Bende diyorum neyi unuttum. Bu olimposlular beni göremiyorlardı değil mi?
Babam ve benim güçlerimizi birleştirerek yaptığımız kara büyü sayesinde, hiçbir Tanrı ve Tanrıça benim burada olduğumu göremiyorlardı.
Tabi zamanı gelene kadar.Zeusun verdiği izin sayesinde başlayan gösteride, ilk önce yarı Tanrı çocukları başlayacaklardı.
Safkan tanrı çocukları ise, en son sırasıyla iki sınavı birden tek seferde göstereceklerdi. Yoksa nasıl güçlü olduklarını iyice göze sokabilirlerdi değilmi!Uzun bir zamandan sonra sınavlarını bitiren yarı tanrı çocukları, seviyelerine göre belirlenmişti nihayet. Aralarında gerçekten güçlü potansiyele sahip olanlar vardı. Ama gerçek bir Tanrı çocuğu kadar olamazdı ne yazık ki.
Sıra safkan, yani annesi Tanrıça, babası Tanrı olanlara gelmişti sonunda.
İlk olarak zeusun kızı Layla, gökyüzüne ne kadar hakim olduğunu herkese kanıtlamak için tabiri caise 'götünü yırtmıştı! 'Ve olimposlulara
' ben güçlüyüm sizi ezikler, bana yaklaşmayı aklınızdan bile geçirmeyin!' mesajını vermiş ve herkesin gözünü korkutmuştu.
Peki benim umurumda mıydı? Tabiki hayır!Layla, savaş sınavını da oldukça iyi bir şekilde bitirmişti. Fakat tabiki savaş tanrısı Ares'in oğlu kadar olması neredeyse imkansızdı. Bu çocukta anlamlandıramadığım bir şeyler vardı.
Mesela sanki beni hissediyormuş gibi sürekli benim olduğum yere kaçamak bakışlar atıyordu. Ama bu kesinlikle olanaksız bir durumdu. Tanrıların bile farkedemediği beni, Tanrı çocuğumu farkedecekti!
Belki de ben abartıyorumdur. Sadece babama gizliden gizliye hayran olanlardan da olabilirdi. Ne yazık ki babama duyulan hayranlık gizli olmaz ise, Tanrılar tarafından açıkça belli olan hırs ve kıskançlık büyük bir sorun teşkil edebiliyordu.
Yine düşüncelere dalmışken, Zeusun sesiyle kendime geldim. Hadi ama Nora! ne bu dalıp dalıp gitmeler.
Neyseki tam zamanında ayrılmıştım o derin düşüncelerden. Yoksa sıramı kaçırabilirdim.Zeus'un bu kasıntı havasından, kızını birinci olarak gördüğü belliydi. Ama kesin olan tek şey, erkeklerin birincisinin Ares çocuğu olduğuydu.
Çünkü ben daha sahneye çıkmamıştım."Evet sevgili olimposlular. Herkes sınavını bitirdiğine göre, en iyi kız ve en iyi erkeği açıklayabilirim."
"Yanılıyorsun Zeus
Herkes sınavını bitirmedi.
Henüz sınava girmeyen son bir Tanrı çocuğu daha var."Babamın söyledikleriyle herkes anlamazca ona baktı. Bildikleri bütün Tanrı çocukları sınava girmişti nede olsa. Ama bu, buzdağının görünen kısmıydı.
Ee bir de bilmedikleri benim gibi bir tehlike vardı.
Değilmi ama!Zeus tekrar sözü devraldı.
"Yanıldığımı düşünmüyorum Hades. Bütün tanrı çocukları eksiksiz sınava girdi. Ne söylemeye çalışıyorsun? Açık konuş."
"Peki o zaman. Açık konuşayım Zeus. Sınava girmeyen tek kişi şu an burada, aramızda.
Göster kendini."Babamın cümleleriyle sıramın geldiğini anlamıştım. Büyük ve simsiyah dumanlar çevremde dağılarak beni ortaya çıkarmaya başlamıştı bile. En son tamamen kaybolan dumanlar yok olmuş ve siyahlar içinde bir ben kalmıştım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Karanlıklar Tanrıçası" Hades Kızı Nora"
Fantasyyine karanlık, ama intikam kokan bir sabah... Neden mi karanlık? çünkü yeraltında ışık olmaz da ondan... peki neden mi intikam kokuyor? çünkü yıllarca alınmasını beklediğim intikamımın gerçekleşmesi, bügün ki güç gösterisine bağlı. "Ben Hadesten olm...