Цікаво, вже ранок чи ще ніч? Тут немає вікон, я не можу зрозуміти. Вільям пішов кудись і його вже довший час немає. Я сподівалася, що зможу ще поспати, але... Я більше не можу спати. Як тільки я заплющую очі, переді мною постає образ тієї жінки. Вона, буквально, кричить в моїй голові... Я чую їх голоси. Я не можу більше спати. Я боюся засинати. Я не хочу знову переживати відчуття падіння. Це зводить мене з розуму. Як і те, що я вже кілька годин просто лежу і витріщаюся на стіну. Потрібно подивитися, куди подівся Вільям. З цією думкою підіймаюся з дивану, відчуваючи себе не дуже добре. Чекаю, поки легке запаморочення пройде, і тоді відчиняю двері. Мені в очі відразу б'є світло. Отже, уже ранок. Просуваюся вздовж знайомого коридору і виходжу в зал. Зараз тут пусто. Біля барної стійки відразу помічаю Віла, Стіва і... Еліота! Підбігаю до хлопців, але вони не звертають на мене увагу. Як тільки я дивлюся на обличчя Еліота, розумію чому. Воно все червоне. З носа, чола і рота тече кров. У мене з'являється приступ нудоти, але намагаюся стриматися. Відвертаю голову в бік і збираюся з думками.
- Легше, легше!- раптом кричить Еліот, від чого я здригаюся. Стів намагається промити йому рани.
- Ти так і не сказав, що там з тобою сталося,- нагадує Віл, замінюючи наскрізь просякнуту кров'ю вату, на чисту.
- Та що сталося...- ледь чутно промовляє Еліот, кривлячись від болю.- Алекс, як завжди, погрожував мені, а потім я трохи поговорив з його хлопцями.
- Угу, поговорив,- про себе шепоче Стів.
- Та легше! -смикається Еліот,- я ж кажу, що мене пече!
- То, що мені зробити? Подути?- так само невдоволено викрикує Стів,- сиди тихо і не рипайся, якщо не хочеш стекти кров'ю.
Еліот сердито стогне і раптом його погляд зупиняється на мені. Ковтаю ком, який підступає до горла. Мені стає некомфортно від його погляду, по тілу проходять сироти.
- Можливо... Можливо, я можу чимось допомогти?
- Все, що ти можеш зробити - це не мішати,- навіть не глянувши в мою сторону, суворо кидає Стів.
Я киваю, хоча цього ніхто й не бачить. Опускаюся на диван, який знаходиться найближче до мене і підпираю підборіддя рукою. Ще раз ловлю себе на думці про те, що, якщо б не я, то Віл би залишився і, можливо, тоді б Еліот зараз не сидів тут увесь в крові.
- У мене є один план...
- Ох, чудово, ти знову за своє,- роздратовано промовляє Стів.
- Так, я знову.
- Чувак, тобі мало цього? Досить уже.
- Я краще знаю, коли досить, а коли - ні. То ви підете зі мною, чи як?
- Ніхто нікуди не піде. Не дурій.
- Ти думаєш, що я жартую?- Еліот зривається з місця, відштовхуючи Стіва.
- Я все одно піду з вами чи без!
Я ще ніколи не бачила Еліота таким сердитим.
- Друже, заспокійся... - Вільям намагається вгамувати його приступ агресії, але й у нього не виходить.
- Та пішли ви всі до біса!- наостанок кричить він, і зникає в коридорі.
Що з ним сталося? Чому Еліот себе так поводить?
Стів сумно зітхає і сідає на стілець біля Вільяма.
- Пересердиться і повернеться.
- Він завжди поводить себе нерозважливо, коли справа доходить до Алекса,- втомлено промовляє Віл, направивши свій погляд в коридор, так ніби Еліот ще досі там стоїть... Але я чула як з гучністю зачинилися одні з дверей.
- Та після зустрічі з Алексом, він завжди не в собі,- підтримує Стів,- чесно, я вже втомився від цього всього.
- Потрібно буде простежити за ним, щоб чого не натворив у такому стані.
Хлопці продовжують обговорювати Еліота, а я не перестаю думати про те, що міг зробити йому Алекс. Я ще ніколи не бачила хлопця таким сердитим і... ображеним. Думаю, мало статися щось дійсно серйозне. Після кількох хвилин роздумів, я зрозуміла, що хочу в туалет. На щастя, завдяки тій блондинці в червоній сукні, я вже знаю, де він знаходиться. Ліниво підіймаюся з дивану і прямую в напрямку коридору. Все ж невпевнено відчиняю чорні дерев'яні двері, і в ніс відразу вдаряє сморід табака. Ну, це нормально, я ж в клубі. Проте, як тільки я заходжу в приміщення, розумію, що справа не тільки в цьому. На підвіконні сидить Еліот, спокійно покурюючи цигарку. Добре, що він хоча б вікно здогадався відчинити, тому що сморід неймовірний.
- Зайнято,- байдуже та грубо кидає Еліот, навіть не глянувши в мою сторону.
- Я б вийшла, якби так сильно не хотіла в туалет.
Хлопець повільно повертає до мене голову і здивовано зводить брови.
Ну, а що, я мала поступитися йому і вийти? Набридла його поведінка.
- Тобі краще повернутися і обробити рани,- раджу я, дивлячись на сліди крові, які досі видніються на його обличчі.
- Не ображайся, Енді, але я краще знаю, що мені треба робити, а що - ні. І взагалі це все не твоє діло. Краще не лізь.
- Я просто хочу допомогти.
- Допомогти?- задумливо повторює Еліот. На його обличчі з'являється ледь помітна усмішка, і він задумливо обводить мене поглядом. Зробивши затяжку, Еліот продовжує:
- Ти можеш мені допомогти, насправді... У моїй справі.
- Ні, Еліоте.
Хлопець запитально зводить брови.
- Я ціную усе, що ти зробив для нас, але я не буду допомагати тобі у твоїх злодіяннях.
Еліот вибухає сміхом.
- Злодіяннях? То ось, якої ти про мене думки?
Я мовчу. А що я можу йому сказати? Як ще можна назвати те, що він робить? Я, звичайно, не знаю, що у нього там за план, але впевнена, що доведеться піти проти закону, а мені проблем з цим вистачає, як і самому Еліоту.
- Це не злодіяння, Енді, це справедливість,- задумливо та спокійно відповідає хлопець, спрямувавши свій погляд у вікно. Попіл з цигарки сиплеться йому на джинси, проте хлопець не помічає цього, або ж йому все одно.
- Якщо б ти знала, якою тварюкою є Алекс, впевнений, ти б підтримала мене, але...- Еліот злазить з підвіконня, викинувши окурок у вікно,- це не твоє діло.
З цими словами він виходить з кімнати.
Ну ясно, що не моє. Я в загальному відчуваю, ніби лізу не у своє діло. Я тут зайва. У хлопців свої справи та проблеми, і я нав'язалась зі своїми.
Зітхаю і заходжу у кабінку. Тут чисто. Це мене дивує, адже в клубах купа народу, неадекватного також, тож не дуже приємно, але тут все чисто. Мабуть, дівчата прибрали вчора.
Тільки вийшовши з кабіни, помічаю велике дзеркало над умивальниками. Я вже давно не бачила свого відображення. Підходжу ближче і опираюся руками на білу поверхню. Кожного разу, коли я дивлюся на себе в дзеркало, мені стає противно. Це те, що не змінюється з часом. Неважливо чи довге у мене волосся, чи коротке. Бо кожного разу, коли я дивлюся на своє відображення, я бачу заплакані очі та синці під ними, до крові покусані губи та бліде обличчя, а зараз до цієї картини добавимо ще подряпини. А потім я бачу перед собою дівчину з того фото, і мені стає ще противніше від самої себе.
Чомусь мені нагадалася психлікарня. Здається, що зараз позаду мене з'явиться Карлос чи Генрі, але цього вже ніколи не буде. Ні, я не сумую, це просто спогади, які нарешті у мене з'явилися, щось, що мене не змусили забути. Я рада, що у мене залишилось ще хоча б це, бо здоровий глузд я втратила вже давно.
Включаю воду і, швидко помивши руки, виходжу з вбиральні. Чую голоси хлопців з залу, тому вирішую повернутися до них.
Еліота немає, а Стів і Вільям досі сидять за барною стійкою, переглядаючи щось на планшеті. Коли я заходжу, їх погляди відразу зупиняються на мені, і Вільям якось дивно на мене дивиться. Наче з осудом чи що.
- Енді, ти нічого не хочеш мені розказати?- спокійно запитує він, відклавши планшет на стійку.
- А маю?- здивовано цікавлюсь, тому що не розумію, чого хоче від мене хлопець.
- Куди ти ходила вчора?
О, чорт. Подумки б'ю себе по чолі й дивлюся на Стіва. Він відразу помічає мій ображений погляд.
- Я нічого йому не розказував,- спішить заперечити хлопець.
- То ти знав?- здивовано й сердито запитує Віл.
Стів киває і підіймається зі стільця.
- Не буду вам мішати,- кидає він, перед тим як зникнути за дверима.
Я невпевнено підходжу до Вільяма і сідаю навпроти нього.
- Ми переглядали камери спостереження над входом в клуб, щоб пересвідчитись в тому, що за Еліотом ніхто не стежив, і я побачив на них тебе, хоч ти й була замаскована.
Сумно зітхаю і опускаю погляд. Я розчарувала його, а мені цього хотілося в останню чергу.
- Куди ти ходила? - ледь чутно запитує Віл, ніби боїться почути відповідь.
- Я просто... Гуляла. Чесно.
- Я тобі вірю... Гаразд, забули. Просто більше так не ризикуй, мене хвилює інше...
Підіймаю голову й запитально дивлюсь на хлопця. Що ще сталося?
- На камерах видно, що ти розмовляла з якимось хлопцем. Хто він?
А, про того типа я вже й забула.
- Мій хлопець... Колишній,- намагаючись скопіювати його вчорашній тон і гримасу, відповідаю я.
Вільям здивовано і з підозрою дивиться на мене, наче не вірить у мої слова.
- Ти серйозно?
- Так. Ну принаймні, він так сказав.
- І про що ви говорили?
- Та так, ні про що. Я просто зрозуміла, що він справжнісінький козел.
- Впевнена? Він виглядає доволі вродливим. Тобі так не здалось?
- Здалось, але його зовнішність хвилює мене менш за все.
- І ти не згадала його? Нічого не відчула?
Роздратовано дивлюся на Віла. До чого увесь цей допит?
- Ні, не згадала, а відчула, хіба що злість.
Вільям киває і нарешті заспокоюється, більше нічого не запитуючи.
Раптом двері відчиняють, і всередину заходить Еліот.
- Я заспокоївся і готовий до каторги ватою та перекисем водню,- уже якось веселіше промовляє хлопець. Він сідає біля Віла, і слідом заходить Стів.
- Бармен!- звертається Еліот до нього,-налийте нам чогось.
Стів усміхається і стає за барну стійку.
- І чого ж вам налити? - з усмішкою запитує хлопець. Я бачу, як він любить те, що робить. Бережно бере в руки кожну пляшку і з задоволенням змішує напої. Це його захоплення.
- Щось міцніше, будь ласка,- відповідає Еліот, і Стів киває, а тоді переводить погляд на мене.
- Я б хотіла знову випити «Криваве небо».
Стів посилає мені усмішку і виставляє вказівний палець вперед у смішному жесті, мабуть, кажучи, що я крута.
- Криваве небо?- у подиві перепитує Віл.
- Це напій, який придумав Стів.
- Ого, і коли ти вже встигла його спробувати?
- Ну, поки ти спав, я ознайомлював Енді з алкоголем. Їй все ж таки вже вісімнадцять,- замість мене відповідає Стів і непомітно мені підморгує. Я ховаю голову у волоссі, щоб не засміятися.
- Що?! Стіве, як ти міг...
- Та жартую я. Він безалкогольний,- спішить заспокоїти Віла хлопець.
Він полегшено зітхає і закочує очі.
- А ти що будеш пити?
- Просто воду.
Стів зводить брови, ніби запитуючи у Вільяма чи той знущається з нього.
- Енді, це при тобі він такий святий, не думай собі,- звертається до мене хлопець, уже наливаючи щось у склянку.- Коли він раніше сюди приходив...
- Ну, все, досить!- різко уриває його Віл,- то було раніше.
- Не так і давно,- підтримує розмову Еліот, хитро усміхаючись.- Всього місяць тому.
Схоже, вони знущаються над Вільямом, а він уже починає дратуватись, але нічого не відповідає, беручи в руку склянку, яку йому якраз подав Стів.
Еліот також уже п'є напій коричневого відтінку з купою квадратиків льоду. Він, до речі, привабливо пахне.
- А можна мені спробувати?-ледь чутно звертаюся до Еліота, поки Віл і Стів про щось затято спорять.
Хлопець усміхається і відразу простягає мені склянку.
- Тільки обере...- Еліот не встигає договорити, як я вже роблю великий ковток. Вражено завмираю, через секунду вибухаючи кашлем.
- О! Це доволі... Міцний напій,- промовляю я, задихаючись.
Еліот починає голосно сміятися, а Стів і Віл здивовано дивляться на мене.
- Енді, ти збожеволіла?- втомлено зітхає Вільям.
- Я вся горю. У мене ще не пішла пара з вух?
- Ні, але ти червона, як буряк,- досі сміючись, відповідає Еліот.
- Ух!Це було сильно.
Проходить кілька секунд після моїх слів, і ми всі разом починаємо сміятися. Я навіть не встигла добре розпробувати смак, як мене вже почало все пекти всередині. Але нічого. Мала ж я хоча б раз скуштувати алкоголь за своє життя.
- Ось, пий свій безалкогольний коктейль,- каже Стів і кладе переді мною склянку з «Кривавим небом».
Я відразу спішу зробити хоча б ковток, бо груди досі горять.
- Не пали тут, будь ласка,- раптом просить Вільям.
Підіймаю голову і помічаю в руках Стіва пачку цигарок та запальничку. Він здивовано дивиться на друга, не розуміючи, чому не повинен курити.
- Енді не переносить сморід табака.
Стів закочує очі й переводить погляд на мене.
- Енді, чи ти не будеш проти, якщо я закурю?
- Ні,- впевнено відповідаю.
Хлопець задоволено киває і вкладає цигарку собі між губи. Помічаю здивований погляд Віла на собі. Ну а що? Я не можу забороняти людині робити те, що їй хочеться тільки через якісь свої забаганки. До мого носа відразу доноситься сморід, але Стів розвертається так, щоб дим не летів у мою сторону, за що я йому дуже вдячна.
- Я взагалі не розумію, що вас так приваблює у цих цигарках? Гидота якась,- висловлюю свою думку.
- А ти й не зрозумієш, доки не спробуєш,- відповідає Стів, простягаючи мені цигарку. Я з огидою дивлюся на неї, а Віл б'є хлопця по руці. Він сміється і забирає руку назад, задумливо спрямовуючи погляд у вікно.
- Ну знаєш, коли вам, дівчатам, сумно, ви одягаєте навушники і слухаєте музику, вона вас заспокоює, от у нас так само з цигарками.
- Але це не те саме. Музика повільно не вбиває ваш організм, так як це роблять цигарки. Вона не несе шкоди здоров'ю.
- Але не допомагає всім,- спішить заперечити Стів,- вона не здатна заспокоїти і розслабити так, як це роблять цигарки.
