"Tanrıçam! Tanrıçam uyanmalısınız artık.
Bugünü unutmuş olamazsınız!"Ahh! bu Esmelda aslında zeki gibi duruyordu ama, herhalde genetik.
Yıllarca beklediğim günü unutacağımı düşünmesi, biraz değil tam bir saçmalık!
"Sakin ol Esmelda. Bugünü unuttuğum falan yok.
Sen benim için giyeceklerimi hazırlarken, ben de bir yüzümü yıkayayım."O kıyafetlerimi hazırlarken, bende yüzümü bol su ile yıkamaya başladım.
Aslında karşımdaki aynaya bakınca, gerçekten korkulacak bir tiptim.Hayır hayır! Yüzümde herhangi bir sıkıntı yoktu. Korkulması gereken sert ifadem, ve umursamaz mimiklerimdi.
Aslına bakarsanız mütevazı olmaya da hiç gerek yok.
Ki zaten değilimdir!Uzun ve siyah saçlarım, beyaz ve pürüzsüz tenim ile kömür karası gözlerim birleşince, ortaya gerçekten güzel şeyler çıkmış. Ne de olsa yakışıklı bir babaya, gerçekten güzel ve çekici bir anneye sahiptim. Huyum olmasa da tipimin anneme benzemesi, sevindiğim başka bir ayrıntıydı.
Fakat huyumun babama çekmesi, sanırım bu hayattaki en büyük şansımdı.
Hiçbir zaman güçsüz ve ezik biri olmadım.
Zaten olanlara da pek katlanabildiğim söylenemez!Çoğu kızın aksine büyük aşklara inanan birisi değilim.
Hele aşk hayali kuracak birisi, hiç değildim!
Benim bir amacım vardı.
Saçma sapan şeylere ayıracak ne saf bir yapım, ne de boş bir vaktim vardı.Çok seviyorum, aşkımdan ölüyorum, onsuz yaşayamam. Bla Bla bla...
Çok seven de bir gün sevmeyi bırakırdı. Onun için ölmeye razı olan da, boşa kürek çektiğini bir gün farkına varırdı.
Ne aşıklar, ne aşklar vardı değil mi?
Çok sevdiği aşkını kaybeden. Sonra da yıllarca onun yasını tutan.Sonuç?
Yeni bir aşk. Yeni bir hayat.
Peki ya ölen kişi!
O uğruna ölüme bile gitmeye razı olduğunuz kişi.
Ne oldu ona olan aşkınıza?
Yeni gelen acısını da unutturdu, aşkını da!Saçmalık.
Hiçbir aşk sonsuz değildi.
Onu sonsuz yapacak kapasiteye de, bence kimse sahip değildi.Bu yüzden babama ilk aşkım diyemem. Ama kesinlikle tek kahramanım diyebilirim.
Yine düşüncelerime, Esmelda'nın telaşlı sesi ile ara vermek zorunda kaldım.
"Tanrıçam, elbiseleriniz hazır fakat siz daha hazır değilsiniz. Yüce Hades bekletilmekten hoşlanmaz diye biliyordum."
Bir dakika Hades mi dedi o ???
"Esmelda, bana söylemeyi unuttuğum bir şey varmı?"
"Yook neyi unuttum ki yine, hazırlamanız lazım dedim. Doğru. Ee yüce hadesin sizi çağ - Hii! Hadesin sizi çağırdığını söylemeyi unuttum.
Eyvah! Bu sefer kesin Tartarusta çürüyeceğim.
Ya da Kerberosun elinde parçalara ayrılacağım.""Sakin ol Esmelda! komplo teorilerini sonraya sakla ve izin verki giyineyim. Yoksa her geç kalışımda, hanene bir eksi puan alacaksın."
Esmelda hala teoriler üreterek çıkarken, bende benim için hazırladığı siyah deri tulumu giymeye başladım.
Altına da kısa topuklu botlarımı geçirdim. Uzun saçlarımı da bana rahatsızlık vermesin diye tepeden sıkı bir at kuyruğu yaptım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Karanlıklar Tanrıçası" Hades Kızı Nora"
Fantasyyine karanlık, ama intikam kokan bir sabah... Neden mi karanlık? çünkü yeraltında ışık olmaz da ondan... peki neden mi intikam kokuyor? çünkü yıllarca alınmasını beklediğim intikamımın gerçekleşmesi, bügün ki güç gösterisine bağlı. "Ben Hadesten olm...