-Скайлър?-гласът на Шон ме извади от транса, в който бях попаднала. Скрих малкото тефтерче под възглавницата и се усмихнах разсеяно.-Всичко наред ли е?-Да, а при теб?-опитах се да сменя темата, но само при видът му ми беше ясно, че това няма да се случи толкова лесно. И Шон като Хари искаше обяснение. Искаше отговори.
Но за разлика от него Хари никога няма да ги получи.
Ще стои на дистанция от мен и няма да ме доближава. Не знам как ще постигна това, но все някак си трябва да успея.-Пак се отнесе...-дочух го да казва.
-Извинявай, все още не съм изтрезняла напълно.-измислих си оправдание.
-Познато ми е.-отвърна ми и се настани до мен.- Е? Какво се случи в склада?
-Нищо.
-Скай...-каза Шон, удължавайки на буквата "а" в името ми.
-Нищо не се е случило!-отсякох.
-Ти приличаше на призрак, а Ноа едва стоеше на краката си! Онези ви бяха пипнали. Трябва все да са ви казали нещо.-започна приятелят ми.- Също така онзи човек и думите му. Те значеха нещо и имам лошото предчувствие, че бяха насочени към теб.
-Шон, не е нещо, за което да се тревожиш ти.
-Как да не се тревожа?! Ти си ми като сестра. Грижа ме е за теб. И ако нещо те мъчи, то аз искам да ти помогна и да те оттърва от тревогите.
-Наистина...Няма какво да направиш.
-Тогава искам да знам!-каза категоричен.
Знаех, че не съм на себе си и не осъзнавам какво правя, но дявол го взел, имах нужда да споделя с някой, който ще ме изслуша и ще ми даде съвет. А хартията не можеше да говори.
-Сложно е.-почти изхлипах. Все още не бях напълно убедена дали трябва да му споделям такова нещо, но емоциите които се бяха насъбрали от появяването му, все още бяха натрупани в мен и искаха да излязат.
-Имам време.-прегърна ме той, утешавайки ме. -Обещавам ти, че няма да те съдя, а ще се опитам да ти помогна. Не си сама, Скай.
-Грешиш, Шон. Сама съм.- знаех, че той ще възрази и ще отрече отново, ще напомни, че имам него и ще ми даде поредното празно обещание. Но този път нямах сили за още едно разочарование.-Не ми обещавай неща, които няма да направиш. Прекалено много хора се провалиха.
-Аз ще успея. Искам само да ми се довериш.
-Не ми е лесно. Дори аз самата все още не мога да го обясня на себе си.
-Ще те разбера все някак.
"Аз не търся разбирането ти"-поредните откъси от преди преминаха през съзнанието ми.
И разбира се, отново бяха думи на Хари.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Find me (Sequel to the Abducted)
Hayran KurguПрепоръчително е ако не сте чели "Abducted" да погледнете първо нея. Find me ( Sequel to the Abducted) Точно когато научих какво е чувството да бъдеш обичан, тя избяга от мен. Избяга от чудовищете, което бях...