- І, що, не зупиняє навіть те, що через них можна померти?
- Всі ми рано чи пізно помремо.
- І то правда,- сумно зітхаю і опускаю голову.
Раптом вхідні двері відчиняються, і в них заходить якийсь хлопець у кепці.
- Всім доброго дня. Я привіз нову партію алкоголю.
- Допоможеш мені розвантажити ящики?-запитує Еліот у Вільяма. Той киває і, швидко допивши свій напій, встає зі стільця.
- Я припаркувався позаду,- повідомляє той хлопець.
Еліот киває, і вони всі троє зникають у коридорі.
- Ну що, ось ми знову...- говорить Стів, проте його перебиває телефонний дзвінок.
- Слухаю,- піднявши трубку, серйозним тоном відзивається він.
-Я ж уже диктував вам ті цифри...- Стів повільно виходить з-за стійки і, прошепотівши мені «скоро повернусь», зникає в тому самому коридорі.
От я і залишилась сама. Сумно зітхаю, опираючись підборіддям на руку. І Еліот, і Віл, і Стів, вони такі... Класні. І сильні, такі сильні, адже за їхніми усмішками приховується біль. Шкода, що я не можу бути такою ж сильною. У мене не вистачає сил боротися з цим. Тому, хоч я і сиджу тут, спокійно п'ю напій і з усмішкою спостерігаю за їхніми суперечками, у моїй голові, одна за одною, крутяться думки про недавні події. Так, я досі не можу перестати про це думати... І не перестану.
Знову чую скрип дверей, і різко повертаюся на звук.
У клуб заходить дівчина з довгим темним волоссям. Її сірі очі відразу зупиняються на мені, і вона зі злістю оглядає мене. Руки запхані у кремове пальто, а губи стиснутиті в тонку лінію. Вона наче кидає в мою сторону якусь фразу, але навіть те, що в залі стоїть мертва тиша, не дозволяє мені чітко почути її слова.
- Перепрошую, ви когось шукаєте?- невпевнено запитую я, адже дівчина просто стоїть на місці, витріщаючись на мене, що починає лякати.
- Схоже, вже знайшла,- ледь чутно промовляє вона, повільно наближаючись до мене. Я розвертаюся на кріслі, щоб бути повернутою до неї обличчям.
- То ось на кого він проміняв мене,- сумно шепоче дівчина, наче вражаючи мене своїми очима, мов лазером. Впевнена, якщо б вона могла, то вже б спалила мене ними заживо.
Невже це ще хтось з мого минулого? Я більше не витримаю таких зустрічей.
- Скажи мені, він щасливий?- здається, що на її очі наступають сльози.
- Я не розумію про що ти...
- Не прикидайся!- різко випльовує незнайомка.
- Навіть одяг мій віддав тобі!
Одяг? Дивлюся на гольф і джинси, в які я одягнута, і до мене приходить прозріння. Це та сама дівчина Еліота....
- Я боюся, що ти усе не так...- намагаюся пояснити їй, що все зовсім не так, як вона собі подумала, проте дівчина й не хоче мене слухати.
- Вирішила все у мене забрати? Спершу мого Еліота, а потім і мій одяг, щоб взагалі вже нічого не залишити, так?!
- Я зараз покличу когось,- підіймаюсь зі стільця, щоб знайти хлопців, але дівчина хапає мене за руку і різко повертає до себе.
Уже через мить, я відчуваю, як моя щока починає палати від болю...Вона вдарила мене. Поки я намагаюся усвідомити ситуацію, дівчина не перестає кричати.
- Клята повія! Ти не заслуговуєш його!
- Елісон?
Повертаю голову і помічаю Стіва, який вражено завмирає на місці, ледь не випустивши з рук телефон.
- Це ж треба, ти ще навіть пам'ятаєш моє ім'я.
- Звісно, пам'ятаю. Не потрібно драматизувати. Чому ти прийшла?
- Де Еліот?
- Його немає.
- Мені потрібно з ним поговорити!
- Він не буде з тобою говорити.
- То він все-таки тут?
- Елісон, іди звідси, чого ти добиваєш? Навіщо заявилася сюди через стільки часу? Він забув тебе і живе далі.
- Я бачу,- сумно промовляє дівчина, киваючи в мою сторону.
Стів розуміє, що вона має на увазі, але не спішить заперечити і щось пояснити. Тому я теж вирішую мовчати.
- Стіве, схоже нам знадобиться твоя допо...-раптом у зал заходить Еліот. Він не відразу помічає нашу гостю, але коли це стається - втрачає здатність говорити і впадає в ступор. Я бачу, як його руки повільно стискаються в кулаки, а очі наче темніють, стаючи неприродньо глибокими, ніби в них відбивається цілий світ, але й водночас... Пустими, ніби давно неживі.
- Навіщо ти сюди прийшла?- крізь стиснуті зуби, випльовує він.
- Я хотіла поговорити з тобою, але бачу, що вже пізно.
Вона знову натякає на мене. Я вже відкриваю рот, щоб виправдатись, але Стів заперечливо махає головою, і я замовкаю.
- Невже ти не сумував за мною? Невже ні разу не згадував, за увесь цей рік?- з болем запитує Елісон, хоча й намагається триматися спокійно і здаватися сильною, але очі все говорять за неї.
- Ні. Я сказав тобі все, ще того вечора.
- І я не повірила, як і зараз не вірю, що ти... Зовсім не кохав мене.
- Але це правда. Тобі давно вже пора змиритися. Я не кохаю тебе Елісон і ти... для мене ніхто.
Ці слова наче вражають дівчину струмом. Вона більше не здатна стримуватись, і сльози починають повільно стікати по її блідим щокам. Важко навіть уявити, скільки болю їй завдали ті кілька слів. Я ніби відчула усю гіркоту цього розчарування, і увесь душевний біль, що мені стало її безмежно шкода.
Більше нічого не сказавши, Елісон розвертається і спішить швидко забратися з клубу. За нею тихо, майже беззвучно, зачиняються двері, і настає важке мовчання. Еліот ще кілька хвилин дивиться їй у слід, просто непорушно стоячи на місці, а тоді майже вибігає у коридор.
Я знесилено опускаюся на стілець, обдумуючи кожне слово, яке було сказане за цих кілька хвилин. Стів шумно зітхає і сідає біля мене.
- Він збрехав, правда ж?- відразу запитую я, і Стів з нерозумінням дивиться на мене.- Що не сумував... Що не кохає.
Стів сумно усміхається і киває.
- Але навіщо? Їй же так боляче.
- Думаєш, йому ні? Але він знає, що так краще.
- Чим? Він ж мучить і її, і себе.
Стів підсуває до себе недопитий напій Еліота і робить невеличкий ковток.
- Вони зустрічалися всього пів року, але за цей час вже встигли закохатися по вуха, проте... У Еліота почалися проблеми з Алексом і...- він знову робить перерву для того, щоб попити,- одного разу він викрав Елісон, погрожував їй зброєю, таким чином намагаючись залякати Еліота. На щастя, все закінчилося добре, але Еліот зрозумів, що якщо залишиться з нею, то кожного разу наражатиме її на небезпеку, а він не пробачив би собі, якщо б з Елісон щось сталося. Якщо любиш - відпусти, як то кажуть.- Хлопець сумно усміхається і опускає голову.- Еліот розійшовся з нею, наговорив всіляких дурниць... Болючих дурниць, і від тоді ми більше не говоримо про неї, хоча... Я думаю, він досі має якісь почуття до Елісон.
- Я не розумію, що такого йому зробив цей Алекс, що через бажання помсти, він позбавив себе усього?
- Ну, на це в нього є багато причин, вагомих причин, але я не маю права тобі про це розповідати.
Сумно зітхаю і киваю. Хоч я і хочу дізнатися правду, але не можу наполягати. Це не моя справа.
- Він обрав свій шлях, Енді. Це його рішення,- після недовгого мовчання додає Стів.
- Шкода...
- Що?
- Шкода, що світ змушує нас приймати ті рішення, які ми б ніколи не прийняли.
Чую швидкі кроки і повертаюся у напрямку коридору. Вже за мить в залі з'являється Еліот. Ми зі Стівом схвильовано переглядаємось, спостерігаючи за кожним рухом хлопця. Він лягає на один з диванів і знову запалює цигарку. Думаю, мені краще піти.
- Еліоте, а куди дівся Вільям?- невпевнено запитую, хоча мені й не хотілось тривожити хлопця.
- Залишився надворі,- спокійно та холодно відповідає він, навіть не глянувши в мою сторону. Клубок сірого диму тягнеться вгору від запаленої ним цигарки, і з нею наче розчиняється в повітрі і увесь неспокій, який ятрить його душу.
-А...
- Останні двері зліва, - Еліот відразу розуміє мене і відповідає, коли я ще навіть не встигаю договорити.
- Дякую.
Відповіді я не отримую, тому спішу піднятися зі стільця, щоб відправитись на пошуки Віла. Просуваюся вже звичним коридором і зупиняюся біля останніх дверей. Рішуче штовхаю їх і виходжу на вулицю. В очі вдаряють сонячні промені. Відразу помічаю Вільяма, який сидить на передостанній сходинці бетонних сходів. Прямо перед нами сіра будівля, а з права - дорога, де шумлять машини. Повільно та беззвучно сідаю біля хлопця. Відчуваю від нього запах диму, а тоді помічаю затиснуту в його пальцях цигарку, яку він відразу гасить об сходинку.
- Сьогоднішній день можна офіційно назвати Днем куріння,- з усмішкою промовляю я,- важко й порахувати скільки вже разів за цей день ви палили.
Вільям видавлює з себе легку усмішку і опускає голову вниз, розглядаючи свої руки.
Я вже скучила за ніччю. Не люблю день. Занадто світло. Занадто багато людей. Занадто багато руху. Я не маю де сховатися, де причаїтися, щоб поговорити з собою, щоб побути наодинці. Сонце наче світить на мене прожектором, говорячи всім: «Дивіться, вона тут!» А я не хочу, щоб вони дивилися.
Втомлено опускаю голову на плече Вільяма і відразу відчуваю приємне тепло його тіла, від чого мені хочеться прикрити очі. Тривалий час ми мовчимо, просто сидячи і витріщаючись на сіру стіну непримітної будівлі, поки я не починаю говорити... Поки я не розпочинаю свою сповідь:
- А, знаєш, коли я сиділа там, за стінами психлікарні, я уявляла собі не таке життя тут. Не знаю, можеш назвати мене дурненькою мрійницею, яка перечитала казочок, але я уявляла собі як прогулюватимусь шумними вулицями прекрасного міста, як буду усміхатися перехожим... Я уявляла собі щасливих, вільних людей. Думала, можливо, вдасться знайти батьків. Попри те, що Саманда сказала мені, що вони померли, я мріяла про те, що вийду і розшукаю їх, і придумувала всілякі виправдання, чому вони залишили мене там... Але я навіть уявити не могла, що тим, кого я зустріну буде моя злобна мачуха, яка просто ненавидить мене. Я не думала, що світ такий жорстокий, Вільяме. Я не думала, що люди такі жорстокі. Я думала, мене оточуватимуть щасливі, привітні люди, які насолоджуватимуться заходом сонця й прохолодою ночі, сяйвом місяця й співом пташок, як би це смішно не звучало. А зараз... Я боюся людей. Вони такі... Огидні. Заглянеш комусь в обличчя, а там тільки злість, ненависть, смуток. Ніяких тобі посмішок, тільки недоброзичливі погляди. Що з ними не так? Чому вони несуть стільки негативу в собі? Чому люди увесь час незадоволені? Усе не так, усе не те. У них є право вибору і свобода мислення, з цим вони можуть підкорити будь-які вершини, проте замість цього підкорюють людей. Замість того, щоб будувати своє життя, бути щасливими, вони руйнують життя інших і роблять їх нещасними...
- Люди бояться людей,- вперше за увесь час промовляє Вільям. Я відчуваю його спокійне дихання на своєму чолі.- Та, що там. Люди бояться себе. У кожному вони бачать загрозу. Вони бояться померти, але й бояться жити. Будують величезні паркани, огороджуючи себе від усіх, бо в кожному вбачають ворога, який бажає їм зла. Вони не думають ні про кого, окрім себе.
- А гроші? У чому їх цінність, поясни, бо я ніяк не зрозумію. Що такого у цих розмальованих папірцях, що всі сходять з розуму за ними? Ні, я розумію, вони відкривають багато різних можливостей, але чомусь люди користуються тільки лихими. Чому б не подорожувати, наприклад? Не допомагати іншим, розвиватися? Чому люди витрачають гроші тільки на матеріальні речі? У мене має бути найкращий дім, найкраще авто, найдорожчий одяг, навіщо?! Що це тобі дає? Я не знаю, перед людьми стільки можливостей, для них відкритий цілий світ, а вони тільки те і роблять, що руйнують його. Такі огидні... Тільки б принижувати інших, підкоряти, показати, що ти кращий, а всі довкола нічого не варті. Але хіба це справедливо, що хтось багатший, впливовіший, думає, що він має право вирішувати щось за когось, розпоряджатися чиїмось життям? У кожної людини однакові права, не залежні від її статусу, імені, кольору шкіри, зовнішності, вподобань. Чому якщо людина чимось відрізняється від тебе, це означає, що вона гірша?.. Я просто хотіла жити, але... Вона думає, що має право вирішувати це за мене. Що мені робити, де знаходитись, кого любити і ненавидіти, що пам'ятати, а що забути, але я так не хочу... Це моє життя і тільки мій вибір. Я не можу так жити... Неначе закрита у клітці.
- Не хвилюйся, Енді, все буде добре. Ми не здамося їм.
- Ти завжди сподіваєшся на краще, Вільяме. Але краще вже не буде, вона ніколи не відпустить мене... Ніколи.
- Енді...- слова хлопця розчиняються у гудінні двигуна.
Не встигаю нічого зрозуміти, як прямо перед нами зупиняється чорне авто, підіймаючи колесами пилюку, яка потрапляє у вічі. Я стискаю руку Вільяма, намагаючись якнайшвидше підвестись. Вікна автомобіля затоновані, тому я не можу побачити, хто в ній, але власник з'являється сам. З машини виходить чоловік, років сорока, в чорному пальто та туфлях, які блистять на сонці. Я не знаю, хто це, але моє серце все одно відбиває шалені ритми. З острахом дивлюся на Віла, бо не знаю, що робити і як поводитись, але зустрічаюся з розгубленістю в його очах і... шоком, страхом, злістю. Здається, що всі негативні почуття змішалися в ньому в цей момент.
Він впізнав цього чоловіка.
- Луї?
Незнайомець неприємно хмурится від його слів і цокає язиком.
- Чому так грубо? Чому не батько?
- Ти перестав бути ним, як тільки покинув нас з матір'ю,- крізь зуби, з ненавистю випльовує Віл, міцно стискаючи мою долоню.
То це його батько? Я вражена. Чому він раптом з'явився? І взагалі, що сьогодні за день повернень?
- Я був змушений.
- Всі так кажуть.
- Ти ж нічого не знаєш, Вільяме, я...
- І не хочу знати. Не знав дев'ятнадцять років, то і далі не буду,- Віл розвертається і бере мене за руку, збираючись піти.
- Почекай. Дозволь нам поговорити... Наодинці,- Вільям зупиняється. Риси на його обличчі напружуються.
- Нам немає про що говорити.
- Будь ласка... Це важливо.
Віл прикриває повіки і втомлено зітхає.
- Енді, зачекай мене, будь ласка, всередині. Я зараз повернусь,- звертається до мене хлопець спокійним та серйозним тоном, хоча я відчуваю, що він на межі зриву.
Я киваю, хоч і не хочу йти. Мені цікаво дізнатися, навіщо батько Віла з'явився тут. Повільно відчиняю двері і вже за мить зникаю за ними. Стараюся зачинити їх так, щоб залишити хоча б маленьку шпарину. Знаю, знаю, підслуховувати негарно, але я повинна... Вірніше, я нічого не можу зробити зі своєю цікавістю. Я хочу знати. Сідаю біля дверей, уважно прислухаючись до того, що відбувається зовні.
- У тебе є п'ять хвилин,- чую голос Вільяма.
- Давай сядемо в мою машину і спокійно поговоримо.
Ні, в яку машину? Мені ж не буде нічого чути! Говоріть тут.
- Ні, дякую. Я краще тут постою.
Фух. Полегшено зітхаю і облизую пересохлі губи. Можливо, я й чиню неправильно та егоїстично по відношенню до Віла і потім буду шкодувати про це, але зараз...
- Гаразд... Почнімо з того, чому я вас залишив... Колись у мене була жахлива пристрасть до покеру та ігрових автоматів.
- Колись?
- Так, колись. Це вже в минулому... Одним словом, я заборгував дуже впливовим і небезпечним людям. Вони погрожували мені, і вам, тому я повинен був втекти, щоб вберегти вас.
- О, який героїчний вчинок. Браво, молодець. І, що, ти тікав цілих дев'ятнадцять років? Бачу, дуже злопам'ятні люди тобі попались.
- Ні, звичайно. Я просто боявся з'являтися. Боявся, що ти не простиш мені і ненавидітимеш...
- Ну, тоді співчуваю. Твої страхи справдилися. Я ніколи тобі не пробачу і не знайду виправдання твоєму вчинку.
- Чому ти такий жорстокий зі мною, мені справді...
- Та тому що вона кохала тебе! А ти покинув її з маленькою дитиною на руках. Ти собі навіть уявити не можеш, як важко їй було. Як важко вона працювала для того, щоб виростити мене, поки ти... Тікав. І як важко їй було кожного разу відповідати на мої запитання про батька. Мамо, а чому у всіх дітей є тато, а у мене немає?! Мамо, коли він повернеться?! Я завжди чекав на тебе, я завжди сподівався на те, що у мене з'явиться батько, але виявилося, що він лицемірний боягуз, тому я вже давно перестав чекати. Я вже не той маленький хлопчик, який би зараз накинувся на тебе з обіймами, який чекав би тебе кожного дня. Я виріс і навчився жити з цим.
- Мені шкода, Віле, мені дуже шкода. Але я хотів як краще для вас з мамою.
- Ні... Для себе... Ти хотів, як краще для себе. Це ж найлегше - просто втекти від усіх проблем і скинути їх на тендітні плечі жінки. Дев'ятнадцять років минуло. Дев'ятнадцять. Це ціле життя... Моє життя без тебе. То скажи мені, на милість, чому ти з'явився зараз? Невже перестав боятись?
- Я просто не можу дивитися на те, як два мої сини вбивають один одного.
Два сини? У сенсі два сини?
- Що ти таке верзеш?!
- Вільяме... Чарлі твій брат.
Боже... Це неможливо.
- Що?! Ти взагалі вже збожеволів?! Який на біса брат?
- Це правда. Чарлі мій син.
- Він не може бути твоїм сином! Це неможливо!
- Але це так, Вільяме. Він твій брат!
- Та ти знущаєшся з мене. Ми ж бляха одного віку! Мало того, що ти покинув маму, то ти щей зраджував їй?!
- Так вийшло...
- Так вийшло? Ну чудово, понароблював пів Вашингтону і втік, чому б і ні. Де мені ще шукати брата чи сестру, підкажи, бо я вже не знаю, ворогів у мене, наче більше нема.
- Ну припини все драматизувати. Я не винен у цьому.
- Та ти ні в чому не винен, але от мені цікаво... Чарлі знає про це? У нього є сім'я, у батька бізнес, сумніваюсь, що тобі там будуть раді.
- Знає, тому що... Я і є той батько. Я повернувся сюди два роки назад і той бізнес мій.
- Скажи, що ти жартуєш, поки я не прибив тебе на цьому місці.
- Я не жартую. Чарлі знає, що ти його брат.
- Два роки! Ну ти й покидьок! Про яку любов ти мені тут говориш, ти два роки був у місті і жив зі своїм багатеньким сином, продаючи невинних дівчат, як товар, в той час як ми з мамою і день, і ніч проводили на роботах, щоб вижити.
- Я намагався заробити й на вас з мамою...
- О, справді? Як це великодушно, але правда в тому, що мені не потрібні твої гроші! Ти хоч усвідомлюєш, що ті дівчата живі люди, це тобі не тварини там якісь, яких можна закрити і тримати в неволі, хоча я й тваринам такого не побажаю.
- Кожен заробляє як може.
