10.

3K 184 43
                                    

Iii... wszedł po coś do pokoju.
Hmm.. Nie miałem pojęcia po co. Jeżeli zaraz wróci z Kacchanem to obu ich-

Wrócił..
Z zielonym pudełeczkiem i czerwoną wstążeczką.

Dał mi to.
- co to jest? - zapytałem.
- otwórz a nie pytasz jak jakiś niepełnosprytny.

Otworzyłem iii...
..była tam..uhh rękawica..?

- co do..?
- pacz - wyrwa mi to - zakładasz to tak o - założył ów rękawiczkę - i pacz..
- no paczę
- nie przerywaj mi
- sory
- no to no.. pacz, niby zwykła rekawiczka aaale jak widzisz jest tu o taki czujnik, powiązany z twoim serum, a wsm to to jest taki czytnik iii on się z twoim mózgiem łączy tak że jak chcesz kogoś zaatakować i uderzysz przeciwnika to wtedy tu o - zademonstrował - wysuwają się noże.
- no fajne fajne aaaale... po co mi to?
- wiesz po co.
- nie..?

Tomura zaczął się dość...strasznie śmiać.. Taak że aż dostałem gęsiej skórki..

- a teraz taki gratis..
- jaki "gratis" ?? - spojrzałem na niego podejrzliwie.

Shigaraki chwycił telefon. Wykręcił czyiś numer... Ten ktoś odebrał..

- halo..? - odezwała się osoba po drugiej stronie telefonu.
A ja doskonale wiedziałem co to za osoba..

//heeey, narazie to tyle qwp kolejny rozdział najprawdopodobniej pojawi się pod koniec tygodnia lub w weekend bo niestety mam od cholery sprawdzianów aaa nie chcę niczego zawalić, w końcu jestem w swoim wymarzonym technikum graficznym (tak się pochwalę UwU).
To do następnego! Papatki<3//

✂Gdzie popełniono błąd || villain!Deku✂Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz