-Обичам те.-повтори той.- И точно за това се страхувам.-Нямаш причина са се страхуваш, Хари.-прошепнах тихо, надявайки се да ме е чул.
-Напротив. Ти си тук, но си способна да си тръгнеш всеки един момент. Нямам с какво да те задържам при себе си.
-Не бих си тръгнала ако нямам причина.
-Но го направи.
-Ти уби близките ми и едва не уби мен!-изтъкнах.
-Точните думи! "Едва не уби мен"- мислиш ли, че бих направил нещо, с което да застраша живота ти?
-Стреля по мен!?-отвърнах.
-И още не ми вярваш.-каза тихо, усмихвайки се тъжно. Чувствах се зле, че говоря така и изтъквам вината му. Може би наистина не е бил той. Но кой друг би стрелял по семейството ми, същият ден, в който Хари ми казва да стоя на страна от него? Кой друг мрази толкова много баща ми?
-Трябва ми време, Хари.-измърморих и се изправих от пода. Когато засякох погледа си с неговия, сякаш нещо в мен се счупи. Очите му бяха червени, излъчващи болка от думите ми. Направих го, макар неволно.
Нараних го, точно както той нараняваше мен.-Искаше ми се, да ми вярваш.
-Правих го твърде много пъти.
-За последен път го направи, Скайлър. Имам нужда, моля те.-молеше ме той.
-Ще те потърся.
-Моля те, Скай.-каза за последно преди да си тръгне.
Моли ме.
Нещо далеч неприсъщо за Хари. За пръв път съм толкова сигурна, че е искрен с мен и не лъже. Но защо не мога да повярвам? Вероятно, защото нищо друго не може да обясни смъртта на татко и Рик.
Едва няколко минути след като Хари си тръгна някой позвъня на звънеца. Когато отворих вратата се оказах лице в лице със Зик.-Мислех, че си с Шон и Ноа.-усмихнах се и му направих път, за да влезе.
-Тръгнах си, преди Ноа да ме беше накарал, да му купувам храна. - засмя се той.
-Ще желаеш ли нещо за пиене?-попитах учтиво, след като той се настани върху удобният диван.
-Няма да откажа чаша вода.- кимнах и се насочих към кухнята. Изведнъж в квартирата отново се разнесе мелодията на звънеца. -Аз ще отворя.-извика Зик, а аз продължих по пътя си.
От толкова разправии с Хари съвсем забравих за него. Дали все още го боли от боят, който Хари му хвърли по моя вина?
-Виждам, че си добре.
Гласът му ме стресна и ме накра да подскоча, изпускайки чашата която държах, а при сблъсъка ѝ с пода се счупи на парчета.
-По дяволите.-изругах тихо и се наведох за да събера прчетата. -Какво правиш тук, отново? -попитах, взирайки се в Хари, докато събирах парчетата.
-Върнах се, защото забравих нещо, но очевидно вече нямам нужда от него.-отвърна той, все още намръщен. Въздъхнах, събрах парчетата и ги изхвърлих в коша за отпадъци.
-Не знаех, че ще идва.-измърморих.
-И за това ме изгони, защото не си знаела.
-Това не е вярно, Хари.-оспорих, но когато погледнах към него установих, че той не беше там. Къде отиде, по дяволите?
Излязох от кухнята, за да го потърся, но преди да стигна до хола някой ме сграбчи и постави нещо срещу лицето ми, от което едва дишах. Опитвах се да си поема въздух, но всичко около мен започваше да се замазва все повече. Умирам ли?
CZYTASZ
Find me (Sequel to the Abducted)
FanfictionПрепоръчително е ако не сте чели "Abducted" да погледнете първо нея. Find me ( Sequel to the Abducted) Точно когато научих какво е чувството да бъдеш обичан, тя избяга от мен. Избяга от чудовищете, което бях...