- Як може, кажеш... Бачу ви з совістю розбіглися в різні сторони, коли тікали... Йди звідси, поки я ще стримуюсь. І знай, що я не здамся. Ви обоє сядете у в'язницю і згниєте там разом.
- Якраз щодо цього я й прийшов... Я пропоную тобі приєднатися до нас.
- Що?! Повтори, що ти мені пропонуєш?
- Ти тільки подумай нарешті головою. Ця війна ні до чого не приведе. Чарлі впливовіший за тебе, одного дня він добереться до тебе і вб'є. Він уже знає, де ти, але не знає про те, що я тут. Я вирішив бути розумнішим і запропонувати те, від чого ми всі виграємо. Ти нарешті перестанеш тікати, житимеш спокійним життям... З мамою, в багатстві, ви забудете, що так бідність. Ти ж хочеш, щоб вона була щасливою і нарешті перестала так важко працювати?
Поспішно підіймаюся, і йду геть від дверей. Він повинен прийняти цю пропозицію... Ні, не через гроші. Таким чином він зможе бути ближчим до них, пробратися у їх логово і вже звідти він зможе нарити інформацію, яка посадить їх. Це найкращий вихід. Але Віл не погодиться на це зі мною. Вільям знову буде боятися покинути мене.Через мене він відмовиться, а я цього не хочу. Заходжу в кімнату, в якій ми тимчасово посилилися, і закриваю за собою двері.***
Через дві хвилини в кімнату заходить Вільям. Так, я рахувала. Час зараз важливий.
- Я не можу повірити... Я не можу повірити..- шепоче Віл, б'ючись головою об стіну.- Як тільки йому язик повернувся запропонувати таке мені...
- Ти повинен погодитись.
- Що?- здивовано перепитує хлопець, повільно повертаючись до мене.
- Так ти зможеш бути ближчим до них і нарешті посадити їх.
- Це божевілля якесь.
- Ні, ти повинен піти і сказати, що згоден.
- Ну а ти тут залишишся, чи як, не смію питати? Чи ти думаєш, що я настільки дурний, щоб залишити тебе тут саму?
- Послухай мене...
- Не хочу нічого чути!
- Будь ласка, у мене дуже мало часу.
Сльози уже починають заповнювати мої очі, але я намагаюся знайти в собі сили говорити далі.
- Ти повинен зрозуміти мене. Я думала, що зможу, але помилялася. Це занадто важко для мене, я не така сильна, як ви.
- Енді, що ти таке...
- Послухай! Я просто хотіла бути щасливою, але ніколи не зможу... Хейлі не дозволить... Але я хочу, щоб був щасливий ти. Я знаю, ти зможеш, Вільяме, ти впораєшся з цим.
- Енді, поясни мені...
- Ти повинен зрозуміти мене... Зрозуміти, чому я це зробила.
- Зробила що, Енді?
- Ти повинен пробачити мені мою слабкість, але я вже давно померла, Віле... Я не жива, і це вбиває мене кожного дня. Я вже не можу думати, розумієш? Це зводить мене з розуму. А моє серце... Я хочу вирвати його з грудей, щоб воно нарешті перестало боліти, бо я не витримую цього болю... Я хочу, щоб голоси в моїй голові нарешті замовкли, щоб вони перестали кричати.
- Енді, що ти...
- Мені дуже важко, Вільяме... Мені дуже боляче. Це єдиний вихід, будь ласка, ти маєш зрозуміти...
- Зрозуміти, що, Енді?..
- Я дуже хочу, щоб ти був щасливим...
- Зрозуміти, що, Енді!?- Вільям наближається до мене і трусить за плечі, викрикуючи ці слова мені в обличчя, через що...річ випадає з моєї руки, гучно вдаряючись об підлогу. Віл вражено завмирає, витріщаючись на білу баночку з пігулками від болю в серці.
- Що це? Де ти це взяла?- він підіймає її з підлоги і читає назву.
- Енді, тільки не кажи, що ти випила це.
З моїх вуст зриваються тільки ридання. Але, ні, я не шкодую. Я хочу, щоб це нарешті припинилось. Я хочу, щоб мені більше не було боляче.
- Енді, навіщо?! Навіщо ти це зробила?
Чомусь раптом мені стає важко триматися на ногах. Світ починає крутитися. Мої ноги підкошуються, але Вільям ловить мене.
- Ні, Енді, будь ласка... Ти, що, навіть не думай втрачати свідомість... Еліоте! Стів!
- Дякую...
- Ні, Енді,..хто- небуть... Енді... Ти чуєш мене... Енді... Ти чу...
Нарешті вони перестали кричати. Нарешті я перестала відчувати... Сон- це найкращий спосіб, щоб перестати думати, правда ж?... Міцний... І довгий сон.Я давненько вже не просила про це, тай не люблю, але залишіть, будь ласка свій відгук про мою книгу. Мені буде дуже приємно, адже ваші слова надихають мене).
ВИ ЧИТАЄТЕ
Нестабільна
Детектив / ТриллерСімнадцятирічна Енді Тернер уже пів року лікується у психлікарні, через хворобу під назвою " диссоціативний розлад ідентичності", більш відомої як - роздвоєння особистості. Дівчина уже звиклася з думкою про те, що вона хвора і небезпечна не тільки д...