-Хари?-повиках го несигурно.-Да, любов?
-Вече всичко е толкова различно от преди. -започнах аз.- Изглеждаш по-зрял и отговорен. -усмихнах се.-Но аз съм същата наивна хлапачка, искаща любов. И съм сколнна да ти покажа какво е да обичаш, дори да не съм сигурна дали аз знам какво е. Но искам да науча някои неща, и те моля, Хари, отговори ми...Ти ли уби татко и Рик?-попитах тихо.
-Скайлър, не бях аз!-отвърна категоричен.
-Отговори ми честно, Хари!-настоях.
-Не бях аз...-раздразни се той, отдръпвайки се от прегръдката ми.
-Хари, аз трябва да знам истината!-въздъхнах и скрих лицето ми в шепите си. Чувствах се слаба и изтощена от всичко случило се, напоследък. Идваше ми в повече и не исках още скандали и драми, но исках да науча истината. Тя няма да промени чувствата ми към него, но той не го осъзнава. Изправих се от мястото си и застанах до вратата. Искам да види, че съм сериозна и настоявам за отговори.-Ти ли стреля по баща ми и Рик?
-Не съм бил аз!-извика, чупейки вазата, която беше поставена върху шкафчето до леглото ми. Извиках изплашена и вдигнах ръцете си в опит да се предпазя от удара, който така и не последва, защото вазата се бе разбила в стената.-Всеки, шибан, път ме питаш това и винаги ти отговарям! Казвам ти, шибаната истина, но ти никога не ми вярваш! Надявах се да ми имаш поне доверие след всичко!
-Имам чувството, че всичко от преди се повтаря!-извиках наранена. Какво щеше да се случи сега? Щеше да си тръгне и да ме остави? Щеше да убие някой мой приятел? Зик?
Свлякох се по вратата, опрях колената си в гърдите и заридах. "След всичко" точно за това не знам дали да му вярвам. Как мога да му имам доверие след всичко, за което ме излъга? Как очаква да му повярвам като дори сега ме наранява? Истината е, че нищо не се е променило. Все още е чудовището, което беше.
-Съжалявам...-каза тихо, след известно време. Звучеше искрен, но все още болеше. Единственото, за което го помолих беше истината, а той се ядоса и разби вазата в стената, точно както разби сърцето ми.-Не те заслужавам и това е една от причините, заради които избяга. Разбирам те. Искаше да се спасиш от мен. Да избягаш далеч от този психар, какъвто мислиш, че съм и донякъде си права -луд съм защото мисля, че някой ме обича. Знам, че съм глупак, не си взимам поука от грешките и ги повтарям, както знам и че те обичам, Скай.
-О-Обичаш ме?
CITEȘTI
Find me (Sequel to the Abducted)
FanfictionПрепоръчително е ако не сте чели "Abducted" да погледнете първо нея. Find me ( Sequel to the Abducted) Точно когато научих какво е чувството да бъдеш обичан, тя избяга от мен. Избяга от чудовищете, което бях...