17

1.2K 93 19
                                    




Може би малко се засегнах, но нямаше да му го покажа. Какво имаше в предвид под това?
Че не съм била точната за него?
Ако е знаел, че не съм за него, защо изобщо се захвана с мен? Мислел те е за различна...но не съм и явно го е разбрал късно.



-И въпреки това, реши да се занимаваш с мен, нали?!-озъбих му се.


-Точно така. Понеже не успях с теб, започвам с нея. -разбрал е, че трябва да се откаже и е продължил. Всичко беше до тук...


-Ти си идиот!


-Добре.


-Не, не е добре! Нина и ти, не е на добре!-изписках. Хари не правеше нищо освен да ми се усмихва, докато аз късах сама нервите си една по една. Защо съм толкова бясна и наранена?! Може би от факта, че той ми показва, че е продължил напред и всичко между нас беше до тук. Но защо се ядосвам и натъжавам като точно това исках?!



-Мога да бъда, с когото си поискам!-каза той.


-Не можеш да бъдеш с мен!-предизвиках го.


-Отказах се от тази си цел още вчера.- отговорът му ме нарани още повече. Отказал се е. Толкова ли е лесно да се откаже? Казва си "спри, до тук съм" и наистина забравя за мен?
Явно наистина никога не ме е обичал.



-Какво намери в нея?-зададох въпроса си, желаейки истински отговор, а не удар под кръста. Сякаш както преди, той беше решен да ме убие с думите си, от които сипеше отровa...
Токсичен е, точно както го помня.




-Това което не намерих в теб.-отвърна, продължавайки да копае гроба ми.
Това, което не е намерил в мен. Толкова много неща ли ми липсват, за да не бъда това което иска? Била ли съм наистина някога това, което е искал? Отново ли ме е лъгал?



-Лъгал си...както винаги.


-Още преди време ти казах, че не съм честен човек. Ти не пожела да повярваш.

-Мислех, че можеш да се промениш.



-И аз мислех, докато ти не ми показа, че няма смисъл да се променям ако ти бягаш от това, което съм наистина.



-Ти...Казваше, че съм перфектна. -усмихнах се тъжно. Сълзите ме умоляваха да излязат на показ, докато мозъка ми крещеше да се държа. Как да бъда силна, когато ми нанасят удар след удар?



-Както ти каза, казвал съм много неща.


-И реши да ме заместиш още на следващия ден?-попитах тихо.


-Показвам ти, че е възможно. Че не си само ти тази, която ще ме накара да обичам.-каза той, а аз сама продължавах да се насочвам към гроба, който Хари ми изкопа, докато не попаднах в него.



-Не е любов.


-И нашето не беше.

Искаше ми се това да беше края, но знаех, че ще боли още дълго след това...

Find me (Sequel to the Abducted)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu