Deel 10

336 6 0
                                    

P.O.V. Sammie
School is eindelijk weer afgelopen en Jill en ik lopen naar onze kluisjes toe. We pakken allebei onze goede boeken eruit en dan lopen we richting de uitgang.

Ik zie Fabian staan, tegen zijn auto aangeleund, met een sigaret in zijn handen. Er staat een groepje meiden om hem heen, waarmee hij aan het flirten is. "Is dat jouw broer?" Vraagt Jill. "Jap, de enige echte. Ik wist al dat hij zo was" "Jullie lijken dan echt niet op elkaar kwa karakter" zegt ze lachend. "Nee, echt niet gewoon. En toch is hij bij mij heel anders, I don't know" zeg ik. Als hij mij in het vizier krijgt, gaat hij rechtop staan en wuift hij naar mij. Alle populaire meisjes van mijn school die om hem heen staan, scannen mij en kijken me dan arrogant aan. Ik sta er een beetje ongemakkelijk bij en kijk Jill dan aan. Ze rolt met haar ogen en loopt op Fabian af. Ik loop er snel achteraan, omdat ik zeker niet wil dat ze het nog ongemakkelijker maakt.

Ze stelt zichzelf als "Jill, de allerbeste vriendin sinds de eerste klas" voor, waardoor ik met mijn ogen rol. "Klaar om te gaan?" Vraagt hij daarna aan mij. Ik knik.

Hij zorgt ervoor dat alle meisjes bij zijn auto weg gaan en ik zeg Jill gedag. "Tot morgen!" Schreeuwt ze. "Bye!" Ik ga naast Fabian in de auto zitten en gooi mijn schooltas op de achterbank. "En wat vind je van de meiden bij mij op school?" Vraag ik grinnikend. "Mwah, er zijn knappere meiden, maar ze zijn niet verkeerd." Zegt hij met een grijns. "Ik wil niet weten wat je nu denkt" zeg ik, terwijl ik een vies gezicht trekt.

Als we bij het huis van mijn biologische ouders aankomen, stappen we allebei uit de auto. Ik laat mijn schooltas in de auto liggen, want Fabian brengt me ook weer naar huis toe. Ik loop achter Fabian aan die het huis openmaakt en wordt dan begroet door Miranda. Ik geef haar een knuffel en doe dan mijn jas uit.

"Ik heb wat voor je" zegt ze. Ik kijk haar verbaasd aan en loop dan achter haar aan naar de keuken. Ze pakt iets van de tafel af en richt het dan naar mij toe. Het is een huissleutel. "Zo kan je altijd bij ons naar binnen als er iets is" zegt ze erbij. Ik neem hem aan en geef haar dan weer een knuffel. "Dankjewel!" Zeg ik enthousiast.

Ik loop naar boven, naar de kamer van Jackson. Ik klop op de deur en al snel krijg ik een reactie. Ik open de deur en loop dan naar binnen toe. "Hey" zeg ik glimlachend. "Hey. Hoe gaat het?" Vraagt hij bezorgd. "Het gaat goed met me, echt waar" zeg ik. "Gelukkig maar, de date is dus niet goed gegaan" zegt hij grinnikend. "Nee, helaas niet" zeg ik zuchtend. Ik ga naast Jackson op bed zitten. "Maar hij heeft me uitgenodigd om vanavond een film bij hem te komen kijken" zeg ik blij. "Nou, dan heeft hij het in ieder geval nog niet opgegeven" zegt hij. "Ik snap ook niet waarom hij dat zou doen, want je bent super leuk" zegt hij. "Awh, dankjewel" zeg ik, terwijl ik mijn armen om hem heen sla.

"Heb jij veel vriendinnen gehad? Ik weet dat Fabian zich niet kan binden aan 1 persoon, maar hoe zit dat met jou?" Vraag ik nieuwsgierig. "Ik had heel lang een vriendin, maar toen ik ziek werd wilde ze niet de pijn voelen als ik zou overlijden en toen heeft ze al het contact verbroken" "Wat een bitch" mompel ik. "Dat hoorde ik" zegt Jackson grinnikend, terwijl hij tegen mijn arm stompt. "Hé" zeg ik, met een pruillip, terwijl ik over mijn arm heen wrijf.

Jackson en ik blijven nog even verder kletsen, totdat Miranda binnen komt. "Blijf je eten Sam?" Vraagt ze. Ik denk even na, maar knik dan glimlachend. "Oké, geef je het dan even aan je ouders door?" "Doe ik" Ze loopt weer naar beneden en Jackson en ik blijven weer alleen achter. Ik app even snel mijn moeder dat ik hier blijf eten en dat ik waarschijnlijk gelijk door ga naar Robin. "Je zou toch naar je date gaan?" Vraagt Jackson. "Ga ik ook. Ik vraag wel aan Fabian of hij me haar Robin toe wilt brengen in plaats van huis." Zeg ik. Jackson knikt begrijpend.

Al snel roept Miranda dat het eten klaar is. "Ik kom zo nog wel gedag zeggen." Zeg ik glimlachend. "Is helemaal goed"

Ik loop naar beneden en ga bij Miranda, Carlos en Fabian aan tafel zitten. "Gaat het goed met hem?" Vraagt Carlos aan mij. Ik haal mijn schouders op. "Hij vertelt niet hoe hij zich voelt, maar je kan zien dat hij erg vermoeid is" zeg. Miranda knikt instemmend. "Ik ben bang dat het niet lang meer gaat duren" fluistert ze. Ik zie een traan over haar wang glijden en Carlos slaat een arm om haar heen en zegt dat hij een sterke jongen is en dat hij door vecht, hoe moeilijk het ook is.

"Fabian? Wil jij me bij Robin afzetten?" Vraag ik na een tijdje. "Ja tuurlijk" zegt hij glimlachend. "Thanks"

Na het eten lopen we naar de woonkamer. Ik app Robin dat hij me niet hoeft op te halen, maar dat Fabian me bij hem afzet. Hij appt dat dat helemaal goed is en dat hij er zin in heeft.

Rond 18:50u staan Fabian en ik op. "Ik ga Jackson nog even gedag zeggen" "Is goed. Ik zit alvast in de auto" Ik knik goedkeurend en loop naar boven toe. Ik klop even op de deur en open hem dan. Jackson kijkt me met een zwakke glimlach aan. "Je gaat ervandoor?" Vraagt hij. Ik knik. Ik loop naar zijn bed toe en geef hem een knuffel. Als ik me terug trek geeft hij me nog een kus op mijn voorhoofd. "Veel plezier. Zie ik je vrijdag weer?" Vraagt hij. "Yes" "Oké, tot vrijdag Sam" "Tot vrijdag Jack"

Sister of the Badboy •Dutch• {voltooid}Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu