to jsme hrávali, když nám bylo patnáct!" zaprotestuju.
,,Tak si to připomeneme s ostřejšíma pravidlama, no ne?" poví a dovede nás po schodech do pokoje pro hosty.
Posadí nás vedle sebe na zem. Sedne si vedle mě. ,,Tommy a ostatní přijdou hned."
,,A ostatní?"
,,Pozvala jsem spoustu lidí, nevím kdo všechno přijde," usměje se.
,,Zlato, slíbila jsi mi, že to nebude na dlouho. Jsem tu hodinu a půl, podnapilá a děsně unavená."
,,Neremcej pořád," uchechtne se.
Po chvilce dojde Thomas, který si hned sedne k Mad. Chvilku po něm vejde Claire a za ní Harry.
Super.. Opravdu.. Lepší to být nemohlo.
Madeline se mi jaksi zapomněla zmínit, že o tomhle řekla i těm dvěma. K nám se přidají ještě tři kluci a jedna holka, ani jednoho z nich neznám. Upřímně si myslím, že je nezná ani Maddie. V Jersey jsou všechny párty menší, ale osobnější. Všichni se tam znají a proto si to každý moc užije.
,,Tak jo, flaška je prý zastaralá," koukne na mě. Potom zase na ostatní. ,,Zjednodušíme si to. Úkol nebo pravda. Vyberete si předem, pokud to bude pravda, zatočíte a ten na koho to padne vám zodpoví jakoukoliv otázku, pokud úkol, funguje to stejně. Jasný? Pokud nesplníte, dostanete společný trestný úkol s tím, na koho ukáže flaška.
Moc alkoholu, moc pravidel.. moje chápaní vypnulo.
Všichni kývnou, ať už chápou nebo ne, chtějí se prostě bavit. První začne Dylan. Roztočí flašku. Ta se zastaví na Claire.
,,Musíš říct pravdu. S kolika chlápkama jsi spala?" ušklíbne se.
,,Nehodlám na tohle odpovídat," řekne jednoduše Claire a dál se opírá o Harryho ruku, která se zapírá o zem.
,,Tak dostanete úkol, oba. Co to asi bude?" zasměje se Maddie. ,,Políbíte se. A to pořádně."
Claire si dřepne, po čtyřech doleze k Dylanovi a jakoby se nechumelilo ho prostě políbí. Všichni na ně hledíme s otevřenou pusou. Naprosto bez okolků se cicmá před jejím přítelem?
Podívám se na Harryho. Jeho obličej nabral červenou barvu, ruku má zaťatou v pěst, čelist pevně sevřenou a jeho rysy jsou ostřejší než kdy jindy. Vypadá, že se mu zaťaly všechny svaly v těle. Je napjatý.
Asi po patnácti sekundách se od sebe ti dva odtrhnou. Claire se přisune zpět k Harrymu, ten ale její úsměv neopětuje. Poposedne si od ní o kousek dál.
Flaška několikrát padne na mě. Dvakrát mi vyšel trest, který jsem jednoduše odmítla. Nemůžu ho líbat.. nemůžu. Místo toho jsem do sebe hodila čtyři panáky. Cítím na sobě, že už mám dost. Jsem malátná, dost věcí se mi motá, ale můj mozek jasně odmítá jakýkoliv kontakt s nevlastním bratrem.
,,Znovu. Políbíš ho nebo dva panáky na ex," poví Maddie a kouká na mě.
Já ji přerazím..
Vezmu panáka. Cítím na sobě pohledy naprosto všech v místnosti. I ten jeho.. Kopnu to do sebe. Chystám se na druhý, moje tělo už ale nemůže.. odmítá jakýkoliv další alkohol. Zavrtím hlavou a dám si ruce na oči. Vadí mi i to světlo, to byl ale debilní nápad.
Vstanu a motavou chůzí jdu do šatny Mad. Je to malá komůrka, ale není tam žádný světlo a lidi, přesně to potřebuju. Nahmatám kliku a vejdu dovnitř. Okamžitě zavřu. Sjedu podél zdi na zem, zakloním hlavu a koukám do stropu. Je tu místo snad jen pro jednoho, je to opravdu malá místnost na oblečení. Skoro jako skříň, ale takhle malý šatník jsem fakt dlouho neviděla.
Slyším za dveřmi, že přišel opět čas Dylana a Claire. Být na místě Harryho, pošlu ji k vodě.
Slyším cvaknutí kliky. Kouknu se nahoru. Harry vejde ke mně dovnitř a zavře. Podívá se na mě dolů. Pořád vypadá vytočeně, což ně zrovna klidnou nenechává.
Natáhne ke mně ruku. Chytím ji. Jedním pohybem mě zvedne na nohy. Jeho ruka sjede na můj bok. Druhá mě pohladí po tváři. Koukám do jeho překrásných očí. V té tmě bych ho měla vidět hůř než normálně, ale právě teď cítím, že jsem se k němu dostala blíž než kdy jindy.
Koukám mu stále do očí, stoupnu si na špičky, dám ruce na jeho tvář. Podívám se na jeho zaťatou čelist. Palcem mu po ní jemně přejedu. Věnuji mu jemný polibek na její hranu.
Když se na něj opět podívám, nečeká ani sekundu a překoná nepatrnou vzdálenost mezi námi..
ČTEŠ
My damn brother
RomanceRose Gibson - obyčejná holka, která miluje zábavu, přátele a v neposlední řadě také rodinu. Na nějaké členy rodiny ale nerada vzpomíná. Jednou však obdrží hovor, ve kterém ji její otec zve na prázdniny k sobě domů - do Kalifornie. Dokáže svému otci...