1

2.8K 99 19
                                    





Лежах в прегърдките на Хари, докато той ми пееше тихо. Имаше прекрасен глас. Играеше със косата ми успокоително, а усмивката не слизаше от лицето ми.

Времето беше слънчево, наоколо играеха деца и всички бяха щастливи.
Всичко беше прекрасно, докато времето не се промени.
Започна да вали дъжд, придружен със силен вятър.
Тялото ми изтръпна. Беше мокро.
Когато погледнах към него беше в кръв.


-Хари!-извиках, но отговор не получих. Обърнах се и на мястото на Хари стоеше Рик, който също беше в кръв.



Изведнъж всичко стана прекалено зловещо, а  откъси от познати разговори прозвучаха в главата ми.


"Можеше всичко да е различно"

"Ти избра да бъдеш такъв"


"Никой не ме е питал дали исках да се превърна в това"


"Не идвай повече"

"За тове добро"

,,Взимам каквото искам...Искам теб"


"Правиш ме щастлив, а не бива..."



-Скайлър, събуди се!-усещах ръцете на някого върху себе си. Сърцето ми биеше силно, а въздухът бе станал твърде тежък.  Сънувах или умирах, по дяволите?
Отворих очите си и пред мен се появи образът на Шон.
Отдъхнах си, макар все още да усещах как треперя.
Когато се огледах и си спомних къде съм, най-накрая успях да си поема дълбоко въздух.
Поредният кошмар.


-Добро утро...-измърморих, все още задъхана и изпотена. Нямаше нищо вярно в думите "добро" утро.
Не и ако те преследват кошмари с месеци.
Премигнах няколко пъти, опитвайки да се събудя.


-Беше добро, докато не се събудих от виковете ти. -каза загрижен Шон. Човекът, на когото имах най-голямо доверие през последните месеци. Макар да беше този, който почти можех да нарека най-добър приятел, все още не можех да му споделя историята на раните, които миналото ми остави по мен. Знае, че е трудно да се говори за това и му бях благодарна, че не задаваше толкова много въпроси. Разбираше ме. Когато бях изплашена и спомените отново изплуваха в главата ми, той ме спасяваше. Припомня ми че е тук и не съм напълно сама, дори да не бе този от когото се нуждаех.


Никой не знаеше за миналото ми и не исках да научава. Аз самата все още не мога да преодолея случилото се, след толкова време, а какво остава за напълно непознати за мен хора. Дори Шон да не е непознат за мен, не мога да му разкажа. Не съм готова все още да споделям за това на когото и да е било.



-Този Хари сериозно ти е превзел умът.-усмихна се той, изваждайки ме от мислите. Усмихнах се сънливо и се изтегнах.



-Съжалявам... Отново кошмар.




-Няма проблем, Скай.-засмя се той, след което се излегна върху леглото ми, карайки ме да се намръщя. Знаех, че се шегува, но събуждането и без това не бе любимата ми част от деня, а той се излягаше върху леглото ми. -Имаш ли планове за днес?-попита.


-Разбира се, за каква ме смяташ!? Антисоциална? Имам свой живот и свои ангажименти!-подметнах весело, изправяйки се от леглото. Застанах пред гардероба и го отворих широко, избирайки си тоалет за новият ден.



-Пак ли ще гледаш анимации, докато очите ти те предадат и заспиш на дивана?



-Колко добре ме познаваш...-усмихнах се.


-Говоря ти сериозно. Довечера ще има парти и групата ми е поканена. Ще свирим, а ти ще дойдеш и ще ме аплодираш. Знам, че съм добър, но когато ти си там ми е по-спокойно.


-Или просто искаш да дойда за да ви аплодира изобщо някой.-пошегувах се.



-За човек събудил се с кошмар преди по-малко от десет минути си доста съркастична.



-Не ми напомняй.-измърморих тихо.


-Какво сънува?


-Нищо...Вече не помня добре.- излъгах.
Едва ли ще успея да го забравя толкова лесно.



-Щом казваш.-извъртя очи той. Знаех, че не ми повярва, но въпреки това не попита нищо друго, за което отново му бях благодарна.


-Казах го, а сега излез за да се преоблека.


-Ще дойдеш ли с мен на партито?-попита обнадежден.


-Нама начин.-отрязах го.



-Ще ти оправям леглото седмица? - започна да ме убеждава.


-Не ми е толкова голяма мъка да си го оправям сама.



-Ще спра да пея под душа.


-На мен това не ми пречи.-усмихнах се.


-Ще си прибирам мръсните чорапи от пода?


-От колко каза, че започва?


-Велик съм.-извика весело и се зарадва като малко дете, карайки ме да се засмея.


-Наистина.-извъртях очи.


-Бъди готова в десет.-намигна ми все още усмихнат, след което излезе.
Надявам се, че партито ще успее да разсее кошмарите ми поне тази вечер.

Find me (Sequel to the Abducted)Where stories live. Discover now