Evett, tatilimin son günlerini de art arda size bölüm atmak ile geçirdim...😄5 vote kalmış sınır'ın dolması için... 😉
Kıyamadım size, hadi yine iyisiniz...😚
Yarın yine spora devam.😭
O yüzden bu seferki gibi aşırı sık sık bölüm belki olmaz.
Yani belki...
Belki de art arda atmaya devam edebilirim gaza gelirsem. hiç belli olmaz. Ay benim de hiçbir şeyim belli değil he...Hadi bakalım, Keyifli okumalar...😘
:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Dünkü olaylı günün özetine gelirsek, Serena hayata gözlerini yumdu, ohh canıma da değsin!
Hiiiç de üzülmedim.Tabi ben Serena'nın ölümüne bir güzel sevinirken, kendi başıma gelen belayı da, kısa bir an göz ardı etmek istemiştim.
Lakin Arel'in çatık kaşları ve gıcık ifadesi, bulunduğumuz durumu unutmama hiç de yardımcı olmuyordu.Arel ile ben, Medusa'nın dün bize gitmeden önce söylediği yere gitmek için yol güzergahı hazırlıyorduk.
Ama ne hazırlık!"O taraf olmaz! Canavarlara yem olmak mı istiyorsun!"
"Ya Arel! Manyak mısın? güçlerimi kullanamadığım bir yoldan gitmektense, canavarlara yem olmayı tercih ederim!"
Karşımızda sadece iki türlü seçenek var! Bir tanesi canavarların olduğu, ama onlara karşı yarı yarıya kullanabildiğimiz güçlerimiz ile savunma yapabileceğimiz bir yol!
İkincisi ise, hiçbir gücümüzü kullanamadan, karşımıza ne çıkacağını bilmediğimiz bir yol!
Ben canavarların olduğu yolu, Arel ise ne olduğunu bilmediğimiz yolu tercih ediyordu!
Daha başından anlaşamıyorduk!
Bununla yol mu çekilir arkadaş!"Hayır Nora! Daha önce duymadıysan şimdi duy!
O yol ile gidenlerin akıbeti belli değil! Büyük ihtimalle hepsi öldü!
Fakat benim tercih ettiğim yol ile gidenler, bir şekilde yolun sonuna gelmeyi başardı.""Haa, yolun sonuna geldiler, geldiler de nasıl geldiler!
Birinin kolu bir taraflarına sokulmuş, diğerinin bacağının kökü bile yok. Gitmiyorum (Nokta)""Offfff"
Tamam, biraz çıldırtıcı etkilerim var! kabul ediyorum.
Şu an Arel'in çıldırıyor olması da, en doğru örnek!Ama ben kolum ile bacağımı, gayet de seviyorum. Gitmesi hiç işime yaramaz!
Aslında şöyle mantıklı düşünürsek Arel'in dediği yol daha doğru!
Tabi güvendiğim bir şeyler olmasaydı.Benim dediğim yolda canavarlar var!
Peki benim bağlı olduğum hayvan olan Noyan, neyin atası!
Canavarların!
Bu yüzden bana da saldıracak değiller ya canım!Neyse, ben önce bir Noyan'a sorayım ki bu Arel de benim dediğime bir gelsin.
"Noyan! Ahh! En sevdiğim bağlı olduğum hayvan!
Nerelerdesin?""Tek bağlı olduğun hayvan benim zaten Nora!"
Yani, mantıklı!
Tek bağlı olduğum hayvan Noyan. Diğerlerine liderlik yapıyorum sadece!
Off! tamam konuyu değiştirmek şart oldu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Karanlıklar Tanrıçası" Hades Kızı Nora"
Fantasíayine karanlık, ama intikam kokan bir sabah... Neden mi karanlık? çünkü yeraltında ışık olmaz da ondan... peki neden mi intikam kokuyor? çünkü yıllarca alınmasını beklediğim intikamımın gerçekleşmesi, bügün ki güç gösterisine bağlı. "Ben Hadesten olm...